Se yliviivaus ei nyt kyllä millään mahdu tähän mun Ötökkä-LSD.hen.. Onko tämä mielenterveys-seuran ja pyöreäpäisyyden yhtäläisyys, onko tämä Mielenterveydenkeskusliiton järjestämä toimi?
Samoin kuin yliviivaus, Ötökkä-LSD määrittelee tunto-aistilla loogisuutta ja trombi-efektiä.
-Jatka tätä lausetta:
Mä olen opetellut yliviivaukset, ihan vain tielle: todellisuudesta, turvallisuudesta ja tulevaisuudesta, sukupuolen ja narsismin takia, ehkä jo v.1986.
Yliviivaus-pasifismi
3
55
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
"Life in plastic its fantastic."
Se tuli taas näistä, hahmoterapioista ja nähnyt näkee-näöstä ja videoinnista, joka mua niin suunnattomasti juuri nyt loukkaa.
- Haluan vielä korostaa esiintyvien, nopeiden, hektisten tunteiden merkitystä loogisuudelle, ulkonäölle ja väärinkäsityksille?
-Niin, ne on usein kesken-^sieltä.
Sit on tietysti näin"
Että mää otan ohjaajan ja toisen, koska tää on inhottavaa tämä sairaus.
- Jopa pakotettuna.. Ja laitan taas vahingossa omat paperit päälle, joihin mulla on kyllä laillinen oikeus. Josta sää, et tiedä tätä outoa yhteisen näön kohtaa.
- Ettei ole pasifistilla *lukutaitoa esim. prinsessaleikkien.
- ¨pitääkö mun heti hakea se kone pois?
No ei ole, mutta mulla on akuutti paranoidi skitsofrenia.
- Niin, kun siihen ei ole korvaavaa, niin sitä just mietittiin ja päätettiin jatkaa näin...
Mun on pitänyt jo synnärilt lähteä väestönsuojelu-toimeen, mut on siielläkin pidetty niin.
- En ehdi, mun pitää aikuisena osata keskittyä, ja siksi otettu jo aikaisemmin töihihn.
- Tarkistettava koleerisuus, tai mikä se on humaniteetti-häiriö, ettei ole ohjaus, ja aina erikseen. V***u ohjaajalta....
-Eipä pääse hänkään mihinkään, juuttunut hahmoterapia-virheestä kalloon.
-Joku varmaan hiljokseen hakee apua. Yritän just yhdistys-yliviivausta, että saan olla edes yksin, ja vähän kauempana.
Hei, se on lasten... Jatka tätä lausetta:
Ötökkä-LSD näyttää hieman sinisellä flanelli-paidalla olevalta Locomotivellta.
Odota hetki..... Mikä on? Miten nämäkin siinä oli?
-Yliviivaukset sukupuolitauti-testisarjoissa, muovin ei ole kohdalla, koska on hallusinaatio. Sillä opetetaan jotenkin, mikä on tärkeää esim. vaatteet, ei aatteet uskonnosta. Ja sitten, että on pörssi, vakuutukset, ei rahaa. Vakuudet ja omistajuus-suhde...
-Joo, kun nämä on osittain sun, ja ne näkyy ja tuntuu. Eihän niistä voi kuulustella?
System Of Down: Chop Soey: "You're have a right to self-suicide." Kun se on teitin Sam, Sam. >< Mun ja sun Sam, Sam..... Tää on aika yksinkertainen lause, hmm.-... ehkä 12-vuotiaan.
Mieti vielä.... Mieti...
Ei, ikä päivänä ei uskalla ottaa sellasia nousuja.
Joo, ja vielä nähneenä.
- Kai, eikun minkä ikäisiä te olette?
Joo, pakottaminen ja painostaminen.
Ei saa käyttää
Taas väärä henkilö.
Sitä joka on mulla tälleen yliviivaus-tyyppisesti onnistumisen elämyksissä luustolta, monis vertiksen päältä, mutta nimenomaan mallina ja hahmona Ötökkä-LSD:llä muotona.
- Miksi sää silleen, että sä kuolet? Doremifasollasido: 1983
-Sut jätetty yksin tekeen penskoja näin. Niin, että ne pyörii tällä tavalla absurdisti kuin siittiöt silmistä.
