1) väsyttää ja vituttaa
2) ärsyttää ajatella häntä jatkuvasti
3) tekisi mieli lähettää viesti
4) onneksi en ole tehnyt niin
5) muut ei tunnu miltään
Top 5 ajatukset tänä aamuna:
23
249
Vastaukset
- :)
Lähetä viesti itsepäinen aasi;)
- sendsendsend
Niin just! Lähetä se viesti! Vaikka täällä tuskin piippaa:D
- goodmorningvietnam!!
1 ja 2 ei pidä (kumma kyllä;) paikkaansa, vaikka niin tekee joskus (ai miksikö????)
Näillä mennään toistaiseksi. - ap
No enpäs!
- ap
Lähetä siis viestiä...
- 9+5
Jos et lähetä viestiä et saa parrua hanuriin;)
- Ja vatsa täynnä pähkinöi
1) hajuvettä liikaa
2) hitaasti liikkeelle hyvin nukutun yön jälkeen
3) mikään ei ärsytä eikä vituta, ihsn rauhallinen, hyvä olo
4) paitsi vähän pöllämystynyt
5) kuinka kauan tätä on kestänyt jo ;-)
6) onko tää totta? Selviää kai pikku hiljaa- Ed
Miinuksia?
Joskus on hyvä olla itsensä kanssa ihan rauhassa, antaa päänsä tyhjentyä, keskittyä siihen, mitä pystyy koskettamaan, minkä pystyy näkemään, kuulemaan, tuntemaan ja haistamaan. Olla ensin itse, jotta sydän olisi kirkas ja selkeä. Vaikkapa tuoksua hyvälle, näyttää hyvältä ja kävellä suoraan eteenpäin. Silloin on helpompi ottaa vastaan se, mitä maailma tuo mukanaan, katsoa ihmistä suoraan silmiin ja olla itsekin ihminen. Kaaoksesta ei synny mitään hyvää.
- Secret
- Väsy ja virtkeä olo samaan aikaan - ylikierroksilla
- Miltei jo tuntee herkän kosketuksen ihollaan . . .
- Monta vapaata edessä . . .
- Muutamia ajatuksia mielussa . . . - *Ruusu*
1. Ajattelen häntä heti herättyäni
2. Työmatkalla ajattelen häntä
3. Työpaikalla ajattelen häntä
4. Töistä ei tuu mitään,kun ajattelen häntä
5. Tahtoo lasilliselle hänen kanssaa illalla.
Ja uskallanpa sanoa, että hän on myös illalla ennen nukkumaan menoa viimeinen ajatukseni. - Secret
Miksi sitten et toteuta lasillista hänen kanssaan?
- tilanteessa
1) Hän.
2) Ei kai voi olla väärin pitää kovasti toisesta, siis hänestä. Kun ei se tunne häntä kohtaan katoa eikä vähene, vaikka miten rimpuilen, taistelen ja yritän unohtaa. Siispä hyväksyn tilanteen, en vastustele. Ei kai voi olla kauniimpaa asiaa kuin se että vilpittömästi pitää toistesta ja haluaa hänelle kaikkea hyvää.
3) Onko tää juttu nyt sillä mallilla kuin luulen sen olevan, vai olenko sittenkin päästänyt kuuluisan mielikuvitukseni laukkaamaan liian villisti?
4) Mitähän hän tästä kaikesta ajattelee tällä hetkellä?
5) Meneekö kaikki niin kuin ennenkin, kun seuraavan kerran nähdään, vai saadaanko me vihdoin ja viimein otettua tää asia puheeksi? Hitto kun sitä aikaa on aina vaan niin vähän. Ei sitä voi hoitaa tätä kautta, tekstiviestein, sähköpostilla eikä edes puhelimessa. Kyllä se täytyy hoitaa vain ja ainoastaan naamatusten.- Katse silmiin
"Tilanteessa" - samat ovat tunnelmat täällä. Monenlaista olen yritettänyt unohtaakseni, mutta epäonnistunut. En mahda mitään, pidän, pidän, pidän - se on uskottava. Uskoa rakkauteni kohteelle. Ajattelen juuri nyt, upeaa että olet olemassa. Tämä ei ole pelkkää mielikuvitusta.
Kohdalle viisi - tarvitaan mielikuvitusta. Miten voikin olla niin mutkikasta?
Kasvokkain - ei muuten selviä. Sopiva tilanne? - tilanteessa
Katse silmiin kirjoitti:
"Tilanteessa" - samat ovat tunnelmat täällä. Monenlaista olen yritettänyt unohtaakseni, mutta epäonnistunut. En mahda mitään, pidän, pidän, pidän - se on uskottava. Uskoa rakkauteni kohteelle. Ajattelen juuri nyt, upeaa että olet olemassa. Tämä ei ole pelkkää mielikuvitusta.
Kohdalle viisi - tarvitaan mielikuvitusta. Miten voikin olla niin mutkikasta?
Kasvokkain - ei muuten selviä. Sopiva tilanne?Jos minulle osoitit sanasi, niin joudun tuottamaan pettymyksen. Minun ja hänen tapaamistilanteet ovat aina samat eivätkä muuksi muutu, sen sopivammiksi tai epäsopivammiksi ;). Eikä tarvita mielikuvitusta, vain himpun verran rohkeutta, että saataisiin puhuttua muutakin kuin vaan tavanomaisia läpinää :).
Onnea omaan koitokseesi!
- i miss u
nimin tilanteessa,mulla niin saman ajatukset just nyt!
- tilanteessa
Ties vaikka... No onhan meitä täällä liuta.
Typerää vaan, kun ei noi ajatukset jää mihinkään aamun top vitoseen, vaan kyllä ne on koko päivän top-vitosessa... Ja huomisen, ja ylihuomisen jne.
- i miss u
Se on kyllä totta,olis niin parempi puhua heti kaikki suoraan mitä tuntee,mutta aina kun näen ihastukseni en vain pysty siihen. Hän on sanonut, että kaikki voidaan puida ihan suoraan,mutta vielä pitää kerätä voimia siihen.
- tilanteessa
Kuule, jos hän on noin sanonut, niin sulla on asiat hyvällä mallilla :). Nyt otat ja keräät ne voimasi ja puhutte :).
Tää ei liity minuun ja häneen mitenkään, mutta jotensakin tunnelma nyt kolahtaa:
http://www.youtube.com/watch?v=mQZmCJUSC6g
- 4
1. alavireinen mieli samoin kuin ajatukset
2. ikävä häntä, ajatuksissa hänen hymynsä ja naurunsä ja sen iso merkitys itselle
3. hämmennys elämästä, mihin mun tyytyväisyys on kadonnut
4. kyllä kai asiat vielä järjestyvät
5. ikävä häntä päivästä toiseen, onkohan hänellä ikävä mua. - mitä viivan alle jää
Jessus mitä pohdintoja ihmisillä voi olla. Miksi eivät tee asioille mitään? Minusta tuntuu, että jokin muu rassaa mieltä näillä ikuisuus valittajilla. Taitaa olla niin, että nämä ovat sellaisia ikuisia ruikuttajia, joilla ei asiat ole koskaan hyvin vaikka se Unelma Anelmakin siinä vieressä olisi saatuna.
- Jos minulta
kysyttäisi, niin "häh / aijaa / ok / aha..." jne olisivat kaikki loistavia vastauksia. Silloin uskoisin, että neuvottelu-yhteys olisi avoinna ja voisi alkaa suunnitella uutta isku taktiikkaa.
- aamusella ajattelin
1. Onpa jo valoisaa
2. Lojuisko vähän aikaa vielä sängyn pohjalla
3. Jospa tästä kohta kahvin keittoon...
4. Kiva ilma ulkona
5. Ohoh, vasta viidentenä ajatuksena hän! Taidan alkaa olla voiton puolella ;) - huuuujeee
Harmaata
Siellä se mokoma lojuu sohvalla
Hirrrveeen makusta kahvia oli
Sataa, sataa ja aina vaan sataa
Ohh, siinähän sinä rakas oletkin :D
Mennään vaan päiväpanolle :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211240- 568963
- 1375435
- 1443734
- 693638
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403328
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak712377- 331913