Ku mulla on Cavalier rekisteröity narttu 5v terveeksi todettu ja kaikki on ihan hyvin se on mun oma kultsi puppeli! Tulin vain miettineeksi sitä että täytin tänä vuonna just 18 jolloinka saa lukea kasvattajaks niin et onks mun järkevää teettää sit sillä mun Cava nartulla mitään pentui vai hankkii toinen Cava narttu jolla sit teettäsin ne pennut mut en tiiä..
En tiedä mitä teen!
4
115
Vastaukset
- Järkeä ollenkaan..
Kasvattaminen ei vain vaadi koiria, vaan tietoa jalostuksesta, työtä linjojen selvittämisessä, perehtymistä terveystilastoihin, sairauksiin, perinnöllisyystietoa yms yms...
Siihen hommaan ei kannata lähteä kepein aikein, etenkin kun kyseessä cava josta on vaikeaa löytää linjoja ilman syringomyeliaa. - äiteearmas
Ensisynnyttäjäksi koira on hieman vanha. Ota yhteyttä rotuyhdistykseen kasvattamisesta.
Cavikset usein sairaita ja jos hyvälinjainen niin voisi olla hyväkin juttu. Jos ottaisit entiseen kasvattajaan yhteyttä joka voisi ottaa ohjat ja tehdä yhteistoimintaa kanssasi. Oppisit samalla ja hän voisi sanoa mielipiteensä koirastasi ja ensisynnyttämisestä. Samalla voisit perehtyä kasvattajakurssiin ja perehtyä asiaan ilman että riskeeraat rakasta koiraasi. :) - Miia
joo no sit mää hankin toisen cavan joo jatiedän mitä kaikkee niilä on sairauksii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278