Laivamatkat

SUITE/2012

Mistä löytyy laivamatka hienossa isossa laivassa? Ei rahtilaivassa.
Kiinnostavat kohteet Oslo /Norja-Torquay/Englanti-Biarriz/Ranska-Lissabon/Portugali-Nizza/Ranska-Rooma-Monaco/Ranska-päätepysäkki voisi olla Joko Nizza tai Barcelona.
Vielä jos laiva on iso ja nopea voisin SUITE:sta maksaa noin 2500-3000euroa mikäli se on huoneen koko hinta sisältäen ruuat jotain muuta?
Toukokuun lopulla tai kesäkuun alkupuolella 2012

Matka voisi alkaa joko Barcelonasta, Nitzzasta, Oslosta?

15

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.

      Kannattaa mennä matkatoimistoon juttelemaan.

    • ....,,,,

      Oi miten hieno vastaus jälleen, oi ajatusten Kymi,
      Salpausselän nero.

      • jäkätti

        No aloituksen huomioiden, tämän kerran Neuvoja on ihan oikeassa. Vai luuletko, että palstalta löytyy ihan heti tietämystä noin monimuotoiseen kysymykseen vastaamiseksi? Varauksia ap:n ajankohdalle tehdään varmaan juuri nyt, jos moisille reissuille paikkoja enää onkaan jäljellä, ja niistä tietävät vain matkatoimistot tai varustamot. Eivät taida olla ihan viimehetkellä päätettäviä miniristeilyjä useimmille.


    • SUITE/2012

      Matkatoimistot on vanhentunut menetelmä tutustua matkoihin, ne ovat jos ovat sen täsmälleen tarkan tiedon paikkoja kun matkaan lähtiä melkovarmasti tietää mitä haluaa ja se on saatavilla.

      Joten kiltit, asiasta innostuneet, löytäkääpä jotain mitä en vielä ole löytänyt.

      • nomutku...

        Turhan työn ja toiston välttämiseksi karsitaan ensin pois se, mitä olet itse jo löytänyt eli mitä sellaisia on, linkkejä vaikka?


    • ....

      www.kalevatravel.fi/matkapaketit/risteilyt/

      www.royalcaribbean.fi/matkakohteet

      • Etsivä löytää

        Ja sitten Costa, MSC ja tusinan verran muita. Etsi jos yllä ollut hyvä neuvo ei sytytä.

        Etsivä löytää, jos löytää. Mutta fiksu saa vähemmällä.


    • laivamatkaaja

      Oletko tutustunut Kristina Cruisesin risteilyvalikoimaan?

      Kristina Katarina ei ole mikään iso laiva, mutta on suomalainen ja tekee risteilyjä vaikka minne.

      Kannattaa ainakin vilkaista sivut, jos et ole aiemmin tutustunut heidän tarjontaan.
      http://www.kristinacruises.com/

      • haistpaska

        royal caribbean tekee siirtymäristeilyjä.


    • Mere12345

      Näiltä varmaan löytyy www.atc.fi

    • cruising co

      Juuri varattu Royal Caribean risteily toukokuulle, joten ei vielä myöhäistä. Näin Suomesta käsin parhaat lähtoösatamat ovat Malaga, Barcelona tai Venetsia. Tutustu ja varaa rohkeasti www.rccl.com. Lennot varataan erikseen.
      Voin lämpimästi suositella!

    • SUITE/2012

      Kiva kun olette löytäneet jotain. Näyttää siltä, että olette löytäneet sen kaiken, joka jo tiedetään. Etsikää vain vielä lisää, jos asia kiiinnostaa?
      15.4.2012 13:22 kirjoittamaa viestiä, mitä tarkoitatte haistattelulla?

    • Vuonosta nääs
      • Kotisivuni

    • SUITE/2012

      Kiitos kiinnostuksestanne, olen kaiketi jo muuttanut suunnitelmia. Laivamatka olisi ihan kiva mutta sellaista sopivaa kun ei ole. Yksi matka olisi ollut ehkä se paras mutta jo varattu Miamista jonkun saaren kautta Eurooppaan. Toki Panama tai Alaska voisi olla kiva myös, matkaa vain Suomesta on turhan paljon.
      Surkea oli huomata, että suurissa euroopan alueen laivoissa Suite hytit ovat aika pieniä ei kahta huonetta, uima-altaat kattotasanteella vain poreammeen kokoisia toisin 2kappaletta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe