Löytyy 4-kanavainen vahvistin, josta irtoaa sillattuna 2x130W RMS. Haluaisin tuon soittamaan subia, niin onko mitenkänä mahdollista yhdistää vielä nuo kaksi sillattua kanavaa yhteen hyödyntäen täyden tehon? Harmittaa, jos ei voikaan käyttää tätä.
Mitenkäs kannattaako tuolla edellämainitulla (JVC KS-AX704) soittaa subbaria vai halvalla SPL Pro R-260 vahvarilla? Tuon SPL Pro:n luvataan antavan enemmän, mutta onko se muuten huonompi?
Vahvistimen kanavat
4
279
Vastaukset
- 2341241242
Mulla on tuollainen oma 350W rengasytimellä oleva joka työntää nätisti 2,6ohm kajareille...
- asdsdaasdasdasd
Ilmeisesti, jos kanavat ovat toisistaan erillään sen voisi sillata vielä kertaalleen, mutta millä tuon tarkastaa ja voiko siihen sitten enää kiinnittää 4Ohm subia? 2-8 Ohmia näyttäisi tukevan. Vahvarin sisuskalut ovat peilikuvia toisistaan eli molemmille kanaville on samanlaiset komponentit.
- asdasdasdasdasdad
Tai en teidä päteekö tuo autovahvareihi9n, mutta voiko molemmat sillatut kanavat yhdistää kytkemällä molempien kanavien miinukset ja plussat yhteen ja siitä subille vai kytkemällä nuo sarjaan miinukselta plussalle?
- ewdqwe
asdasdasdasdasdad kirjoitti:
Tai en teidä päteekö tuo autovahvareihi9n, mutta voiko molemmat sillatut kanavat yhdistää kytkemällä molempien kanavien miinukset ja plussat yhteen ja siitä subille vai kytkemällä nuo sarjaan miinukselta plussalle?
Autovahvareita ei voi tuplasillata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888