Huhtiniemen liikuntakeskus haisee

TeppoTT

Siis sananmukaisesti haisee kuin kuollut koira. Naisten pukuhuoneesta en tiedä mutta miesten puolella dunkkaa niin että meinaa yrjö tulla.

Asiasta on huomautettu useasti henkilökunnalle mutta mitään ei tapahdu. Ilmeisesti cms-jäseniä on niin paljon ettei paljon hetkauta. Eroonkaan ei pääse - ainakaan halvalla.

Lisäksi tuolla käyminen ärsyttää koska salibandyn pelaajat on lastentarhalaisten tasolla - ainakin lukutaidossa. Pukuhuoneen ovessa lukee että salibandypelaajien pukuhuone on toisessa päässä taloa - siitä huolimatta aina pelien päätyttyä on kassojen pään pukuhuone täpötäynnä hikisiä mailallahuitojia.

Kunhan saan sopimuskauteni täyteen (vielä 5kk) niin ostan salikortin jostain muualta. SykeGymillä sentään pukuhuoneet on siistit eikä haise.

43

3514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi muualla

Huhtari on ollu boikotissa jo 5 vuotta ja pysyy !!
      Yhtään en päätöstäni ole katunut eikä ole tarvinnu katua.

• 2+5

ketjun aloittaja taitaa olla aika laiska urheilija kun ite ei haise treenien jälkeen yhtään :D

• alpatrossi123

aivan,iha normaalia että pukuhuoneissa haisee hiki,tarkottaa sitä et sielä käy porukkaa ketkä oikeesti urheilee eikä vaan jauha paskaa punttisalilla 90% ajasta

• väärässätyössä

Minä myös lopetin siellä käynnin noin 5-6 v sitten, silloinen henkilökunta olis ollut hoidon tarpeessa,ei pitäs laittaa asakaspalveluun tyyppejä jotka ei siitä mitään ymmärrä,pelkkä nokkava käytös ei sellaista ole, nykyisestä en tiedä mutta ainakin muutama sama siellä yhä näköjään tiskin takana, uudemmat voi olla ok.

• :-)

höpöhöpö!

• Liikuntakeskus

Hei Teppo!

Sain linkin tästä mielipidekirjoituksesta ja asia todellakin tutkitaan. Siisteys on meille tärkeää ja irtisanoimme vanhan siivoussopimuksen ja palkkasimme uudet omat työntekijät. Hajun lähde saattaa olla kaivo nurkassa, joka ei ole varsinaisesti käytössä ja se on päässyt kuivamaan. Se tukitaan. Teimme toissa kesänä pesutilojen remontin ja muutenkin paransimme pukutiloja, toivottavasti ne vielä näkyvät.

Pukuhuoneiden kuormitusta todellakin yritämme jakaa, meillä on liikuntatiloja yli 6500 m2, ja käyttäjillä on käytössä 4 saunaa ja kuusi pukuhuonetta, eli tilaa löytyy kunhan ihmiset saadaan jakautumaan niihin tasaisemmin. Mielellään keskustelisin kanssasi myös kahden kesken (jätä soittopyyntö vastaanottoon).

Liikunnallisin teveisin,
      Tommi Naakka
      klubivastaava
      Forever Liikuntakeskus
      Huhtiniemi

• 100% Syke

"Asiasta on huomautettu useasti henkilökunnalle mutta mitään ei tapahdu. "

Miksi asiaan ei ole reagoitu ajoissa?? Sitten ruvetaan touhuamaan kun skeidat on housussa!

• ei tapahdu ei....
        100% Syke kirjoitti:

"Asiasta on huomautettu useasti henkilökunnalle mutta mitään ei tapahdu. "

Miksi asiaan ei ole reagoitu ajoissa?? Sitten ruvetaan touhuamaan kun skeidat on housussa!

Kun ei kuupassa mitään tapahdu niin sillehän ei ulkopuoliset mitään voi, valitettavasti tässä tapauksessa kuupan tapahtumattomuudesta kärsii taas asiakkaat.

• 2/2011-asiakkaana

Moi Tommi! Taitaapi olla huuhaata noiden kirjoitukset, eli provoja. Minä olen ainakin ollut todella tyytyväinen Huhtarin toimintaan. Jos minulla on kehitys- tai korjausehdotuksia ollut, niin kaikkiin on reagoitu ihan napakasti. Kiitos siitä Teille koko henkilökunnalle. Tsemppiä vaan!

