olen täällä koska laihdutuspalstoista ei ole mtn apua.
Olen nyt noin 62kg ja haluaisin laihtua toukokuun loppuun mennessä 50kg.. onko mahdollista?
ja muutenkin montako kaloria kantsis syödä ja liikunta? auttakaa! :( en haluu olla enään läski.
auttakaa mua laihtumaan!
3
122
Vastaukset
- kdkdkd
Mäkin haluaisin ja tarvitsis laihtua. Itse painan 64kg ja en ole pitkäkään. haluaisin myös toukokuun loppuun mennessä olla ainakin alkuun 50kg...
- aijg
alle 500 kalorin dieetti ja tappo treenit, eli jtn 2 tuntii päivässä. Jos ei sillä kilot lähe, niin ei lähe milläkään!
- Rasva- ja probiootti
bakteeriremontti tee:
...........jatkuu.Huomioitava:
Tyydyttynyttä(kovaa)-rasvaa tarvitaan;
A.solujen “rakennusaineeksi” ja
B.Probiootti-bakteerien suojaksi:
- >>>>(Tärkeä!) Kun rupeat käyttämään rasvaisia maito- ja hapanmaito-tuotteita ja voita, niin huomaat jännän seikan: Sinulla on tunne että lihot, mutta kun nouset vaakalle niin huomaat että painosi putoaa! Edellämainittu johtuu kiinteytymisestä.
- >>>>Kun haluat laihtua lisää, niin vähennä sokerin käyttöä, mutta älä lopeta sokerinkäyttöä kokonaan!
Esimerkiksi; jos olet tähän mennessä laittanut kahvin sekaan kuusi(6) sokeripalaa, niin laita tulevaisuudessa vain yksi(1) sokeripala!
- >>>>Tyydyttynyt rasva sisältää paljon energiaa, joten laita edelleenkin esimerkiksi leivälle ohut kerros voita, tai leike, mutta ei molempia!
- Maito- ja hapanmaito-tuotteiden Probiootti-bakteerit tarvitsevat rasvaa suojakseen selviytyäkseen elävänä ohi mahalaukun happojen, joten vältä rasvattomia tuotteita ja homogenoituja tuotteita.
- >>>>>>Jos et pysty käyttämään rasvaisia maito- ja/tai hapanmaito-tuotteita esimerkiksi Laktoosi-intoleranssi n ja Maito-allergia n takia, niin ongelman voit ratkaista siten että syöt Probiootti-jauhekapseleita niin kauan; kuukauden……kuukausia että kestät maitotuotteita. Jos syystä tai toisesta haluat, niin rasvan voit välttää (-ei ole suositeltavaa!) syömällä Probiootti-bakteereita kapselissa, jossa on kolme tärkeintä bakteeria, joiden saantisuositus on 3×2-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootti-bakteerit joita Probiootti-tuote saa sisältää. Jatkuu...........
Kokonaan:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-tee-tasta-elamantapa-rasva-ja-probiootti-remontti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746