En voi vastata sinulle tänne vaikka haluaisin, kun en tiedä kenelle puhun. Älä siis syytä minua, etten vastaa kysymykseen, jota et esittänyt. Jos käyn edes vilkaisemassa näitä kuten tänään tein, niin heti olo kuin rämeikköön eksyneellä. Täällä sata apinaa avautuu ja tuhat simpanssia vastaa miten sattuu. Vaikka muuallakin ollaan viidakossa, siellä on toivoa, koska siellä elämä on totta, minä olen totta ja sinä olet totta. Tärkeät asiat. Elämä, totuus, Sinä.
Jos olet täällä
23
689
Vastaukset
- Tavataan_
- vaiheet
valhe---minna---sekoilu---hoitoon
- Marakatti 77
En oo
- Uuuu-uuuh
www.youtube.com/watch?v=AG5yMQhKNJQ simpanssit apinoivat toisiaan houhou, ihmiset ei, hmmm tai ehkä sittenkin. Anyway tosi voi olla yhtä kaunista kuin uni, jopa kauniimpaa.
- .......
Soita ,mulle.. Mä en saa sun muneroa mistään. Sinä saat mun..
- Tohtorin määräys
Aloittajalla on selvästi havaittavissa palstaelämän aiheuttamaa huolestumista ja stressioireita. Sen huomaa siitä, että hänen täytyy tänne tällaista kirjoittaa, vaikka jokainen varmasti (toivottavasti) älyää, ettei kukaan asu täällä kellon ympäri kaikkia ketjuja lukemassa, saati sitten toisiaan oikeasti tunnistamassa, tai tämän palstan perusteella vetelisi johtopäätöksiä mihinkään suuntaan.
Tässä sulle varalta resepti ;)
Rec. Nettitauko 24 h/vrk kerta-annos
D.N:o VII S. Yksi kerta-annos vuorokaudessa 7 vuorokauden ajan S24:n Ikävä-palstan aiheuttamien oireiden lievittämiseen.
On tärkeää nauttia koko kuuri keskeytyksittä, vaikka oireet lievittyisivät jo parin kolmen päivän aikana, jotta oireet eivät uusi entistä voimakkaampina. Tukihoitona suositellaan liikunnan ja ulkoilun lisäämistä, mieluisia harrastuksia sekä irl-yhteyksiä ihmisiin, joiden kanssa tykkäät olla tekemisissä.- ei vitalis...
ettet vaan olisi valelääkäri ja ostanut tutkintopaperis suomi24 ikäväpalstanpitäjältä :P
ei kyllä mikään paha resepti ihan kaikille palstailijoille, myös sinulle itsesllesi.... - Tohtorin määräys
ei vitalis... kirjoitti:
ettet vaan olisi valelääkäri ja ostanut tutkintopaperis suomi24 ikäväpalstanpitäjältä :P
ei kyllä mikään paha resepti ihan kaikille palstailijoille, myös sinulle itsesllesi....Eiks ne valelääkärit juuri menekin täydestä, kun osaavat kuunnella potilasta?
Mulla tuli tossa pääsiäisen aikaan useamman päivän nettitauko, taidanpa vaikka vapun yhteyteen ottaa seuraavaan, eli ei hätiä mitiä ;). - ei vitalis..
Tohtorin määräys kirjoitti:
Eiks ne valelääkärit juuri menekin täydestä, kun osaavat kuunnella potilasta?
Mulla tuli tossa pääsiäisen aikaan useamman päivän nettitauko, taidanpa vaikka vapun yhteyteen ottaa seuraavaan, eli ei hätiä mitiä ;).osaavat kuunnella vai esittävät kuuntelevansa? siinä kaksi eriasiaa ...
hyvä juttu... - Tohtorin määräys
ei vitalis.. kirjoitti:
osaavat kuunnella vai esittävät kuuntelevansa? siinä kaksi eriasiaa ...
hyvä juttu...Olen ymmärtänyt, että ne oikeasti kuuntelee, mutta eihän mulla ole kokemusta valelääkäriydestä eikä (tietääkseni) valelääkärin potilaana olostakaan joten en mene vannomaan ;).
- ei vitalis..
Olen ymmärtänyt, että ne oikeasti kuuntelee, mutta eihän mulla ole kokemusta valelääkäriydestä eikä (tietääkseni) valelääkärin potilaana olostakaan joten en mene vannomaan ;).
mutta onko tämä nyt tätä nykyaikaa kun omat lääkäritkin poistetaan niin diagnosoidaan yhden kuulustelun perusteella ja jää kokonaisuus näkemättä? niin kuin diagnosoit tuossa sinäkin.
äh, sitä liikuntaa kyllä IKÄVÖIN jo minäkin nyt...ja hyvää seuraa, ei sillä ettenkö tänäänkin olisi hyvässä seurassa jo ollut
:) - Tohtorin määräys
ei vitalis.. kirjoitti:
mutta onko tämä nyt tätä nykyaikaa kun omat lääkäritkin poistetaan niin diagnosoidaan yhden kuulustelun perusteella ja jää kokonaisuus näkemättä? niin kuin diagnosoit tuossa sinäkin.
äh, sitä liikuntaa kyllä IKÄVÖIN jo minäkin nyt...ja hyvää seuraa, ei sillä ettenkö tänäänkin olisi hyvässä seurassa jo ollut
:)No joo, oli kenties hiukan hätiköity diagnoosi. Mutta jos ap:n voisi tavata livenä, ja miksei vaikka sinutkin, niin olisi kiva ottaa kunnon anamneesit :). Ihmiset näiden kirjoitusten taustalla ovat kyllä varmasti mielenkiintoisia.
Miksi liikuntaa ikävöit, onko sulla jalka paketissa tai jotain...? - ei vitalis..
No joo, oli kenties hiukan hätiköity diagnoosi. Mutta jos ap:n voisi tavata livenä, ja miksei vaikka sinutkin, niin olisi kiva ottaa kunnon anamneesit :). Ihmiset näiden kirjoitusten taustalla ovat kyllä varmasti mielenkiintoisia.
Miksi liikuntaa ikävöit, onko sulla jalka paketissa tai jotain...?varmasti ovat mielenkiintoisia... musta sä et mitään anamneesia tee...
tapanani ei ole koskaan kääntyä palstatohtoreiden puoleen, täytyy olla ehta lääkäri jos tarvis vaatii..
ei ole jalkapaketissa mulla.... - Tohtorin määräys
ei vitalis.. kirjoitti:
varmasti ovat mielenkiintoisia... musta sä et mitään anamneesia tee...
tapanani ei ole koskaan kääntyä palstatohtoreiden puoleen, täytyy olla ehta lääkäri jos tarvis vaatii..
ei ole jalkapaketissa mulla....Vitsisitsivitsi :)
Liiku sitten, älä ikävöi!
- mee hoitoon.
- "Mitä etsit?"
Pervosen Hintti kahlaa epätoivoisena nuorisopalstoja...
- soitellaan vaan
En esitä henkilökohtaisia kysymyksiä koska en tarvitse vastauksia palstalta. Elämä on viidakkoa ajoittain, taidan lähteä savannille lepäämään.
- Apsi-apina!!!!
Ootko ihan sekaisin? En mä täällä oo!!! Mitä mä täällä tekisin??? Oon vaan apinoiden ruokkija ja simpanssien hoitaja!
- tikettityttö
Ja mä olen lipunmyyjä :).
- apina vai sinpassi ?
Kirjoitat hienosti ja sattuvasti ! Sanomasi sisältää näiden palstojen oleellisen merkityksen ja sisällön. Huudamme " korpeen" ja toivomme, että joku vastaisi, kuuntelisi ja ymmärtäisi (edes anonyymisti !). Tähän olemme tulleet - tätäkö olemme halunneet ?
- ea
joo.
- Hah !
No 'Miks' et sä soita' ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525