Tainnuttamisen etuja obsessioiden ja skitsofrenioiden loppuunpolttavan vainoharhaisuuden hoidot.
- Herää nyt jo, et sää siitä saa päättää itse.
- Entä jos en herää? Voiko vauva pysäyttää sydäntä itseltään. Olin jo sydänpysähdyksessä? Onko se väkivaltaa tai sen vastaista?
-On joo, suora ja kolkko eutanasia keskustelu. Entä saako teillä olla niitä teidän hommia...
Sami: Ei kun se menee pois muistista, mutta vammautuakin saa.
- Ei, ei saa. Ei saa leikkiä tappaakseen esim. vammaista, ei saa leikkiä vammaista tappaakseen hotiajansa.
-Pyritkö aina suoraan väkivalta kontakteihin? Ilman muuta olen hänen äitinsä. Mää oon ottanut tällaisen toisenkin ötökän täältä.
- Ei kaikilla ole sellaista. Ei hänen kuulu olla siellä. Ihan lapsellista. Ei läheisyyteen tämmöstä ja hyvinkin intiimiin yhdessä oloon.
-Seurakunta kysyy mielipiteitä lasten ja nuorten hoidosta. Voiko tätä kääntää heille? He vastaavat monesti paremmin. Mikä aiheutti pasifismin tällainen circuit-tyyppinen lähestyminen? Rengastuksilta ja ympäristöstä.
- Hei, onko tää jotenkin väärin?
-On joo, tämä järkyttää kovasti. Se on vain sosiaalityöntekijä-omainen ympäristössäsi.
-Osoittaa, kostaa ja vihata.... Ei sellainen ole ihminen, ei edes tavaralla, ei edes esineillä, jotka muuten tarkoittavat niin hyvää.
Jännä ettei tuu toimeen,vaikka on sama kieli.- Kuin ötökkä:Sinde82
Niihin isompi hypnoosi alueella.
Niin sen voi liiskata ja tappaa... Ne tulee sellaisena verkkona.
-Et osaa lantion laittoa.
- Mää osaan. Hätä-, kriisi-,
-Näkyy heti, erikseen tilattuna, voi olla Samin ohjaus-paperit ja hektisyys ja impulsiivisuus. Niin, sieltä mistä mulla on kaikki aivoissa.
- Eikö tällaiseen voikaan aina osallistua?
- Ei, harvemmin on mahdollisuus, mutta sulla on mun kanssa välillä osallistumis-velvollisuus, koska olet silmikkoni.
- Onko se joku vankeus? Ei välttämättä aina ole.
- Ei juuri mitään erikoista, ihan samanlaista kerjäilyä, kuin Lo****lla.
-Enhän mä kerjää. Et... Kun sä sanot siitä, ja haluat aina olla ulkopuolinen. Se on säädetty sun persoonasta siten, persoonallisuudesta, että se on huoltaja-ominaisuus.
Heli kysynyt, että minkälaisia ne on ne hahmoterapiat.
-Joo, luopua ehkä jostakin.
- Haluan olla hiljaa, en ole enää niin väsynyt, kun sain vaatteita ja liikuntaa.
- En jaksa nyt enää tätä ihmistä paljoakaan. Mitä mun pitikään sen lapsen kanssa tehdä? Ei, ei kai mitään, mulla on koulutus jättää rauhaan, ainakin tässä vaiheessa.
Onko hahmoterapia-virhe niin paha?
On ilmeisesti.... - Purkaa:Sinde vm-82
Kuin ötökkä:Sinde82 kirjoitti:
Niihin isompi hypnoosi alueella.
Niin sen voi liiskata ja tappaa... Ne tulee sellaisena verkkona.
-Et osaa lantion laittoa.
- Mää osaan. Hätä-, kriisi-,
-Näkyy heti, erikseen tilattuna, voi olla Samin ohjaus-paperit ja hektisyys ja impulsiivisuus. Niin, sieltä mistä mulla on kaikki aivoissa.
- Eikö tällaiseen voikaan aina osallistua?
- Ei, harvemmin on mahdollisuus, mutta sulla on mun kanssa välillä osallistumis-velvollisuus, koska olet silmikkoni.
- Onko se joku vankeus? Ei välttämättä aina ole.
- Ei juuri mitään erikoista, ihan samanlaista kerjäilyä, kuin Lo****lla.
-Enhän mä kerjää. Et... Kun sä sanot siitä, ja haluat aina olla ulkopuolinen. Se on säädetty sun persoonasta siten, persoonallisuudesta, että se on huoltaja-ominaisuus.
Heli kysynyt, että minkälaisia ne on ne hahmoterapiat.
-Joo, luopua ehkä jostakin.
- Haluan olla hiljaa, en ole enää niin väsynyt, kun sain vaatteita ja liikuntaa.
- En jaksa nyt enää tätä ihmistä paljoakaan. Mitä mun pitikään sen lapsen kanssa tehdä? Ei, ei kai mitään, mulla on koulutus jättää rauhaan, ainakin tässä vaiheessa.
Onko hahmoterapia-virhe niin paha?
On ilmeisesti....Ei saa vedota mihinkään.
-Jos suostuu poistumaan sängystä ja lopettamaan esim. oksentelun.
-Niin, saa heti lähteä kotiin. Me olimme vain viemässä lasta rokotuksille.
- Ei tilanne on persoonallisuuden osalta ihan outo. Ei mulla ole ollut koskaan sellaista tarvetta tai tilannetta.
- Mitä sä selität, että se on epävarma-persoonallisuus?
- Ei se on vain heijaste Vesasta, kun ne on mun kasvupeilit, hallusinaationa mun päähän. Ne ei osoita tunteita, jotka ovat refleksin omaisia, vaan pelkkää peilaamista.
Niin, tarkallleen ottaen mistä mua muka voi kuulustella? Et voi sitoa sillä tavalla ihmisiä itseesi. Vaihtakaa heti pois se, jos tää yleensä kääntäjää tarjoaa.
-Pankin virhe, maksakoot itse.
- "Kun jotkut sanoo, ettei Suomea saa olla ollenkaan, kun jotkut sanoo, ettei suomenkieltä saa olla ollenkaan, sen hektisyyden ja vihamielisyyden takia."
- Niin,, mitä mieltä itse olet?
- Ettei joo saa, mutta onko se sama tilanne, jos kaikki vaihtaa, ja niistä ottaa vain ne tasaavat, niin ei taida vaikuttaa asiaan, vaan *kieli on vaihdettava. Doremifasollasido: 1985
Se on kyllä naisille....
Joo, se viritekkin kyllä, ja sen sellainen.
Miksi mulla on tuollainen?
- Miksi suostut origottomuuteen?
Jannelle v. nyt Sinde on ollut mulle tosi origottomalla tuulella viime aikoina.
-Joo, se on aina origoton.
- Joo, se mun keskusteltavissa oleva stressi ja burn out-tila, mutta nyt tuli jostain syystä suoraan amorinkaarelle siitä atomista, joka ohjaa kyllä tänne äidin kaveri papin kirkkoon, ja siten hälyttelee. Eli kolmas paikkakunta...
Atomilta anna mannaa taivaasta, reinkarnaatio ja amorinkaari.
Mahdollisesti armeijasta...
- Ei jutella!
- Harjotellaanpa sitä juttelemista... Ei, saa siinä jutella, se liian hektinen se hiljaa olemisen rasismi, jopa feminiinisin ja maskuliinisin elein, josta johtuu tämä typerä kallo-tilanne. Hei, miksi mä tarvin siihen toisen ihmisen? Joo, näin näkyvästi....?
-Eikun se johtuukin rasismista ja hän ei saa uhkailla.
-Onko Mattsin persoonallisuuus-vamma tuttu?
- Ei tunne edes sitä...
- Rupee oleen, hämäävää kun se ei näy... Kun se on ehkä kasvatettukkin jo pois.
Täähän on niinkuin tiilmalasi, mutta se ei tunnu, tunne.
- Ei yleensä, mutta narsismista ja kielellisistä vammoista saattaa ruveta roikkuun kerjäämisen takia, joku muukin asia kuin suupielet.
- Jaa täydellinen.... Jaa sosiaalisen kanssakäymisen ele, jaa sosiaalisen vuorovaikutuksen täydellisyys, täydellinen sosiaalinen kanssakäyminen, ei sellaista voi vaatia, pitää vain eristäytyä ja olla yksi.
Doremifasollasido: Tosi häiritsevä 1991 tai 1994
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770