Oletko leikkauttanut silmäpusseja , ottanut huulirajausta tai ottanut hiusistutuksia päälaellesi tai silikooneja rintoihisi?
Naiset ja miehet käyttää näitä palveluja kuuluma lähes yhtä paljon.
Mikähän meidän ikäluokan asenne on näihin???
Itse olen vielä kotikutoinen.
Nuorentaminen
33
134
Vastaukset
- tiinaex...
silmiin oon ottanu pikmentoinnin pariin kertaan muut on luonnostaan ihan ok jos ei oo tyytyväinen itseensä sellaisena kun on ja varsinkin yläluomien kohotus on joskus ihan paikallaankin jos niihin jää isot poimut ne saattaa tulehtua helposti muut vartalon epäkohdat on helppo korjata pukeutumisella.
Voihan että...
Mitähän jos repäisisi kunnolla, hankkisi silikonit ja hiusistutuksen siihen väliin...
;-))En tietenkään, silikonit otetaan klassisesti etupuolelle. Ajattele nyt, eivätkö ne näyttäisikin komeilta sen niiden vaossa olevan istutuspöheikön (värivalinta on vielä vähän auki) ja valkean partani kanssa...
- inu
äläs nyt ,ole vaan oma harmaa itsesi
inu kirjoitti:
äläs nyt ,ole vaan oma harmaa itsesi
Voi voi, ja juuri kun luulin että just tuolla löytäisin sen sisäisen itseni, erityisesti ottamalla niitä silikoneja triplat. Kelpaisi siinä kuljeskella ilman paitaa vielä kolmenkympin pakkasissa... pakkasiin sopivasti se välikarvoitus voisi olla tummaa violettia tulenpunaisin kärjin...
- PyöreäPää
Ylähuulen päällä olevat rypyt ovat hoikkien naisten "jutskuja", samoin potkukelkan jalakset.
No en ole eikä ole koskaan tarkoitus ottaakkaan. Vanhenen arvokkaasti niinkuin kuuluu.
- bessie*
Tuskin ulkonäön parantelu kenenkään arvokkuutta vähentää? Jos katsoisin tarpeelliseksi ja hintansa väärtiksi, niin voisin hyvinkin joitakin toimenpiteitä harkita
Vanhenen juuri kuten itse haluan. Yleensä kyllä haluan enimmäkseen toimia ja käyttäytyä suurin piirtein odotusten ja oletusten mukaisesti. En usko kenenkään olevan sitä mieltä, että minun KUULUISI vanheta jollain määrätyllä tavalla.
- leilei.
Pussini ja massini vien mukanani hautaan.Ne ovat elettyä elämääni.
Pahempaakin tullut koettua, kuin muutamat uurteet ja kaarteet.
Toki esim. liikanakkien poisto on ihan terveydellinenkin homma.
Nuorentaminen? Eilen telkkarissa ihmettelin nuorta naista, jonka huulia oli ilmeisesti "nuorennettu". ://
Näky ei vastannut minun kauneusihanteitani, mutta kullakin omansa. Kyllä olisi korjailtavaa, mutta ne toimenpiteet on kalliita ja kivuliaita, taijjan mennä ruttuineni...
- Pirre*
p.s ja sitäpaitsi, kaikennäköistä korjattavaa olisi niin paljon ettei kannata aloittaakaan..:), enköhän mie kelepaa maan matosille näinkin..
- bororo
Kannetaan viisaasti omat ryppymme,ne ovat elettyä elämää,
ei sen kummempaa!
Kun on sopivan solakka ja siististi pukeutunut,ei muuta.
Sitten jos tulee jokin sairaus,polvien,lonkkien ym.kulumaa,
joita täytyisi yrittää leikkauksella korjata,niin se on tietenkin tarpeellista. Mitä sitä sitten laittaisi jos parantamaan alkaisi :D
Ei silikoonia, on kokoa muutenkin.Rasvaimu vyötärölle ? Tulisi totinen tiimalasi ?
Ajatuskin inhottaa, että joku sorkkisi pitkällä puikolla nahkaa irti rasvoista.
