"Taidat olla vähän kranttu"

sudenmarjatar

Olen sellainen ihminen että jos joku homma on niin sanotusti kesken, niin pusken sitä sitten läpi vaikka harmaan kiven, eli siitä tulee helposti vähän sellainen pakkomielle että pitää saada se alta pois. Täytyy kuitenkin sanoa että sitkeämpikin sissi alkaa jo kahdessa vuodessa olemaan kypsä kumppaninhaussa, koska sehän on semmoinen juttu joka ei suju vaikka verta itkisi, kun lasissa on 40 .

Uskallan väittää etten ole niin rupsahtanut että pitäisi oksentaa aina kun minut näkee, mutta ikäiseni miehet ovat aika harvoin tarjolla, ja niistä vähistä mitä on ei ole sellaista löytynyt mikä olisi samalla aallonpituudella. Nettideiteissä on tullut kaikenlaista paskaa vastaan, joten en yhtään ihmettele että jotkut antavat siinä periksi jo alkumetreillä. Itse en ole lopettanut etsimistä, koska ei ole mitään muutakaan paikkaa josta hakea - baareissa kun en halua oleskella ja tuttavapiiri ei sisällä vapaita miehiä.

Nyt kun tässä on jo jonkin aikaa ollut katkerien ihmisten paskasankona, eli siis vähintään 10 % yhteydenotoista deittien taholta on pelkkää haukkumista, olen viimeaikoina kiinnittänyt huomiota tällaisiin tyyppeihin jotka sanovat näin:

"Olet hakenut jo pitkään miestä täältä, olen nähnyt ilmoituksesi useita kertoja. Taidata olla vähän kranttu kun kukaan ei kelpaa!"

Kysyisin että mikä logiikka on tässä että kukaan ei kelpaa naiselle, kun juurihan hän tuossa itse paljastaa ettei nainen kelpaa HÄNELLE kun on nähnyt tämän ilmoituksen jo lukemattomia kertoja kuukaudesta toiseen ja nyt vasta vastaa! Voin kertoa ettei se kauhean imartelevalta tunnu kun joku joka varmaankin on käynyt jo monen monen naisen kanssa treffeillä turhautuneena vilkaisee minun kuvallista ilmoitustani ja toteaa että eipä ole häävi, mutta kokeillaan nyt tuotakin. Ja sitten se yhteys luodaan siten että mies haukkuu minut nirsoksi.

Yhdenkään sellaisen miehen kanssa joka ottaa yhteyttä negatiivisissa merkeissä en ole lähtenyt tapaamaan. Haluan ihmisen joka suhtautuu myönteisesti asioihin ja ihmisiin, vastakkaiseen sukupuoleenkin. Tottakai oma sietokykyni on siinä ja siinä kun saan asiatonta postia ja huomautteluja haukkuja (mitkä ihmeen Idols-kisat nämä muka ovat, kun etsii aikuisella iällä sydänystävää?) Silti en haluaisi uskoa etteikö muka rentoa ja lupsakkaa miestä olisi, sellaista joka vielä oikeasti arvostaa muita ihmisiä, eikä vaan kaada omaa pahaa oloaan näiden päälle.

Odotellessa täytynee vain kranttuilla, koska suhde siltä pohjalta että "kunhan joku on" ei kumminkaan kauaa kestäisi.

6

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikemak

Ole vaan oma itsesi ja älä ota huonoa nopesti kun varmaan sullekin löytyy se kunnollinen kun jaksat vain odotella, kevät koittaa ja ihmisiä on joka kinkereet täynnä, eivät ne kunnolliset netissä ja kapakoissa luuraa pahemmin, kirjastot ja muut fiksummat paikat kannattaa kokeilla myös..tottakai ne hulttiomiehet koittaa sua syyllistää kun ovat katkeria kun eivät kelpaa, tsemppiä..

• Kiitos. 2 v jälkeen vaan alkaa tuntua siltä että tämä oli nyt tässä. Vuosi vuodelta lisää ryppyjä, posket valuvat alemmas jne. Olisi ollut kiva olla vielä ilo silmälle miehellekin, mutta kun ei niin ei...

• Mattimeikä

Tsemmpiä, sudenmarjatar! Olen itse 45-vee mies ja löysin viime vuonna elämääni naisen josta pidän todella paljon. Hänet löysin vanhanaikaisesti lavatansseista. Kyllä se ihminen löytyy jostakin sellaisen harrastuksen piiristä, josta itsekin pidät.

Ihmeen paljon täällä puhutaan rypyistä ja elämän kasvoihin jättämistä merkeistä. Hitsi, niitähän pitääkin olla, sekä miehessä että naisessa! Mitä elämää se sellainen silonaama on viettänyt, jolla ei ole silmäkulmissa naurunryppyjä ja poskissa merkkejä reippaasta tuulesta ja tuiskusta?

Kyllä se kauneus löytyy ihan oikeasti ihmisen sisältä. Minä löysin sen :)

• Kiitos. Omat harrastukseni vain tuppaavat olemaan juuri sellaisia joista kiinnostuneet ihmiset saattavat sijaita hujan hajan ympäri maata, lähijunttilasta heitä ei hevillä löytä.

Elämä ei säästä ketään vanhenemiselta. Vaikka suuri osa netissä esittäytyvistä miehistä näyttäytyy silmissäni rasittavan "vieraan" näköisenä ja sitä miettii että se ukkoutuminenko heissä sitten häiritsee (ja minun puoleltani heitä akkautumiseni), niin kyllähän jos toisen seurassa viihtyy ja kaikki palaset napsahtavat kohdalleen, unohtuu ne rupsahdukset ja repsahdukset koska pitää oikeasti juuri siitä ihmisestä kokonaisuutena. Se vaan tuntuu siltä että toisilleen uppo-oudot ihmiset eivät kauhean kärkkäästi lähde tutustumaan toisiinsa jos eivät viehäty heti ensivilkaisulta. Nelikymppisenä moista vain on turha odottaa enää tapahtuvan.

• MattiMeikä

"Se vaan tuntuu siltä että toisilleen uppo-oudot ihmiset eivät kauhean kärkkäästi lähde tutustumaan toisiinsa jos eivät viehäty heti ensivilkaisulta. Nelikymppisenä moista vain on turha odottaa enää tapahtuvan."

Tuo on totta - ja surullista. Eräs suuresti arvostamani ikäiseni daami sanoi juuri odottavansa, että hän tapaa joku päivä sellaisen silmäparin johon jää kiinni, ja tietää että siinä se sitten on.

... toivottavasti löytää, mutta epäilen. Ihmisessä kun on niin paljon liikkuvia osia, ja kaikki mulle heti tänne -ajattelu ei tosiaankaan päde näissä suhteissa.

Mutta tsemppiä siltä, Sudetar! Pääasia ettet katkeroidu. Niitä ihmisiä tapaa ihan tarpeeksi asti, sekä miehissä että naisissa.

• kohtalotoveri

Täältä peukuttaa kohtalotoverisi ;) Minä olen deittipalstoilla 60v ukkeleiden kestosuosikki, koska meidän ikäiset miehet tähyävät reilusti nuorempaa. Suurin osa on kykenemättömiä aikuisen itsenäisen naisen aisapariksi valitettavasti.... minäkin olen siis ihan helvetin nirso LOL mutta miksi pitäisi tyytyä kompromissiin? Olen kuitenkin valmis tutustumaan, en odota maata järisyttävää rakkautta ensisilmäyksellä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe