1) Tee kirjallinen työsopimus ja varmista, että työsopimuksessa on esitetty tarkasti koko palkkausmalli. Lue sopimus huolellisesti ennen allekirjoitusta.
2) Tutustu yrityksen taustoihin. Huonosti toimivan yrityksen työntekijänä on vaikea menestyä ja pahimmassa tapauksessa palkat joutuu perimään palkkaturvalta. Taloussanomat.fi:n ja Kauppalehti.fi:n palveluista voit nähdä esimerkiksi merkinnät protestilistoilla tai yrityksen viime vuosien tuloksen.
3) Alalla EI ole yleissitovaa työehtosopimusta. Tämä tarkoittaa, että palkkaukseen ja muihin työtä koskeviin erityispiirteisiin (pyhälisät, iltalisät, sairausajan palkkaus jne.) ei ole työnantajaa sitovia ohjeistuksia. Suomessa ei ole minimipalkkaa, joten on täysin laillista päättää 4 viikon työsuhde 0 euron palkalla!
4) Alalla voi menestyä! Suomessa on telemarkkinoijia, jotka elättävät itsensä täysin puhelimen välityksellä myymällä tai markkinoimalla. Näiden ihmisten kohdalla palkkakin on tyypillisesti vähintäänkin tyydyttävä. Kaikki on juuri sinusta ja asenteestasi kiinni!
Haluatko kokeilla telemarkkinointia? Muista nämä!
9
296
Vastaukset
- näinonpippelit
Ja ennakkoon noin 6000EUR pitää saada rahaa ennen työn aloitusta käteisenä.
- ronkeli puhelinmyyjä
jos puhelinmyyjä osais lukea yrityksen tulosta ja tasetta edes auttavasti, vois se olla muuta kuin puhelinmyyjä. Puhelinmyyjä saa sitä mitä on: Jos on hyvä myyjä, hyvää palkkaa ja huono myyjä sen mitä ansaitsee. Naurettavinta mitä tiedän on viisasteleva puhelinmyyjä :D Puhelinmyyjän kannattaa olla ronkeli työnantajan suhteen? Vaihtoehtoina kun on siivoojan tai kaupan kassan työ. Tietysti puhelinmyyjä ajattelee päässään, että mun pitäis olla vähintää Finnairin johtaja, siellä saan tehdä isompia kupruja kun oon niin pätevä
- aatupaatu21
voin kokeilla sua
- Kokemusta on
Suurin osa puhelinmyyntifirmoista on huijarifirmoja. Työntekijöitä huijataan töihin lupaamalla suuria palkkoja, jotka jätetään maksamatta. Verot ja eläkemaksut jätetään maksamatta, sitten pistetään firma konkurssiin ja perustetaan uusi firma. Asiakkaita huijataan ostamaan kaikenlaista tarpeetonta moskaa, josta ei ole mitään hyötyä. Jos haluat rehellistä työtä, ota selvää, millainen firma on kyseessä. Jos saatkin töitä puhelinmyyntifirmasta, voit saada helposti potkut koeaikana tai sitten ansiosi jää tosi pieneksi.
- seuraan ja nauran
Kokemusta on kirjoitti:
Suurin osa puhelinmyyntifirmoista on huijarifirmoja. Työntekijöitä huijataan töihin lupaamalla suuria palkkoja, jotka jätetään maksamatta. Verot ja eläkemaksut jätetään maksamatta, sitten pistetään firma konkurssiin ja perustetaan uusi firma. Asiakkaita huijataan ostamaan kaikenlaista tarpeetonta moskaa, josta ei ole mitään hyötyä. Jos haluat rehellistä työtä, ota selvää, millainen firma on kyseessä. Jos saatkin töitä puhelinmyyntifirmasta, voit saada helposti potkut koeaikana tai sitten ansiosi jää tosi pieneksi.
Hui kamalaa! Onpas puhelinmyyjän paikka tuulinen. Jos laiskottelee tai tekee kuprun voi saada potkut töistä? Hirviää hui kamalaa ny mää oon ihan sanaton. Eiks se ookaan niin että annetaan työntekekijän tehdä loppuun asti mokia ja huonoa myyntiä, sit ku rahat loppuu niin laitetaan virma kiinni kun verorahat on maksettu myyjälle palkkana. Kyl mää oon ny puulla päähän lyäty.
Muuta ihan aikuisten oikeasti: Tällä palstalla puhelinmyyjän typeryys on myös sanallisessa muodossa kirjallisesti (todistusaineistoa surkeasta työvoimasta) Menkää apinat hiekkalaatikolle /Korkeasaareen.
Olette kaikki vätyksiä - Naurattaako?
seuraan ja nauran kirjoitti:
Hui kamalaa! Onpas puhelinmyyjän paikka tuulinen. Jos laiskottelee tai tekee kuprun voi saada potkut töistä? Hirviää hui kamalaa ny mää oon ihan sanaton. Eiks se ookaan niin että annetaan työntekekijän tehdä loppuun asti mokia ja huonoa myyntiä, sit ku rahat loppuu niin laitetaan virma kiinni kun verorahat on maksettu myyjälle palkkana. Kyl mää oon ny puulla päähän lyäty.
Muuta ihan aikuisten oikeasti: Tällä palstalla puhelinmyyjän typeryys on myös sanallisessa muodossa kirjallisesti (todistusaineistoa surkeasta työvoimasta) Menkää apinat hiekkalaatikolle /Korkeasaareen.
Olette kaikki vätyksiäTeitkö konkurssin puhelinmyyntifirmallasi vai oletko vielä jonkun paskafirman palveluksessa?
- kyselylapset
Naurattaako? kirjoitti:
Teitkö konkurssin puhelinmyyntifirmallasi vai oletko vielä jonkun paskafirman palveluksessa?
kyselyikä? tai vastaava kehityksen taso? Ehkä epäonnistunut puhelinmyyjä?
- Nää on nähty
Kiitos aloittajalle, joka antaa rehellisen kuvan telemarkkinoinnista. Tällä palstalla käyty keskustelu osoittaa, että epärehellisiä firmoja on erittäin paljon myyntialalla. Luvataan huippupalkkoja, joihin ei ole mahdollista päästä. Pahimmassa tapauksessa työntekijä tekee lähes ilmaiseksi töitä. Harmittaa erityisesti nuorten puolesta, jotka saavat työelämästä tosi huonon kuvan.
- Jaan. S.
"Harmittaa erityisesti nuorten puolesta, jotka saavat työelämästä tosi huonon kuvan. "
- Se antaa juuri aivan oikean kuvan. Kauppa se on joka maailmaa pyörittää. Jos kauppa ei käy, yritykset menevät nurin ja työntekijät saavat potkut. Mikään ei ole ilmaista ja palkan eteen täytyy olla valmis tekemään töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354330Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492293Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481412- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899