tavannut torakoita? Olen lähdössä Sisiliaan ja mietityttää tämä välillä kovastikin. Ulkona saa olla mut sänkykaveriksi en niitä halua.
Oletteko Sisilian hotelleissa
3
400
Vastaukset
- torakaton
Ei ole näkynyt, terveisin viisi kertaa Sisiliassa käynyt. Tai no yhden talon kellarissa oli yksi mutta muuten en ole nähnyt, hyvin siivoavat ne pois kun taas sen sijaan kanarialla joutui kävellessä katsomaan mihin astui kun yksi hotelli ja sen ympäristö oli niitä täynnä..
- Rjo
Tarkoitat varmaan Teneriffan erästä hotellia. Siellä niitä kyl vilisee ja samoin Madeiralla. Eipä juuri haittaa jos ulkona viilettävätkin, mutta sisällä ihan puistattaa ajatellakin, isoja kun ovat.
- påkylpå
Osta mukaan punaseetripuuta (myydään esim Stockalla).
Torakat ei tykkää sen tuoksusta.
Olen joutunut yöpymään paikoissa joissa on torakoita, ja tämä toimii karkoitteena.
Pari palaa matkalaukkuun, etkä tuo tuliaisena kavereita kotiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1071241
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54920- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240888Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76776Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu56748