Nostaisi kulmakarvat otsalle, että olisi aina yhtä ihmettelevä ilme ?
Kun ei ole kaksoisleukaakaan ?
Huomaan, etten edes tiedä mitä parannella ja miten!- meeriamanda
Miksei jos haluaisin. Kuka mitäkin ihannoi, minusta ´kelkan´ jäljet saa näkyä.
Noi "läskit" silmillä on kyllä mietityttäneet jo vuosia.
Mutta mitä sitten, ja sen jälkeen.
Sitten huomais jotain siellä ja toista täällä.
Kuitenkin olen tyytyväinen elämääni näin, niin että jatkan läskien miettimistä lähtemättä operaatioihin.- meeriamanda
Noihin valuviin yläluomiin silmienpäälle saa jopa kelalta takaisin mikäli lääkäri toteaa leikkauksen tarpeelliseksi. Ilman muuta tekisin tuollaisen operaation, ja totta... sit pitäisi kenties korjata muutakin...antaahan olla :))
meeriamanda kirjoitti:
Noihin valuviin yläluomiin silmienpäälle saa jopa kelalta takaisin mikäli lääkäri toteaa leikkauksen tarpeelliseksi. Ilman muuta tekisin tuollaisen operaation, ja totta... sit pitäisi kenties korjata muutakin...antaahan olla :))
Välillä miettinyt sitäkin että menis tonne työterveyslääkäriin. Yövuorot nimittäin painaa silmiä kun on väsynyt.
Mutten kuitenkaan jostain syystä halua.
Eiköhän noi tän loppuelämän tuolla kestä.- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Välillä miettinyt sitäkin että menis tonne työterveyslääkäriin. Yövuorot nimittäin painaa silmiä kun on väsynyt.
Mutten kuitenkaan jostain syystä halua.
Eiköhän noi tän loppuelämän tuolla kestä.Sanoisin sulle et mene ihmeessä jos vaivaksi koet. Ei se mitään ´hienostelua´ ole.
Mä menisin enkä epäilisi hetkeäkään. Tarkoitin et jos tulisi halu korjailla muutakin, mut terveysasiat erikseen. meeriamanda kirjoitti:
Sanoisin sulle et mene ihmeessä jos vaivaksi koet. Ei se mitään ´hienostelua´ ole.
Mä menisin enkä epäilisi hetkeäkään. Tarkoitin et jos tulisi halu korjailla muutakin, mut terveysasiat erikseen.Mutku ja mutku.
Jatkan kuitenkin miettimistä vielä.- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Mutku ja mutku.
Jatkan kuitenkin miettimistä vielä.Sori kun vastaukseni viipyi... hevoset laukkasi jne... joten netti oli toisen käytössä...
Älä ees mieti, haluuthan sinä nähä,,,? soo mitään turhuutta raskaine luomineen... ei ku meox sano annie lenox.
Luomuna mennään loppuun asti...
- 1943
ulin pitkältä automatkalta ja katsoin peiliin. Ihan söpö naisihminen sieltä minua katseli kirkkaine silmineen ja kevätauringon värittämine kasvoineen. Sen verran olen tuota sairaalamaailmaa viime päivinä katsellut teho-osastoa myöten, että vapaaehtoisesti en turhiin operaatioihin lähde. Saa olla tyytyväinen, kun pystyy liikkumaan, puhumaan, syömään.
- i_a^¨
Se tuo peilikuva kuitenkin on se joka on kullekin omansa, ehkä hetken onnen tuojakin...
Juuri ennen pääsiäistä tulin Norjasta viikon rautupilkiltä... Hiihdettiin 16 km suuntaansa ahkiot perässä neljän kaverin kanssa... Teltta, kamina ja viikon polttopuut mukana... Mahtava reissu vaikka lunta tuli joka päivä... Rautua tuli yhteensä 70 kg... Tasan jaettiin jotta nyt rautujuttuja syödään... On se vaan somaa tämä elämä kun se antaa aikaa moiseenkin ponnisteluun, tarpeesta huolimatta... No nyt vaan mietitään milloin taas??? - 1943
i_a^¨ kirjoitti:
Se tuo peilikuva kuitenkin on se joka on kullekin omansa, ehkä hetken onnen tuojakin...
Juuri ennen pääsiäistä tulin Norjasta viikon rautupilkiltä... Hiihdettiin 16 km suuntaansa ahkiot perässä neljän kaverin kanssa... Teltta, kamina ja viikon polttopuut mukana... Mahtava reissu vaikka lunta tuli joka päivä... Rautua tuli yhteensä 70 kg... Tasan jaettiin jotta nyt rautujuttuja syödään... On se vaan somaa tämä elämä kun se antaa aikaa moiseenkin ponnisteluun, tarpeesta huolimatta... No nyt vaan mietitään milloin taas???Nami nami, mulle riittäisi pari palaa tuoretta rautua. Kyllä siellä Lapissa on herkut. Kesällä 1967 oli korvasienet, monet kalat, lakat ja sorsapaisti. Jälkimmäistä en sen koommin ole maistanut. Kyllä moiset reissut pitää ihmisen trimmissä. Mulle tuo hyvän mielen vähempikin. Innolla odottelen huomista, kun pääsen raivaussaksilla napsuttelemaan kuusenoksia mökkitontilla ja havuja polttelemaan. On luvattu aurinkoa ja aamulla varhain lähden matkaan, on pari sataa kilometriä ajomatkaa.
- Jussi vaan.
Tämähän oli viime syksynä kova villitys
Jenkkilässä. Miten lie meillä?
Oletteko kuulleet tuttavapiirinne innos-
tuneen?
http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2011071314054275_kf.shtml- leilei.
Käytän siihen vessapaperia.
En ole kuullut. - meeriamanda
Vanhaa tietoa... ei edes kiinnosta!
- Ruma-Jussi
Miten korjataan kun silmienväli on tasan 1 senttimetri.
- ...........
vielä vanhemman näköseksi tulee jos meikkaa näin yli 60v, sen olen huomannut itsestäni..
- bessie*
Tuo pätee mielestäni nuorempiinkiin. Riippuu tietysti meikistä. Tumma silmämeikki ei mielestäni aina vanhenna, ellei mene laittamaan voimakkaan väristä huulipunaa samaan aikaan. Joskus harvoin maalaan silmät päähäni arkisinkin, kun se mielestäni tekee pirteämmän näköiseksi. Juhliin ja menoihin yleensä meikkaan vähän enemmän, vanhensi tai ei.
Siis jos minusta tehtäisi vielä nuoremman näköinen niin pitäis varmaan näyttää henkkaria viinakaupassa....joten pidän ne kaksi ja puoli ryppyä mitä on.
- Illuusio (@) @)
Monenko kymmenen vuoden takaa noi sun galleriakuvas on? Veikkaan hiusmuodista päätellen että ainakin 40 vuoden takaa;DDD Ootkohan sä nyt jämähtänyt tuonne jonnekin 70-luvulle ja luulet että näytät vielä samalta:/
Illuusio (@) @) kirjoitti:
Monenko kymmenen vuoden takaa noi sun galleriakuvas on? Veikkaan hiusmuodista päätellen että ainakin 40 vuoden takaa;DDD Ootkohan sä nyt jämähtänyt tuonne jonnekin 70-luvulle ja luulet että näytät vielä samalta:/
Galleriakuvassani olin . n. 30-vuotias, en muista tarkkaa vuosilukua, mutta uskon että se otettiin joko '78 tai '79. Kaikki nää arviot nuorekkuudesta jne. ovat täysin subjektiivisia. Jo väittäisin että olen kuvassa n. 15-vuotiaan näköinen niin luulisitko minun olevan väärässä?
En tietenkään usko olevani aivan samannäköinen kuin mitä olin kolmekymmentävuotiaana.. Toi ylläoleva oli tarkoitettu lähennä "huuleksi". Minulla ei ole mitään ikäkompleksia, enkä myöskään näe mitään suurempaa syytä lähteä itseäni kirurgisin toimenpitein muuttamaan, jollei nyt mitään pahaa onnetomuutta satu josta jää vauriot kasvoihin tai kroppaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215484- 531525
- 12971
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52927- 48858
- 53852
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785