Mites tää kapula toimii ilman noita live härpäkkeitä?
Ajattelin että en haluaisi olla missään tekemisissä tuon live hömpötyksen kanssa ja meinaan palauttaa tehdasasetuksille puhelimeni jolloin tuo live juttu jonka siihen olen tehnyt,poistuu ja en tee uutta livetunnusta.
Markettiin ilmeisesti ei senjälkeen ole mitää asiaa,ei senpuoleen,en ole sieltä mitään vaillakaan.
Yksi asia nyt on epävarmaa minulle,mahtaako se tuossa palautuksessa alkuperäisille asetuksille,tyhjentää myös simkortilta yhteystiedot.
Tulee kai ne päivitykset puhelimeen ilman tuota livejuttuakin,vai tuleeko?
Ajattelin pitää puhelimen ilman noita livehömpötyksiä koska niillä en tee mitää enkä käytä niitä mikäli puhelimen päivitykset toimiii ilman sitäkin.
Olisiko jollakin faktatietoa tälläisesta asiasta.
Lumia ilman Livetunnuksia
5
101
Vastaukset
Live tili poistuu tosiaan kun palautat tehdasasetukset. Palautuksen aikana puhelimen kaikki omat tiedostot/sovellukset poistuvat. Sim-kortin sisältö säilyy. Muistaakseni päivitykset vaativat live tiliin kirjautumista. Sehän on WP7 idea..
- Menneisyyden vangit
Ihme foliohattuja palstoilla, joiden ei olis kannattanu älypuhelinta edes ostaa tuollasen ajattelutavan takia. Androidilla täytyy olla google-tili ja windows phonella live-tili....
- Toimiiko vai ei
Niin,sinulle menneisyyden vangit,kerroppa yksikin pätevä syy miksi windowsin täytyy tietää ja tallentaa omiin tietoihinsa esim tälläisia asioita:mm
-minun puhelimessa olevat puh numerot
-kenen kanssa olen viestitellyt text/meilissä
-millaisia kuvia puhelimessani on
-koska ja missä ja mihinaikaan olen tehnyt mm ed mainittuja toimia puhelimellani
Näihin tietoihin ei käsittääkseni ole windowsilla mitään asiaa tulla urkkimaan,olkoon vaikka kuinka wp puhelin.
- Toimiiko vai ei
Kiitos Vapunen,näin vähä arvelinkin.
Kun nyt en ymmärrä,miten se on tuon Zunen kanssa,onko sen käyttö sidottu livetunnuksiin vai onko se aivan oma systeemisnsä,vaiko niin että jos käytän Zunea ja teen tilin sinne,onko mulla silloin myös windowslive.Zunellakaan en tekisi muuten mitään mutta kun kuvien siirto puh koneelle ei tällä kapulalla muutoin onnistu.
Sitten Vapunen vielä kysyisin sinulta kun sä vastailet täällä mm näihin Lumiaa koskeviin kysymyksiin,onko sinulla iteselläsi Lumiapuhelin ja oletko tehnyt näitä kysymyksissä mainittuja toimenpiteitä omalla Lumia puhelimellasi vai mistä sinä nuo tiedot ammennat,onko ne mututuntumaa vai mistä löydät nuo kaikki tiedot,samallatavalla tää netin yletön tietomäärä on meidän kaikkien saatavilla mutta jostain syystä sinä niistä tunnut tietävän,minä vaan arvailen ja en löydä sitä samaa tietoa mistään.
No,toisaalta,jos sen tidon löytäisin jostain,eihän mun täällä tarttis olla kyselemässä,kits Vapunen kun jaksat olla meidän apuna. Itse en omista Lumia tai WP7 puhelinta eli en osaa kunnolla neuvoa että mistä tietty toiminto löytyy. Olen vain lukenut muiden kommentteja ja testannut tuttavan Lumiaa ( Aika harvoin koska tuttava asuu Tampereella). Näin olen osittain oppinut Lumia käyttöliittymän juttuja. Osaan neuvoa paremmin Symbian ja Android käyttäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708