• monivuotinen asiakas

En tiiä oliko palauteviesti aidolta klubivastaavalta vai jonkun muun kirjoitus, mutta jos on niin eipä kannata tälläselle palstalle vastailla mitään jos joku ääliö aiheesta tai provotakseen tänne kirjoittelee. Jos ihmisillä on valittamisen aihetta tai parannusehdotuksia, niin ei muuta kuin sähköpostia tai palautetta kehiin ja palaute suoraan liikuntakeskukseen minne se kuuluu.
        Itse olen tyytyväinen liikuntakeskuksen hygieniaan ja ainoat hetket kun pukuhuoneissa haisee on se, kun kerralla tulee iso porukka salibandyn pelaajia suihkuun, mutta se on ihan normaalia kun isompi porukka hikisiä ihmisiä tulee pieneen tilaan ja se ei ole paikan vika ja sellainen pitää kestää tai treenaa sellaisena aikana kun siellä ei ole muuta porukkaa.
        Itse olen myös vuosien varrella antanut palautetta liikuntakeskukselle ja ennen siellä oli palautevihkokin minne pystyi kirjoittemaan epäkohdista ja sellainen voisi olla tarpeen näköjään edelleen *wink wink* niin ei tarvitsisi turhia haukkuja lukea tälläisiltä palstoilta minne ne eivät kuulu ja mielestäni hajuongelmaa ei edes esiinny kyseisessa paikassa.

• Kylteri

Mahtavaa asiakaslähtöisyyttä! Jatka Tommi samaan malliin! ...Noin sen pitääkin toimia.

• KUntoilija....

Huhtiniemi haisee ja on haissu monella tapaa, ei pelkästään viemärit.

• partikkeli........

home sweet home

• kävijä

Naisten puolella taas jotkut omivat pukukopit itselleen laittamalla oveen lukon..Samat lukot ovessa monta päivää...

• 13+2=12

Lukot rikki vaan. Jos eivät ole järeitä Abloy-lukkoja niin ne on helppo vääntää solmuun. Ja Abloy-lukonkin lukkopesään voi laittaa yllärin.

• miunkaveri....

Siellä käy sellanen sisäsittonen porukka joka juoruaa ja lähinnä puhu paskaa muista siellä kävijöistä yhdessä henkilökunnan kanssa,eli tällainen kaveripiiri joka katsoo oikeudekseen puhua muista pahaa kun tunteevat tämän paukapäähenkilökunnan, sellainen oli meno ainakin muutamia vuosia sitten,tuskin parantunut.

• mirva___87

Taas näitä outoja, SykeGymiä mainostavia viestejä... Eiköhän Lady line ja Huhtari ole kaupungin parhaat salit. Huhtari monipuolisuutensa ja Lady line mukavan ympäristönsä vuoksi.

• tuskin mainosta

Huhtarin pilasi sen henkilökunta, olen kuullut tämän todella monelta, nykyään ehkä tilanne toinen kun porukka kuulemma vaihtunut lähivuosina mutta ei kaikki.

• tarkkailija

Nii haisee, se haisee symbolisesti sammallatavoin kun lappeenrannan typerä sisäänpäinlämmennyt elämä haisee.

• uuspaikkakuntalainen

No mille salille kannattaa suunnata, jos on lähinnä raudan nostelusta kiinnostunu, mutta vois joskus haluta myös jumppaamaan (jotain sellasta mikä käy rytmitajuttomalleki)?

• 654+698+

Bull Factory...

• kokemus puhuu...
        654+698+ kirjoitti:

Bull Factory...

no niin,bf:n porukka voi sitten pitää turvat kiinni puhtaudesta ja siivouksen tasosta!

• pommiahajusta

peskää perseenne edes kerran päivässä ni ei haise....tai ainahan työvoitte ite tarttuu luutuu ja ruveta pesemää..teijen omat paskathan siellä haisee

• hankkikaasiivoojia

Ei taida kuule olla niiden jäljellä olevien käyttäjien ongelma vaan teidän, ei kyllä koske mua, liikunta ja salilla käynti on kivaa kunhan sitä ei tee huhtariussa.
        juoru...juoru...

• sami sperm
        hankkikaasiivoojia kirjoitti:

Ei taida kuule olla niiden jäljellä olevien käyttäjien ongelma vaan teidän, ei kyllä koske mua, liikunta ja salilla käynti on kivaa kunhan sitä ei tee huhtariussa.
        juoru...juoru...

siel on smegmaa penkillä ja oven kahvoissa

• TeppoTT

Kirjoitin ensimmäisen viestin ja vasta nyt huomasin että tännehän on tullut vastauksia.
      Hajuongelmasta mainitsivat myös treenikaverini ja osa heistä jätti henkilökunnalle viestiä asiasta. Tottakai asiakaspalautteeseen tuli vastauksia kuten kuuluukin eli "tutkimme ongelmaa" jne... mutta ratkaisua ei ehtinyt tulla ennenkuin oma jäsenyyteni päättyi ja vaihdoin salia. Kaverinikin teki saman tempun.

Kyse ei ollut hienhajusta vaan kuin jalkasilsan hajusta (kyllä, tiedän miltä se haisee kun samoissa kengissä on ollut viikonpäivät aamusta iltaan ja on jalkasieni varpaan välissä). Ehkä haju tuli asiakkaiden ulkokengistä (joillakin saleilla kengät jätetään eteiseen) tai sitten jotkut asiakkaat eivät pesseet treenivaatteitaan tarpeeksi usein. Aivan sama tuliko haju viemäristä mutta jos usea ihminen huomaa yököttävän löyhkän joka korostuu kun pukkarissa on kosteaa niin ei haju aivan kesksittyä ollut.

Sabaporukat saisi omaan pukkariin helposti kun pukkarin oviin laitettaisiin sähkölukko joka aukeaa vain kortillilla. Se miksi nuo pelaajat ärsyttivät johtui siitä että rankan treenin jälkeen haluaisi mennä saunaan joka ei ole täynnä porukkaa ja vaikka suihkussa olikin aina tilaa niin pukuhuoneessa ei voinut hetkeä istua jäähyttelemässä kun jo joku haluaa päästä selkäsi takana olevalle kaapille. Sabaporukka perinteisesti toi kerralla tilan täyteen melua, tungosta ja talvella paljon paskaisia ulkokenkiä.

Tuosta lystistä joutui kuitenkin maksamaan n.600€ vuoteen joten kyllä sitä rahalle hiukan vastinettakin pitää jos saada. Kyse ei ole kuitenkaan mistään kunnallisveroin kustannetusta uimahallista jossa sietääkin hieman enemmän epäkohtia.

• Eilenkin

Kyllä taas eilen pamahti sauna,suihkut ja pukkari aivan täyteen kun ykskaks pamahti lössi salibandysällejä saunaan.On se kumma että eivät osaa lukea tai ymmärrä missä heidän tilansa on!!

• Opa

Kävin Huhtiniemessä ensimmäistä kertaa muutamaan kuukauteen, ja oli mukava huomata, että sinne oli ilmestynyt iloinen ja ystävällinen nuori ihminen kassapalveluihin! Mahtavaa. Aikaisemmin asiakaspalvelun mimmit ovat olleet niin tympeitä, että harvoin näkee.

• kokemus ja näkemystä

huhtarin sali on oikea sali Lypyrin sisäänpäinlämpiville junteille.

• tyhmät maksaa

Huhtarin painot on oltava kultaa ja erityisen tehokkaat, naurettavan hinnan takia....... :D

• julma tuoksu

Aito tuoksu, V hiivaa se on ja kun miehet krunkluttaa toisiltaan sen p aukon väljäksi,
      niin ei mikään kestä sisällä. se muskeli homppari on se yleisin kuntosaliasiakas ja samoin väjistynyt hiiva lady, joka on käyny usein aurinkolomilla., siis aito viidakko hiiva tuoksuu.

• ........

Ei ole huhtarista kauheasti moitittavaa kuin yhdestä vastaanoton naisesta joka aina naama norsunv...a ja töksäyttelee asiakkaille, myös ihan klubilaisille;) jllä taitaa etunimi alkaa.

• ei enää asiakas

Tuo "asenne" tuntuu olevan perinne huhtarin asiakaspalvelun naisilla.

• v...nut
        ei enää asiakas kirjoitti:

Tuo "asenne" tuntuu olevan perinne huhtarin asiakaspalvelun naisilla.

Asenne tuntuu olevan asiakaspalautteisiin "hällä väliä". Olemme porukalla valittaneet esimerkiksi siitä, ettei salilla ole tarpeeksi penkkipaikkoja (tanko). Salilta löytyy myös kokonainen yksi köysi taljaan. Kuuroille korville ei kannata antaa palautetta.

• Erixon

AP:lle

Salibandypelaajilla on lupa käyttää kaikkia pukuhuoneita jos areenalla turnaus tai jostain muusta syystä kopit varattuja. 3-4 päivänä viikossa ne on kokonaan lukossa.

Ja mitä vittua valitat kalliista hinnoista? Meillä kentän varaus 60 € per kerta ja harjotuksia 4 kertaa viikossa. Jos sulla ei oo varaa niin painu vittu halvemmalle salille sitten!

• bändtpojille

Minun harrasteet maksaa enemmän kuin teidän vuoden bändyvuorot, silti Huhtariin en mene. Kuntosalimaksut luokassa naurettava, tosin se kuka pyytää....

• niitä on liikaa

olkoot siellä vaan noi salibandypelaaja hörhöt, rauhallisempia ja hengeltään mukavampaikin saleja onneksi on löydettävissä jossa mahtuu vaihtamaan vaaatteetkin ja saunaan.
      Näitä salibandyporukoita on siellä aivan liikaa, olkoon, en minä ainakaan lähde pilaamaan kuntoiluhetkeäni epämiellyttävälel salille.

• Erixon

Oon aivan samaa mieltä että salibandypelaajia on liikaa mutta ongelma alkoi siinä vaiheessa kun Lasse (huhtarin omist.) ajoi kaikki muut halliyrittäjät pois kaupungista. Nyt ei ole oikeastaan vaihtoehtoja paitsi koulut mut ne jo nyt täynnä.

Ja varmaan ymmärrätte että jos joka viikkonloppu on joku helvetin turnaus siellä bandyläisten puolella ja kopit on lukossa. Niin ei ole muita pukukoppi vaihtoehtoja. Et varmaankaan tykkäisi jos siinä käytävällä rupeaisin vetämään maalivahdin kamoja niskaan???

• kiinnostunut yrittäjä
        Erixon kirjoitti:

Oon aivan samaa mieltä että salibandypelaajia on liikaa mutta ongelma alkoi siinä vaiheessa kun Lasse (huhtarin omist.) ajoi kaikki muut halliyrittäjät pois kaupungista. Nyt ei ole oikeastaan vaihtoehtoja paitsi koulut mut ne jo nyt täynnä.

Ja varmaan ymmärrätte että jos joka viikkonloppu on joku helvetin turnaus siellä bandyläisten puolella ja kopit on lukossa. Niin ei ole muita pukukoppi vaihtoehtoja. Et varmaankaan tykkäisi jos siinä käytävällä rupeaisin vetämään maalivahdin kamoja niskaan???

Mitea se ne muualle ajoi?

• valinnan vapaus

valinnan vapautta edes jossain asiassa.
      Joutuu muuttamaan takas iloiseen etelä-karjalaan, he heh (sarkastista huumoria ja ironiaa) niin meinasin hankkia hautapaikan junttilassa tosta marssitieltä kunnes muistin että siinhän on huhtarin sali lähellä ja kun nykyään olen tällainen säännöllinen salilla kävijä tajusin kääntää kelkkani ja valitsin muun vaihtoehdon.

• maksava-aasiakas

Monta vuotta olen huhtarin asiakkaana ollut, mutta nyt alkaa pinna palaa ja aion siirtää rahani muualle. Sali maksaa lähemmäs 600€ vuoteen ja mielestäni tuolle rahalle ei saa tarpeeksi vastinetta.

Pukuhuoneet ovat vanhat ja likaiset. Salin surkeasta musiikista on turha varmaan edes mainita? Jopa radio olisi fiksumpi veto kuin tuo nykyinen musiikki. Ilmastointia ei tuossa puljussa saada millään kuntoon. Tukahduttavan kuuma paikka näin kesäisin.

Itse sali on kyllä iso, mutta silti se on aivan alimitoitettu paikan kävijämäärään nähden. Oli kellonaika mikä tahansa, sali on tupaten täynnä ja jokaiselle paikalle, tai laitteelle, saat jonottaa. Lisäksi mielestäni salin laitteisto alkaa vähitellen vanhentua.

Olen pidemmän aikaa jo ihmetellyt miksi avainkortilla salille pääsee vain klo 05-23, eikä 24h. Ympärivuorokautinen sisäänpääsy helpottaisi hieman salin ruuhkaisuutta. Mutta nyt huhtarin omistajien fiksut päät on lyöty taas yhteen, ja tästä lähtien avainkortilla pääsee sisälle enää klo 05-22.30. Oikea kehityssuunta! Tai sitten ei.

Kaikenkaikkiaan: EN SUOSITTELE !

• kävijä

Minulle ainakin sali maksaa lähemmäs 400 kuin 600/ vuosi. Enkä usko että yöajalle paljon kävijoitä riittäisi.

Sinulle paras harrastus voisi olla lenkkeily keskiyöllä lempimusiikkia napeista kuunnellen. Muiden ei tarvitse nähdä naamaasi ja päin vastoin. Ei tarvitse haistella hikeä ja likaa, saat nauttia hyvästä musiikista ja ei tule yöllä kuumakaan. Tilaa on. Säästät vielä 600€/ vuosi.

• maksava-aasiakas

Jotkut meistä joutuvat olemaan vuorotöissä. :) Onneksi sykkeellee pääsee treenailemaan 24h. Siellä sali maksaa 45e/kk, kun huhtarilla maksut menevät 4 viikon välein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe