Citydeal kokemuksia! Aivan uskomatonta!

Sari Toivanen

Olen ostanut kuukausia sitten Citydealin kautta lentolippuja ja en ole vieläkään pystynyt varaamaan kyseisiä lentoja. Toinen tapaus on sitten Brio junarata jonka tilasin jouluksi ja toimitus piti olla ennen jouluaattoa. Siitä piti saada joululahja kummipojalleni mutta ei ole vielä tänäkään päivänä näkynyt kyseistä pakettia..

Aikoinaan Citydeal toimi oikein hyvin eikä ollut mitään valittamista. Asiakaspalvelu toimi oikein hyvin. Nykyään Citydealiin tuntuu olevan mahdotonta saada yhteytta!!!!
Sähköposteihin ei vastata, puhelimitse tuntien jonotus ja Facebookista poistavat alle minuutissa kaikki kommentit vaikka laittaisi kohteliaan kyselyn!!!!

Perustin ryhmän Facebookiin johon muut voivat kommentoida omista ongelmistaan. Luulisi että Citydeal tekee jotain asialle kun huomaavat että näitä samoja ongelmia on oikeesti satoja ellei tuhansia!!!!!

http://www.facebook.com/#!/pages/Grouponin-vihaiset-asiakkaat/207064819404391

Liittykää tuonne ja kertokaa jos teillä on samoja ongelmia!
Vielä selvyyden vuoksi niin tämä ei ole ajojahti Citydealiä kohtaan vaan periaate kysymys että saan mitä olen tilannut! Tein jo kuluttajasuojavirastoonkin valituksen mutta siitäkään ei tunnu olevan apua.

3

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivi Jaatinen

      Niin.... itse olen tutustunut citydealiin vasta viime syksynä ja monet hullunhalvat tarjoukset (esim. juuri erilaiset matkat) ovat olleet niin halpoja, että minun on ollut vaikea uskoa niiden olevan totta, joten siksi en ole niitä lähtenyt ostamaan. Vähän sama kuin joku kauppaisi cartierin aitoa kelloa 10 eurolla - mahdoton yhtälö.

    • asasasaqwqw

      Perustit vihaiset asiakkaat sivuston jonne muut voivat kommentoida. Miksi et itse kommentoi?

      Suosittelen kyllä että facebookissa ei kannata reklamoida omista tai muittenkaan asioista. Facebook on yrityksenä epärehellinen.

    • kaisa kuluttaja

      Törmäsin tähän keskusteluun vähän vahingossa. Itselläni on Citydealistä pääasiassa vain hyvää sanottavaa. Olenkin ahkera diilien käyttäjä, mutta neuvoisin kyllä välttämään noita matkadiilejä muualle kuin kotimaahan tai esim. Viroon, minne matkustaminen on halpaa. Palveluntarjoajathan voivat olla mitä vain ja vaikea sitä on tuhansien kilometrien päässä ryhtyä oikeuksiaan peräämään. Olen kerran ostanut diilin Kanarialle, kyseessä oli viikon majoitus viiden tähden huoneistohotellissa, mutta perillä vastassa oli kyllä jotain aivan muuta. Matka oli muuten onnistunut, mutta tämä huoneisto todellakin aika ala-arvoinen. Ja lisäksi tietenkin lennot piti kustantaa itse, joten neuvoisin kyllä ostamaan tuohon suuntaan pakettimatkoja esim. Aurinkomatkoilta. Silloin suurin piirtein tietää mitä saa. Menin vuosi sitten myöskin halpaan ostamalla Thaimaaseen viikon "luksushotelli"-paketin, ongelmana oli juuri sopivan ajankohdan varaaminen kyseiseistä paikasta yms. kommunikointi, vaikka itse puhunkin ja kirjoitan sujuvasti englantia. No, ilmeisesti muutkin tämän diilin lunastaneet olivat valittaneet, sillä Citydealistä päin otettiin yhteyttä ja palautettiin rahat mukisematta. Muutaman kerran olen ostanut diilin hotelliin Tallinnaan tai kylpylään täällä kotimaassa, ne ovat aina onnistuneet erittäin hyvin. Muutkin diilit (palvelut kampaamoissa, kauneushoitoloissa ja ravintoloissa) ovat sujuneet kohdallani hyvin. No, ehkä en kuitenkaan enää osta mitään tavaroita citydealistä, sillä parin ostokerran jälkeen olen todennut ne aika heikkolaatuisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe