Kauriille sopii parhaiten rapu

think about that

Vastamerkit kun ovat. Rapu tasapainottaa kaurista, ja osaa antaa oikeanlaista vastapainoa. kuten myös toisinpäin, Kauris antaa ravulle uutta perspektiiviä; kuinka pitää puolensa, mitä rapu ei aina osaa/uskalla. Molemmilla on samat arvot ja asenteet mistä pitää kiinni. Molemmat arvostavat tasapuolisuutta, uskollisuutta ym. siis todella uskollisuutta kaikin puolin. molemmat tekevät toistensa puolesta mitä vain. Kauris varsinkin suojelee rapu raukkaa toisinaan, jos on joutunut miellyttämishaluisuuden vuoksi tilanteisiin, jossa häntä kaltoin kohdellaan.

Rapu opettaa kauriille kuinka osoittaa tunteet toiselle, kauris kun on pidättyväinen noissa asioissa tietyllä tavalla. Kauriilla on helppo olla ravun kanssa, koska sen ei tarvi olla varuillaan koko ajan, koska rapu ymmärtää ja hyväksyy toisen sellaisenaan. Mikä on tosiaankin kauriille vaikeaa, että hänet ymmärretään oikein. Kauris antaa sopivassa suhteessa ravulle haastetta, mikä kiehtoo paljon, koska rapu haluaa oikeasti ottaa selvää toisesta, auttaa ja ymmärtää, viedä asiaa syvällisemmälle tasolle pikku hiljaa. Rapu korjaa kauriin asettamat (mahdolliset väärät )olettamukset samantien.

Kaiken kukkuraksi molemmat ovat intohimoisia ja kunnianhimoisia ihmisiä. Seksi on varmasti upeaa, koska molemmat osapuolet heittävät kuorensa lattialle tositoimien edessä, kunhan kumppani on oikeanlainen. vaikka tuo lause on suoraan lainattu ravun luonteesta, mutta mielestäni pätee myös kauriiseen.

Mitäs mieltä muut?

19

10785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauristyty

      täysin samaa mieltä.. ei kokemusta parisuhteesta, mutta rapukavereitten kanssa kaikkein helpoin olla oma itsensä.

      • tammikuunkauris

        Minä en kyllä ole huomannut mitään vaikeuksia olla oma itseni muittenkin horoskooppimerkkien kuin rapujen kanssa.
        Pitäisköhän ryhtyä tarkkailemaan itseään :).


    • rapulainen

      Ravut saa kauriit avautumaan ;) ja ravut osaa lukea kaurista ;)
      mutta kauriit näkevät suoraan ravun sisimpään!! !ja se on pelottavaa!!! ravun panssarit kun on kovaa materiaalia.

      • kaikki virtaa

        Millä keinoilla ravut saavat toiset avautumaan? Itse tunnen useita rapuja ja täytyy sanoa, että oikeastaan yksikään heistä ei ole sellainen, että haluaisin avautua heille. Jotenkin sellaisia ihmisiä, joille on vaikeaa käsitellä mielen asioita. Mieluummin pitäytyvät jotensakin pinnallisissa teemoissa. He ehkä haluaisivat mennä syvemmälle, mutta eivät ehkä pysty. Tulee myös tunne, että he eivät näe omaa rajoittuneisuuttaan tai tasoa, jolla liikkuvat.

        Sitten tuo kauriiden kyky nähdä toisen sisimpään. Sitäkin kyllä arvostelen sen perusteella, millaisia kauriita tunnen. Heille toisen sisimpään näkeminen ei taida edes olla tärkeää. Enemmän tulee mieleen, että tärkeää on materia jopa toisia hyväksi käyttämällä. Yksi kaurisnainen ja yksi kaurismies oikein härskejä tapauksia tässä mielessä.

        Mutta ok ihmisiä varmaan suurin osa ravuista ja kauriista. Tuo ylläoleva kritiikki koskee muutamia ihmisiä, jotka sattuvat kuulumaan näihin kahteen merkkiin.


      • Anonyymi
        kaikki virtaa kirjoitti:

        Millä keinoilla ravut saavat toiset avautumaan? Itse tunnen useita rapuja ja täytyy sanoa, että oikeastaan yksikään heistä ei ole sellainen, että haluaisin avautua heille. Jotenkin sellaisia ihmisiä, joille on vaikeaa käsitellä mielen asioita. Mieluummin pitäytyvät jotensakin pinnallisissa teemoissa. He ehkä haluaisivat mennä syvemmälle, mutta eivät ehkä pysty. Tulee myös tunne, että he eivät näe omaa rajoittuneisuuttaan tai tasoa, jolla liikkuvat.

        Sitten tuo kauriiden kyky nähdä toisen sisimpään. Sitäkin kyllä arvostelen sen perusteella, millaisia kauriita tunnen. Heille toisen sisimpään näkeminen ei taida edes olla tärkeää. Enemmän tulee mieleen, että tärkeää on materia jopa toisia hyväksi käyttämällä. Yksi kaurisnainen ja yksi kaurismies oikein härskejä tapauksia tässä mielessä.

        Mutta ok ihmisiä varmaan suurin osa ravuista ja kauriista. Tuo ylläoleva kritiikki koskee muutamia ihmisiä, jotka sattuvat kuulumaan näihin kahteen merkkiin.

        Tästä kommentista näkee että et ole rapu tai kauris.


    • 10+2

      Ehkä lähinnä tarvitaan toisen ihmisen tuntemusta paljon, jotta avautuminen on mahdollista. Ravut on mielestäni sympaattisia ja oikeudenmukaisia, joten ainakin itse koen oloni "turvalliseksi" ja minun on helppo puhua toiselle. Toki näitä rapuja on monenlaisia (pinnallisia ja sympaattisia). Osa tuntemistani ravuista on juurikin näitä sympaattisia, oikein ihmismielen asiantuntioita ja syvällisiä ihmisiä. Sit taas toiset ravut on ollut sellaisia keitä ei juurikaan kiinnosta toisten asiat pätkääkään.

      Omiin tuttaviin ei kuulu materialisti-kauriita. Osa on laiskoja ja vastuuttomia kaikin puolin, osa taasen ahkeria työmyyriä ja varsin fiksuja liikkuvaisia ihmisiä. Meistä on moneksi.

    • Rapumies.

      Hauska huomata, että eri merkkien yhteensopivuus pätee paitsi parisuhteessa, myös muussa kanssakäymisessä. Kauris on tosiaan ravun vastamerkki ja kaikkien kauriiden kanssa tulen hyvin toimeen esimerkiksi työelämässä tai ystävinä. Jos vähän vihjaan jotain asiaa, kunnianhimoinen kauris ryhtyy pohtimaan ja toteuttamaan sitä. Kauris on myös huolissaan menestyksestäni ja ohjaa heti lääkärille pikkuvaivojenkin vuoksi.

      Tässä voi olla myös ongelma, miten kaksi johtavaa merkkiä sopivat yhteen? Kauris on kuitenkin itsepäisempi kuin rapu. Kaksi pomoa samassa talossa on ehkä liikaa. Lisäksi kauris on aina kurottamassa korkeammalle oksalle, ravun möllöttäessä kotona vuosikymmeniä.

      Lisään tähän loppuun vielä, että rapu ja oinas ovat vihomiimeinen pari. Kaikista herkin ja kaikista voimakkain luonne yhdessä eivät toimi ystävinä, työkavereina ja parisuhteesta nyt ei kannata edes puhua.

      • rapu merrassa

        Tunnen yhden aivan harmonisen oinas-rapu -parin. Olleet yhdessä vuosikymmeniä.

        Rapuko herkkä. En kyllä pysty liittämään tuntemiini rapuihin. Oikeastaan kaikki tuntemani ravut ovat tosi kovia laukomaan totuuksia päin naamaa. Puheet monesti todella loukkaavia ja tuntuu siltä, että nämä ravut eivät itse huomaa loukanneensa.

        Kun nyt mietin, tulee mieleen pari herkempääkin rapua.

        Summa summarum: ravuissa on herkkyydeltään ihmisiä laidasta laitaan.


      • Rapunainen.

        Tuo oli kyllä hyvä kysymys... kaksi johtavaa merkkiä saman katon alla.... Uskon kyllä että jonkinlainen balanssi löytyy, koska merkit ovat kuitenkin toisiaan tasapainottavia. Tässäkin vaikuttaa kyllä nousevat merkit aika paljon. Mä en ainakaan ole möllöttävä rapu vaan melko kunnianhimoinen, haluan jotain haastetta aina, mistä herääkin kysymys jos molemmat ovat kunnianhimoisia... hmm... vaikea sanoa kun ei ole kokemusta parisuhteesta kauriin kanssa. Ainoastaan muussa kanssakäymisessä.

        Olen samaa mieltä oinaiden ja rapujen yhteensopivuudesta. Ei. Myös jousimies ja rapu... EI. Melkeinpä kaikki tulen ja ilman merkit on EI. Maan merkit on minulle parhaimpia, veden merkit ovat liian räiskyviä, ystävinä menee mutta ei parisuhdetta. Kauriin kanssa koen eniten harmoniaa ja samoja arvoja, toisena tulee neitsyt ja sitten härkä.


      • kevään lapsi

        Jos tosiaan toinen on oikein herkkä ja toinen ei herkkä, tulee varmasti ongelmia. Onneksi nämä ominaisuudet eivät jakaudu horoskooppimerkeittäin. Mitä sitten on voimakkuus. Henkinen vahvuus ei sulje pois herkkyyttä. Olen mielestäni henkisesti monella tavalla vahva, mutta olen myös herkkä.


      • Anonyymi
        Rapunainen. kirjoitti:

        Tuo oli kyllä hyvä kysymys... kaksi johtavaa merkkiä saman katon alla.... Uskon kyllä että jonkinlainen balanssi löytyy, koska merkit ovat kuitenkin toisiaan tasapainottavia. Tässäkin vaikuttaa kyllä nousevat merkit aika paljon. Mä en ainakaan ole möllöttävä rapu vaan melko kunnianhimoinen, haluan jotain haastetta aina, mistä herääkin kysymys jos molemmat ovat kunnianhimoisia... hmm... vaikea sanoa kun ei ole kokemusta parisuhteesta kauriin kanssa. Ainoastaan muussa kanssakäymisessä.

        Olen samaa mieltä oinaiden ja rapujen yhteensopivuudesta. Ei. Myös jousimies ja rapu... EI. Melkeinpä kaikki tulen ja ilman merkit on EI. Maan merkit on minulle parhaimpia, veden merkit ovat liian räiskyviä, ystävinä menee mutta ei parisuhdetta. Kauriin kanssa koen eniten harmoniaa ja samoja arvoja, toisena tulee neitsyt ja sitten härkä.

        Täysin samaa mieltä! Terv toinen Krapu-nainen. Mutta vastamerkit on sellaisia, että niitä joko rakastaa tai inhoaa. Molemmissa löytyy. Silti Kauris voittaa melkein aina 😉


      • Anonyymi
        Rapunainen. kirjoitti:

        Tuo oli kyllä hyvä kysymys... kaksi johtavaa merkkiä saman katon alla.... Uskon kyllä että jonkinlainen balanssi löytyy, koska merkit ovat kuitenkin toisiaan tasapainottavia. Tässäkin vaikuttaa kyllä nousevat merkit aika paljon. Mä en ainakaan ole möllöttävä rapu vaan melko kunnianhimoinen, haluan jotain haastetta aina, mistä herääkin kysymys jos molemmat ovat kunnianhimoisia... hmm... vaikea sanoa kun ei ole kokemusta parisuhteesta kauriin kanssa. Ainoastaan muussa kanssakäymisessä.

        Olen samaa mieltä oinaiden ja rapujen yhteensopivuudesta. Ei. Myös jousimies ja rapu... EI. Melkeinpä kaikki tulen ja ilman merkit on EI. Maan merkit on minulle parhaimpia, veden merkit ovat liian räiskyviä, ystävinä menee mutta ei parisuhdetta. Kauriin kanssa koen eniten harmoniaa ja samoja arvoja, toisena tulee neitsyt ja sitten härkä.

        Voi ei :D siis mun kaksi aivan PARASTA kaveria ovat oinas ja jousimies... Itse olen rapu, enkä heistä kyllä luopuisi mistään hinnasta.


    • Kauriz

      Onhan ravussakin hyviä puolia. Mutta KaurisN ja KaurisM on aikamoinen pari. He tuntevat toisensa läpikotasin. Mulla ainankin synkkaa toisen kauriin kanssa todella hyvin, pidetään aikalailla samoista asioista ym...

    • JK

      NIINKÖ

    • Kauriz

      Eihän kauris ja rapu löydä edes toisiansa? Kauris on hidas ja kranttu. Rapu taitaa olla arka.

      • minä

        mä olen kauris,1984 syntynyt nainen. tunnen kaksi rapumiestä..ihania kyllä mutta olen ollut varattuna (suhde vaa'an kanssa 10v!) joten en ole kokeillut..yhden rapunaisen tunnen, totta on että on kova suustaan :) osaa sanoa hyvinkin pahasti.
        nyt kun olen sinkku niin mietin jonkin verran näitä horoskooppi asioitakin vaikka tyhmältä tuntuu..on joitain merkkejä kenen matkaan en lähtisi :)
        itsekin lääketiedettä opiskelleena tuntuu tyhmältä miettiä horoskooppeja tms mutta täälläpäs kuitenkin olen :)
        kauriista voin sanoa että teen kaikkeni, KAIKKENI, suhteen eteen mutta mun on välillä pakko rentoutua tai pää hajoaa :D ja rentoutuminen itsellä tarkoittaa juomista,ei pettämistä tms.


    • sen tarinan nähnyt

      Itse olen naiskauriin ja miesravun lapsi. Voin itse todeta, että ei sovi yhteen aina. Rakkaus loppui kuulemma sinä vuona kuin synnyin, eli ensinmäisenä jolloin muuttivat yhteen. Jäivät silti asumaan yhteen kun järkeilivät, että olisi hyvä jos olisi kokonainen ""perhe"". Talousasioiden takia enää siis yhdessä ja riitelevät jatkuvasti.

      Rapu ei saa tehtyä Mitään ja kauris tekee kaiken tässä perheessä. No tuo isäni on muutenkin ehkä ihan oikeasti vammautunut, että eivät ravut oikeasti ole niin saamattomia, saati ilkeitä.

      Itsekkin olen kauris, enkä halua edes nähdä biologista isääni. Olen pettynyt niin kovasti häneen ihmisenä.

      • Anonyymi

        "Rapu ei saa tehtyä Mitään ja kauris tekee kaiken tässä perheessä."

        Meillä on 4 kaurislasta, ja ovat aviossa rapumerkin kanssa. Ainakin 18-22 aviovuoden jälkeen näyttää ihanalta. Molemmat tekee ja matkautelee paljon. yhtään viikonloppua eivät ole kotona jos ei tule kavereita/ystäviä.
        Ainoa on juuri , koska väsyvät. Tosin kaikki lapset muuttavat loppukuusta ja ovat muuttaneet pois jo. kodista, 15 km päähän omaan koteihinsa opiskelemaan. Turussa ja tampereella.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. 😊👍💓💓

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe