vie tarinaa eteenpäin. Anna olla, yritetty on. Tää on ikuisuusasetelma, vaikka me pudottas samaan ansakuoppaan tyynenmeren autiolla saarella, niin me vaan tutkittas niitä mielenkiintosia multakokkareita ja mietittäs, mikä niiden koostumus on. Tietysti jos kuoppa ois semmonen ahdas tai siellä ois käärmeitä, joista sä et tykkää (mä muistan kun näytit lehdestä), niin sun pitäs ehkä hypätä mun syliin. Sitte.. mä en tiedä miten mä voisin sua siinä pitää ilman että kosketan. Lopputulemana edelleen; mä en tosiaankaan halua joutua susta ees sadan metrin etäisyydelle, ettei vaan päädyttäs ainakaan ikuna sille samalle saarelle. Ni.
Mikään viesti
9
308
Vastaukset
- ed.
Tai miten nyt mies voi sylissään pitää ilman et käsillään koskee. Ähh.
- ?
Miksi et halua hänen kanssaan sille samalle saarelle. Mitä SINÄ pelkäät, jos hän pelkää käärmeitä?
- täällä ei
Mä luulen, et koko tää tunnetila on kuvitelmaa. Mä en ole pariin vuosikymmeneen tuntenut mitään muuta kuin kaveruutta ketään aikuista kohtaan ja nyt tässä tilanteessa mä en enää saakaan tuntea, mulla ei ole lupaa koska elämä on monimutkaistunu liikaa, mulle on kasaantunu semmosia juttuja, et mä en selviä niistä yksin, enkä mä voi niitten juttujen takia irrottautua tästä suhteesta mikä mulla on ja "vaan lähtee jollekin prkln saarelle". Ja kysymys ei oo rahasta. Talous on ok. Mua ei vaan ole "yksin" edes olemassa, mä en ole koskaan yksin.
- ammattilainen
Mitä ihmettä sä ajattelet ihminen. Millaiseen liemeen olet itsesi pistänyt? Kai nyt joku keino sullakin on?
- ap.
Ei ole. Aina ei voi itse päättää mitä tuleman pitää.
- Näytti lehdestä ?
Miksi täällä tarinoitte jos keran ootte ollu niin lähellä toisianne et hän on näyttänyt lehdestä sulle kuvia ?
- ap.
Mähän täällä tarinoin yksinäni. Noi muut on vain kommentoineet... Mä en oo sellanen kerralla heittäytyjä, jos ees ollenkaan ryhdyn ketään yrittämään. Eikä mulla ollu lupaa sillonkaan, eikä sitä tulekaan.
- koppia vaille vain:/
Voi sinnuu.. kun toinen ois valmis.. mutta sä et ota koppia..
- ap.
Mun olotilat vaihtelee, ja en voi niihin vaikuttaa. Harvoin enää tunnen itteeni rohkeeks, ja nyt ku asetelma on hänen osaltaan muuttunu niin voi olla etten uskalla mennä vaan juttelemaan muina miehinä, kun / jos jossain hänet taas näen. Mä en luota itteeni pskn vertaa kun hänestä on kyse. Muuten voin puhua isoille porukoille jänskäämättä yhtään... Mä ottaisin kopin heti jos hän tekis vuorostaan alotteen, mä olen sen kerran tehny, mut mä en tässä kirjottelis, jos se ois mihinkään kantanu... Kiitos kivoista sanoista, mutta ei ne täällä oo uskottavia, kuten jo sanoin. Tänään on muuten kiva päivä, isohko tapahtuma duunissa ja näkee väkee...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793