Uuden yrittäjän voimin Koskikadun kahvila avoinna. Olipa iloinen yllätys!
Aamukahvin saa jälleen mukavasti matkan varrelta.
Lounas vaikutti edulliselta, siihen käyn tutustumassa.
Koskikatu 1
40
2568
Vastaukset
- Negrix
Yrittäjän mainos???
- utu7
Saa mainostaa hyviä palveluita. Ennankaikkea nyt tarvitaan positiivisuutta yrittäjyyttä kohtaan. Tervetuloa uusi kahvila, toivottavasti menestytte hyvin ja miksipä ei kun nyt on paljon ihmisillä aikaa kahvitella :)
- Negrix
Yrittäjän mainos osa 2 ???
- Nee Gerix
Negrix kirjoitti:
Yrittäjän mainos osa 2 ???
Juu niimpä niin. Ja saan vähentää nämäkin mainoskulut verotuksessa. Tervetuloa makoisille aamukahveille. IP-osoitteesi on jäljitetty ja talo tarjoaa Sinulle ja santsilupin saat puoleen hintaan.
- jobe009
Nee Gerix kirjoitti:
Juu niimpä niin. Ja saan vähentää nämäkin mainoskulut verotuksessa. Tervetuloa makoisille aamukahveille. IP-osoitteesi on jäljitetty ja talo tarjoaa Sinulle ja santsilupin saat puoleen hintaan.
"Tämäkin yritys menee konkurssiin lähiaikoina niinkuin kaikki muutkin tällä sivustolla pyörivät uudet yritykset"
- Päivän piristys
Minä, aloittaja en todellakaan ole kyseisen kahvilan yrittäjä. En itseasiassa tunne yrittäjää. Pystyn nauttimaan kahvini ym. ilman että yrittäjä tarjoilee sen.
Kerroin vaan oman mielipiteeni. Onpa täällä negatiivistä porukkaa.
En ole muuten havainnut tällä sivustolla pyöritettävän yhtään yritystä.
Kertoisitko miten yrityksen pyörittäminen onnistuu sivuilla. Tuntuu niin kevyeltä työltä, että jopa minä voisin harkita yrityksen perustamista.
Onko Salossa liikaa veronmaksajia koska he jotka uskaltaa yrittää halutaan saada
konkkaan.? Tosin siinä onnistumatta.
Kateus on kavala tauti.
Menestystä tälle ja kaikille yrittäjille! Teitä tarvitaan.- yrityshyvä
Tätä palstaa kun lukee ei mistään asiasta voida olla positiivisella mielellä liikkeellä, aina on joku katellinen tai muuten vaan elämäänsä kyllästynyt valittamassa.
Ensin rutistaan ettei Salossa ole mitään ja kun joku perustaa jonkun uuden yrityksen ei se kelpaa. Yhtä asiaa vaan ihmettelen et miks tää uusi yrittäjä ei ole mainostanut missään? En ainakaan ole huomannut, eihän sinne eksy kuin satunnaiset. Onnea taipaleelle. - Vastausta odotellen.
Kerroppa samalla et mikä oli sitten sun kanta kahvila ollut siihen asti kunnes taas koskikadun paikkaan palasit? Meinaan itse vaan käyn jatkossakin ABC Piihovilla koska se sopivasti matkan varrella... Mutta vastaus voisi hälventää negatiivisia mietteitä ja ajatuksia täältä palstalta pois...
- 52Mimmu
Samaa mieltä olen kanssasi, kunnon avajaiset ja hyvät avajaistarjoukset tuovat porukkaa sisään ja osa sitten tulee uudestaankin, jos ruoka ja hinnat on kohillaan. Onnea vaan uusille yrittäjille, me oltiin siellä jo kerran syömässä muusia, lohta ja riistakäristystä, eikä valittamista.
- yrityksiä pystyyn.
Onnea kaikille yrittäjille, jotka jaksavat yrittää ja pitää yllä positiivista ilmapiiriä. Salo tarvitsee kaiken yrittäjyyden, ja iloisen asenteen.
Kauan U.S.A:ssa asuneena ihmettelen sitä, miksi Suomessa on yrittäminen tehty niin kamalan vaikeaksi. Ja kamalasti pelätään epäonnistumista.
Se ainakin on "rapakontakana" paremmin, että ihmiset suhtautuvat yrittäjiin suopeammin, eikä kateutta näkynyt, kuin siinä tilanteessa, että joku oli osannut hoksata paremmin jonkun jutun tehdä rahaa. Ja niissä tilanteissa syytettiin vain ja ainostaan itseään, ettei ollut niin viisas, että olisi itse laittanut yrityksen pystyyn.
- Ymmärrän että 12 milj. kaupungissa on asiakaskuntakin isompi ja mahdollisuudet paremmat, kuin meidän pienessä Salossa.
- Vasali
Täytyypä poiketa, kun täällä noin mainostetaan. Täytyy olla ihan ok paikka, kun ei-tykkääjiä on noin paljon.
- ruokaa?
Osaako joku kertoa millainen paikka on? Millaista ruokaa, hinta, palvelu? Olen tulossa Saloon muutaman viikon työkomennukselle ja kartoitan lounaspaikkoja.
- Hoppoti
No jos kartat lounaspaikkoja, niin mitä hemmettiä sä tonne menet? Mene Vilhoon, Antonioon, Seurahuoneelle tahi vaikkapa sushipaikkaan. Sä et huoltoasemalta saa ku sydärin.
- kartuttaja
Karttaa vai kartoittaa, suomen kieli on toki ihmeellistä mutta ei ny sentään noin vaikeaa, hoppoti. Vai tulkitsenko niin että huoltoasemalta ei saa kun sytkärin?
- Hoppoti
No ei niistä ainakaan mitään laatusafkaa saa. Mutta onhan paljon kiinni kukkaron sisällöstä minne menee syömään.
Itse en henk.koht. lähtisi huoltoasemalle ruokailemaan kuin hätätapauksessa. Salo on täynnä ruokapaikkoja ja esim uusi Jalapenos on yllättävän monipuolinen ruokapaikka. Suosittelen sitä. - salolaene
Kävinpä lounasbuffassa, ihan hyvät sapuskat. Saattaapa tulla kantapaikka.
Markkinointia ihmettelen sen verran, että kun kerran paikka nimettiin liikekeskus Kespaksi, niin koitappa mitä löydät googlettamalla. Odotin että olisin löytänyt paikassa olevien yrittäjien nettisivut. mutta ei. - Hoppoti
Ja epätoivoinen yrittäjä mainostaa täällä tuotteitaan. Ei mennyt läpi
- ruokaa?
Kartoitan, en karta. En haluaisi käydä huoltsikoiden atria-saarioinen lounasta syömässä. Olin ymmärtänyt, että tämä ei ole mikään abc:n kaltainen ketjupaikka vaan yksityinen?
Kespasta en kyllä löytänyt googlen avulla mitään. No käymällä se selviää, kuten aion käydä myös muissa yllämainituissa paikoissa.- meen kattoon
Googlaamalla löytyy ainakin seuraavaa
www.koskikatu.com/
Paikan on oltava jees koska aiheuttaa keskustelua ja mielipiteitä.
- salolaene
Sapuska tehään tänään kotona, mutta iltakaffet tänään tuolla. Täytyy käydä avokki tutustuttamassa paikkaan, hän kun on vankka osuuskauppaketjun kannattaja.
- onneavaanjaperunamaa
Toivottavasti ABC:ltä siirtyy asiakkaita Koskikadulle, muistaakseni koskikatu hiljeni taannoin kun se paska osuuskaupan tusinakahvila avattiin.
Näin se menee, ympäri käydään ja yhteen tulleen - takaisin.
Saavatko liikkuvan poliisisedät ja alennusta Kesapasta? Toivottavasti kaikki ovat tasa-arvoisia siellä - osuuskauppa kun on tottunut voitelemaan, muinosella Arvosellakin rasvapurkki oli aina mukana, nauraa....nauraa kohta kippurassa lattialla pölyisellä että kissankarvat nenuun menee. - lounaspaikkaa etsivä
voisiko joku oikeasti arvostella kyseisen paikan,en itse ole vielä käynyt koskikadulla,ja olisi kiinnostava kuulla mielipiteitä,josko uskaltautuisi käydä lounaalla joku päivä?
- lounaspaikka löytyny
Makuja on monia, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, ja joku ei sitte mistään.
Kannattaa käydä itse testaamassa, veikkaan että tulet yllättymään positiivisesti.
Hyvä ja maukas ruoka yhdistettynä ystävälliseen asiakaaspalveluun - kerrassaan mainio lounaspaikka.
Täydet pisteet. - pierfij3r
ei kannattanut,lopetemassa toimintaa
- jeps.
Kannattaa olla hiljaa jos ei tiedä mitään. Mistäköhän olet tuonkin kuullut? Ihme negatiiivinen asenne ja en tajua mikä into levittää perättömiä juttuja. Itse ainakin pidän paikasta. Ja tulen käymään jatkossakin.
- lounastaa
jeps. kirjoitti:
Kannattaa olla hiljaa jos ei tiedä mitään. Mistäköhän olet tuonkin kuullut? Ihme negatiiivinen asenne ja en tajua mikä into levittää perättömiä juttuja. Itse ainakin pidän paikasta. Ja tulen käymään jatkossakin.
Allaolevan linkin mukaista ruokaa minä ainakin käyn ensiviikolla syömässä
http://www.koskikatu.com/lounas/Lounaslista.php - VATSA KURALLA
lounastaa kirjoitti:
Allaolevan linkin mukaista ruokaa minä ainakin käyn ensiviikolla syömässä
http://www.koskikatu.com/lounas/Lounaslista.phpMinun kaiken sitävä vatsani meni sekaisin täällä kehutusta paikasta. En,en koskaan mene kyseiseen paikkaan enään syömään mitään. Mahtaako olla virolaisten paikka??? Nauravat takahuoneessa; suomipoika syö paskaa...
- katsos vaan
VATSA KURALLA kirjoitti:
Minun kaiken sitävä vatsani meni sekaisin täällä kehutusta paikasta. En,en koskaan mene kyseiseen paikkaan enään syömään mitään. Mahtaako olla virolaisten paikka??? Nauravat takahuoneessa; suomipoika syö paskaa...
Mahtoikohan omien käsien pesu unohtua, kun ...
Taitaa olla myös jonkinlaista vatsatautia liikkeellä - maistuu kyllä
VATSA KURALLA kirjoitti:
Minun kaiken sitävä vatsani meni sekaisin täällä kehutusta paikasta. En,en koskaan mene kyseiseen paikkaan enään syömään mitään. Mahtaako olla virolaisten paikka??? Nauravat takahuoneessa; suomipoika syö paskaa...
Miksi heittää perättömiä juttuja, kannattais ottaa asioista selvää.
Käsittääkseni on kyllä ihan suomi paikka.
Enpä ole ko paikasta mitään vatsanpuruja saanut. Pidän paikasta ja jatkan ruokailuani myös siellä. - EN MENE TOISTA KER..
maistuu kyllä kirjoitti:
Miksi heittää perättömiä juttuja, kannattais ottaa asioista selvää.
Käsittääkseni on kyllä ihan suomi paikka.
Enpä ole ko paikasta mitään vatsanpuruja saanut. Pidän paikasta ja jatkan ruokailuani myös siellä.Viropoika on antanut, jonkun muun kirjoittaa.Etsikää kunnon ruokapaikka, sillä niitä löytyy Salostakin.
- Moneen junaan
EN MENE TOISTA KER.. kirjoitti:
Viropoika on antanut, jonkun muun kirjoittaa.Etsikää kunnon ruokapaikka, sillä niitä löytyy Salostakin.
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
Kannattaisi ehkä ottaa tosiasioista selvää, ennenkuin alkaa levittelemään perättömyyksiä ... no jokainen tyylillään.
Kaikilta ei tosiaan voi vaatia mitään, toisilla valitettavasti levy jää paikoilleen pyörimään.
