Rakas P-mies

Puuhastelija

tervetuloa kylään tänään, jos ei muuta ohjelmaa ;)

20

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P mies

aika randomia, minnepäin suomea =)?

• Puuhastelija

aina :) pks

• P mies
        Puuhastelija kirjoitti:

aina :) pks

Minne pks ?
        mä p miehenä tiedän vain ja ainoastaan yhden paikan minne voisin lähteä kylään. Se sijaitsee siellä missä on kaarevatpuistot :)

• hanging gardens
        P mies kirjoitti:

Minne pks ?
        mä p miehenä tiedän vain ja ainoastaan yhden paikan minne voisin lähteä kylään. Se sijaitsee siellä missä on kaarevatpuistot :)

No missäs nämä riippuvat puutarhat sijaitsevat?

• Puuhastelija

Ei tietoa kaarevista puistoista :)

• P mies

Ok.
        Sittenhän kadun nimi mihin kaarevilla puistolla viittaan missä olen ollut aiemmin ei ole sinun osoitteesi ja olet väärä nainen.

• Puuhastelija
        P mies kirjoitti:

Ok.
        Sittenhän kadun nimi mihin kaarevilla puistolla viittaan missä olen ollut aiemmin ei ole sinun osoitteesi ja olet väärä nainen.

Niin. Valitettavasti väärä osoite ja väärä nainen. Hyvää viikonloppua kuitenkin! :)

• että näin.

P on paska jätkä vetäisin turpaan heti jos vastaan kävelis.

• P mies

Oletpas sinä vihainen.

Kukas sinä olet ?

• P mies
        P mies kirjoitti:

Oletpas sinä vihainen.

Kukas sinä olet ?

ja mistä olet jollekin P miehelle noin vihainen kerroppas ?

• häivy.
        P mies kirjoitti:

ja mistä olet jollekin P miehelle noin vihainen kerroppas ?

Joo mä kerro, että kuuluuko tää mun pään aukominen jotenkin sulle vain ??

• P mies
        häivy. kirjoitti:

Joo mä kerro, että kuuluuko tää mun pään aukominen jotenkin sulle vain ??

ei varmasti kuulu mulle.
        aivan älytöntähän toi sun päänaukominen on ikävä palstalla joka on tarkoitettu ihmisille jotka ikävöivät toisiaan niin sä tulet sellaseen huutelemaan että haluat vetää pataan jotain p miestä etkä kerro edes syytä etkä mitään.

häivy itse sinne viha palstalle angstaamaan jos tollaset on fiilikset.
        siellä saat yksin rauhassa räyhätä eihän tollasta skeidaa kukaan jaksa lukea ja kun et ole valmis keskustelemaankaan tai kertomaan syitäsi vihaan niin keskustelu palsta on sulle ihan väärä osoite.

• Puuhastelija
        P mies kirjoitti:

ei varmasti kuulu mulle.
        aivan älytöntähän toi sun päänaukominen on ikävä palstalla joka on tarkoitettu ihmisille jotka ikävöivät toisiaan niin sä tulet sellaseen huutelemaan että haluat vetää pataan jotain p miestä etkä kerro edes syytä etkä mitään.

siellä saat yksin rauhassa räyhätä eihän tollasta skeidaa kukaan jaksa lukea ja kun et ole valmis keskustelemaankaan tai kertomaan syitäsi vihaan niin keskustelu palsta on sulle ihan väärä osoite.

Samaa mieltä.

• kiitos pitkästä kirj
        P mies kirjoitti:

ei varmasti kuulu mulle.

Voi voi ,kuule opettele itse ensin ne käyttäytymissäännöt , ja samaa osoitetta sinulle kanssa -->>> sinne vihapalastalle vaan ..noo menehän siitä -- JO
        Sinun kanssa ei keskustele kuule kukaan ,en MINÄ eikä kukaan toinenkaan.

• P mies
        kiitos pitkästä kirj kirjoitti:

Voi voi ,kuule opettele itse ensin ne käyttäytymissäännöt , ja samaa osoitetta sinulle kanssa -->>> sinne vihapalastalle vaan ..noo menehän siitä -- JO
        Sinun kanssa ei keskustele kuule kukaan ,en MINÄ eikä kukaan toinenkaan.

Anteeksi mitä =)
        Ai sinäkö päätät keskusteleeko mun kanssani kukaan =)

Kuules nyt.
        Mä osaan käyttäytymissäännöt hyvin ja käyttäydyn hyvin.
        Enkä mä ole ketään uhannut turpaan vetää,
        toisin kuin sinä. Eli katse peiliin nyt vaan josta näet sen asenne vammasen.
        Sä olet se hiton katkera "usko jo" kirjoituksia viljelevä tyyppi tosta sun JO jutusta päätellen.
        Pakko sanoa että todella epäkypsiä juttuja kirjoittelet eikä sulla alkuunkaan mitään keskustelu taitoja taikka edes haluja muiden ihmisten kanssa olen huomannut. Kunhan provoilet aina jotain ihan älyttömiä. Olet niin ehdoton kaikissa jutuissasi ettei sitä järjen puutetta voi olla huomaamatta.

Taidat olla sen verran nuori että nää aikuisten jutut kun näyttää menevän sulta yli ja ympäri etkä niitä ymmärrä alkuunkaan niin ois ehkä parempi että tosiaan poistut täältä kun sulta näyttää menevän vaan kupoli jatkuvasti nurin aikuisten jutuista, siitä syystä kun et niitä ymmärrä. Ymmärrän että sulla on paha olo mutta fakta on että itse olet vastuussa omasta pahasta olostasi turhaan täällä palstalla muita syyttelet tai muille uhoat.
        Ota vastuu omasta elämästäsi ja omista tunteistas niin me muutkin tehdään.
        Eikä turpaan ketään vetämällä mikään ratkea tai sun paha olo poistu, vaan päinvastoin. Saat siitä vain itsekin lisä ongelmia joita sulla näyttää jo ennestään olevan.

• apina.
        P mies kirjoitti:

Anteeksi mitä =)
        Ai sinäkö päätät keskusteleeko mun kanssani kukaan =)

Kuules nyt.
        Mä osaan käyttäytymissäännöt hyvin ja käyttäydyn hyvin.
        Enkä mä ole ketään uhannut turpaan vetää,
        toisin kuin sinä. Eli katse peiliin nyt vaan josta näet sen asenne vammasen.
        Sä olet se hiton katkera "usko jo" kirjoituksia viljelevä tyyppi tosta sun JO jutusta päätellen.
        Pakko sanoa että todella epäkypsiä juttuja kirjoittelet eikä sulla alkuunkaan mitään keskustelu taitoja taikka edes haluja muiden ihmisten kanssa olen huomannut. Kunhan provoilet aina jotain ihan älyttömiä. Olet niin ehdoton kaikissa jutuissasi ettei sitä järjen puutetta voi olla huomaamatta.

Taidat olla sen verran nuori että nää aikuisten jutut kun näyttää menevän sulta yli ja ympäri etkä niitä ymmärrä alkuunkaan niin ois ehkä parempi että tosiaan poistut täältä kun sulta näyttää menevän vaan kupoli jatkuvasti nurin aikuisten jutuista, siitä syystä kun et niitä ymmärrä. Ymmärrän että sulla on paha olo mutta fakta on että itse olet vastuussa omasta pahasta olostasi turhaan täällä palstalla muita syyttelet tai muille uhoat.
        Ota vastuu omasta elämästäsi ja omista tunteistas niin me muutkin tehdään.
        Eikä turpaan ketään vetämällä mikään ratkea tai sun paha olo poistu, vaan päinvastoin. Saat siitä vain itsekin lisä ongelmia joita sulla näyttää jo ennestään olevan.

Kun sinulla näyttää olevan tuota "faktaa" ,ja kaikki niin sanotusti haluusa ,niiiin mitä sä mulle siitä saarnaat. ???. Opettele el'ämään sun faktojes kanssa ,äläkä puhu paskaa . suut ja silmät täyteen . Sun koko elämä ja ongelmat näkyy olevan palstolla, niin opettele joskus sellainen juttu ,että otat sen vastuun siellä missä missä niitä oikeesti ON.

• Puuhastelija
        apina. kirjoitti:

Kun sinulla näyttää olevan tuota "faktaa" ,ja kaikki niin sanotusti haluusa ,niiiin mitä sä mulle siitä saarnaat. ???. Opettele el'ämään sun faktojes kanssa ,äläkä puhu paskaa . suut ja silmät täyteen . Sun koko elämä ja ongelmat näkyy olevan palstolla, niin opettele joskus sellainen juttu ,että otat sen vastuun siellä missä missä niitä oikeesti ON.

PAINU HELVETTIIN NYT SIITÄ RIITELEMÄSTÄ! YMMÄRRÄTKÖ TYHJÄPÄÄ?

• P mies
        apina. kirjoitti:

Apinalle.
        Mä elän omien kirjoittamieni ajatusteni sekä jakamieni elämän ohjeiden kanssa itse joka päivä. Ja ihan hienosti se menee. Kuljen oikeaan suuntaan tiedän sen ja se kaikki mitä puhun puhun omasta hyväksi todetusta kokemuksesta.
        Mistä tiedän että olen oikeassa ja sä väärässä. Siitä että sä paasaat turpaan vedosta ja mä taas rakkauden sanomaa päinvastaisesti.

Miksi mä sulle sit saarnasin ? taidat olla tyhmä lisäksi kun moista kysyt.
        Siksi että itsehän sä tulit tähän viestiketjuun uhoamaan turpaan vedolla p miehelle joka on mielestäni aivan älytöntä ja todella typerää touhua ikävä palstalla. Onko luetun ymmärtäminen todella noin vaikeaa sinulle.
        Niinku sanoin olet väärässä paikassa. Palaa hiekkalaatikolle.
        En jaksa vääntää rautalangasta sulle asioita enempää joita jokainen muu ymmärtää helposti, paitsi sinä. Adios stupido.

• sinä olet tyhmä-
        P mies kirjoitti:

Apinalle.
        Mä elän omien kirjoittamieni ajatusteni sekä jakamieni elämän ohjeiden kanssa itse joka päivä. Ja ihan hienosti se menee. Kuljen oikeaan suuntaan tiedän sen ja se kaikki mitä puhun puhun omasta hyväksi todetusta kokemuksesta.
        Mistä tiedän että olen oikeassa ja sä väärässä. Siitä että sä paasaat turpaan vedosta ja mä taas rakkauden sanomaa päinvastaisesti.

Miksi mä sulle sit saarnasin ? taidat olla tyhmä lisäksi kun moista kysyt.
        Siksi että itsehän sä tulit tähän viestiketjuun uhoamaan turpaan vedolla p miehelle joka on mielestäni aivan älytöntä ja todella typerää touhua ikävä palstalla. Onko luetun ymmärtäminen todella noin vaikeaa sinulle.
        Niinku sanoin olet väärässä paikassa. Palaa hiekkalaatikolle.
        En jaksa vääntää rautalangasta sulle asioita enempää joita jokainen muu ymmärtää helposti, paitsi sinä. Adios stupido.

Oi aivan kun olisit saanut oikeesti turpaan.
        Kyll'ä mä voin poistuuu sinun hiekkalaatikoltasi, menikö hiekkaa silmiin *puhaltaa*

Tyhjän kuoren alta paljastuu tyhjä sielu,voi ,voi yritätkö nyhjäistä tyhjästä.

• infoooo

Vuosaaressa on kaarevia puistoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe