Jos Suomessa murhaajien tuomiot olisivat pidempiä ei tätä olisi tapahtunut. Nyt kun rikollisia hyysätään ottaa kansa oikeuden omiin käsiinsä!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poika-ampui-isansa-tappaneen---tassako-kankaanpaan-ampumissurman-motiivi/art-1288412101056.html?ref=lk_is_1
Kosti isänsä murhaajalle
6
363
Vastaukset
- Hyvä uutinen
Tuo rikoksen "uhri" raukkamaisesti murhasi kostajan isän. Karman laki, sai palkkansa, sitä saa mitä tilaa, joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
- Että tälläistä
Käsittääkseni kostajan isä ammuttiin sänkyyn, näin olen kuullut. Jos näin niin todella raukkamaista, nyt murhaalle tuli tilinteon hetki. Ei tuollaista kukaan jää kaipaamaan.
- Honkajokinen
Ikävä asia täs on et nämä miehet oli serkkuja.Kumatkaan miehet ei osanut keskustella asioista niin kun olis pitänyt.Uhrin niin sanotuna sedät aloitti koko soppan ja itse olivat metsän peitossa piilossa kun mies alkas käymään sillä mielellä päälle ja juoksivat poliisi laitokselle ja vasikoitivat muita ihmisiä.Tunsin jo lapsuudesta asti kummatkin serkukset ja täytyy sanoa,et minua kohtaan on kummatkin ollut kivoja.
- Tappelupunkkarit.
Matti ja Teppo tappelivat,Jouko tuli ja Kosti.
- TUOMARI 1
murhaalle tuli tilinteon hetki..ÄLKÖÖN KUKAAN KUVITELKO ETTÄ IHMISEN VOI MURHATA ILMAN SEURAAMUKSIA KUTEN KÄVI VATAJANKOSKELLA 31 VUOTTA SITTEN JA LAPSET JÄIVÄT ORVOIKSI
- Tapiton vene..
Kyllä ne "lapset" oli jo silloin 31 v . sitten lähes kaikki täysi-ikäisiä. Nämä "lapsethan" kävivät silloin jo Karviassa Kirin lavalla ruotsin kilpisellä Volvolla ja pyysivät nuorilta markkaa, joskus jopa uhaten. No siitäkin tuli loppu, kuten Karvialaiset muistaa. Tämä ei tosin kuulu noiden sujen veritekoihin, mutta muistelot elävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746