mutta ei niihin lupauksiin kannata uskoa, sen oon oppinu nytten.
Kova lupaamaan
13
161
Vastaukset
- Kääk
No valitse pässi paremmin seurasi! Mä en tajua, mistä te löydätte ne kuspääihmiset, oikein etsitte niitä vai? Suuri enemmistö on ihan tavallisia tallaajia, muutakin tekemistä kun pelailu
- ruma sana
Ei se kusipää ole, mutta kiireinen ja pahoillaan siitä. Ihana ihminen ja yrittää tosissaan. Ei mikään pelailija.
- mä lupaan
...että pääset musta eroon :)
- ruma sana
Se on varmasti helppo lupaus se :)
- Mä petin
lupaukseni, mutta ajattelin vaan sinun parasta.
- oudolta kuulostaa
Ja mitenköhän tämä pitäs ymmärtää? Millä tavalla?
- ----
Tuo mitä kerrot on hyvin narsistisen ihmisen tapa hyväksyttää omat kurjat tekonsa.
Mun faija käyttää tota aina. Ensin käyttäytyy typerästi ja lopuksi parin päivän päästä kertoo että ajattelee vain sinun parastasi haha. - ----
---- kirjoitti:
Tuo mitä kerrot on hyvin narsistisen ihmisen tapa hyväksyttää omat kurjat tekonsa.
Mun faija käyttää tota aina. Ensin käyttäytyy typerästi ja lopuksi parin päivän päästä kertoo että ajattelee vain sinun parastasi haha.viestini meni nimimerkille " mä petin".
- menikö oikein
---- kirjoitti:
viestini meni nimimerkille " mä petin".
Pitäisikö kysyä siltä toiseltakin, että mikä se olisi ollut parasta...ei kai toisen puolesta voi päättää mikä olis parasta...ehkä aiheutit vaan enemmän surua...uskoisin enemmän noin.
- .. ....
---- kirjoitti:
viestini meni nimimerkille " mä petin".
Lähetin vaan viestin ihmiselle, jonka lupasin antaa olla rauhassa. Että saatais asiat sovittua.
- ----
.. .... kirjoitti:
Lähetin vaan viestin ihmiselle, jonka lupasin antaa olla rauhassa. Että saatais asiat sovittua.
no eihän typeriä lupauksia kannata tehdä että jättää joku rauhaan vaikka asiat on edelleen sikinsokin ja vaivaavat sinua.
jumakauta jos toinen ei suostu sopimaan on se hänen oma häpee.
mut sen yrittäminen ei ole koskaan häpee että yrittää sopia jutut se on fiksua sanoi se toinen siihen mitä tahansa. se osapuoli joka ei halua jutella eikä sovintoa on urpo. - Ei koskaan noin
Toisen parasta ajatellaan ihan toisella tavalla mutta koskaan ei noin, omaa itteäs oot ajatellut kusipää kuka ootkin mutta et pätkääkään sitä toista.
- Monimutkasta
Jos toinen sitä haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483