Vatsapöpön saat kyllä jokapaikasta ellet muista pestä käsiäsi ....
- josppe
kespan avajaiset vietettiin kesäkuussa 2012. muistan kyllä kun sheikit ajeli kaupungilla valkoisella limusiinilla ja keräili ihmisiä kyytiin ja veivät tutustumaan juuri avattuun paikkaan.kateellisten kirjoittelut paikan virolaisuudesta eivät pidä paikkaansa. sekä kahvila yrittäjä että autopesula yrittäjä ovat molemmat syntyperäisiä suomalaisia,sekä kaikki kespalla työskentelevät henkilöt ovat kaikki syntyperäisiä suomalaisia.itse kespan palveluita käyttäneenä olen palveluun erittäin tyytyväinen.mitä tulee ruuan laatuun kahvilassa, en ole siitäkään mitään huomautettavaa löytänyt, ruoka on erittäin hyvää ja maukasta sekä tietääkseni kahvilan pitäjän itse tekemää eikä smanlaista teollisuus moskaa jota tarjoilee ABC ketjut.
Onnea ja tsemppiä aloitamallenne yrityksille sekä kahvilalle että autopesulalle. kaltaisianne henkilöitä tarvitaan salossa tällä hetkellä. pitäkää lippu korkealla älkääkä antako esim täällä negatiiviseen sävyyn kirjoittelevien ihmisten lannistaa itseänne. - sivistyneisyyttä on
Me Sivistyneet Salolaiset (meitä on täällä Ollikkalassa monta henkilöä!) asioimme VAIN Erotiikkaravintola Villi Seireenissä.
- SE MEENEE
nyrin, ei saa tavaraa enää. Silloin syotetään kaikki mitä löytyy varastosta, asiakkaan kustannuksella. Harmi!
- JOO,JOO
SE MEENEE kirjoitti:
nyrin, ei saa tavaraa enää. Silloin syotetään kaikki mitä löytyy varastosta, asiakkaan kustannuksella. Harmi!
olen kuullut samaa. Itse meinasin kerran syödä siellä, mutta mielestäni hygieenia taso ei ollut riittävä. Samoin näkyvillä oleva ruoka ei innostanut, muutenkin ympäröivä miljoo ei oikein iskenyt. Siitä tulisi hyvä vähäosaisten ruokapaikkaa, ei tarvitse edellä mainittuihin asioihin kiinnittää huomiota ja lähellä olikkalaa.
- vilho8
no mene sitten Seurahuoneelle tai Vilhoon, mitä sitä täällä valittaa...
- KYSYÄ
ollako ne parempi paikka kun tämä virolainen paika, minä etsi salossa hyvä ruokapaika,mitä sina suostutella minulle,vastaa pain,minulla hullu nälkä!
- Juupas joo
Ollikkala on loistopaikka asua ja elää! Aina vaan halutaan moittia kun on kerran aloitettu. Katselkaa ympärillenne! Ollikkalssa ei örvelletä enempää kuin muuallakaan Salossa. Kaiken tummansävyisenä näkevän elämä se vasta surkeaa on, vaikka vatsa olisi kuinka täynnä ja lompakossakin jotain.
Koskikatukin sijaitsee ihan keskustan kupeessa, jos se siitä kiikastaa.
Sitta po titta.- pashaaaaa
vaikka ei vielä munaaikaa...
Olen käynyt Kespan kahvilassa sekä syömässä,että kahvilla.Mielestäni ihan siisti ja kiva ruokapaikka,josta myös saa ruokaa ostaa kotiin vietäväksi.Henkilökunta ilmeisesti omistaja on oikein miellyttävä ja ystävällinen.Kaikki nurisijat eivät koskaan ole tyytyväisiä mihinkään.Eikä minulla ole enää Ollikkalastakaan pahaa sanaa sanottavana,paikka on rauhoittunut täysin.Käykää syömässä ko paikassa,että yrittäjä pärjää,ette varmasti tule pettymään.Valitettavasti en ole kyseisen paikan omistaja,mutta käyn siellä kyllä aina kun nälkä yllättää,tai kahvihammasta kolottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723