Eli siis olen 10 vuotias tyttö ja olen kasvattanut kissan joka on nyt 7 vuotias. Asun kausalassa. Minulla on kaksi chinchillaa ja Pulla menee aina yöllä kiusaamaan niitä. Aina olen sen hätyytänyt sen pois siitä. Sitten seuraavana iltana huomasin että pulla ei ole ollut kertaakaan sisällä enkä nähnyt sitä ulkona. Olisiko siitä tuööut kateellinen tai jotain. En usko että se on kuollut mutta onhan tuossa valtatieviressä muttta ei se sinne asti ennen ole mennyt.. Pulla katosi eilen vasta eli 12.4
Eli ollut vasta 2 päivää poissa mutta silti se on tullut aina kun olen huutanut sitä tulemaan ja se ei ole ollut yleensä kun vaan jtn 3 tuntii pihalla. En viitsi hirveästi tuntemerkkejö kuvailla kun ei moni kausalasta täällä ole ku on niin pieni tämä paikka. Mutta mustavalkoinen tyttö kissa. Vaalean vihreä panta. Mutta onko totta että keväämmällä kissat lähtevät pitemälle? Vai onko syytä huolestua. Onko ihan tyhmää alkaa tästä tehdä ilmoitusta. Tietysti en tee vielä mutta jos Pulla ei viikonlopun aikana tule niin alan postia kuljettamaan.
Kadonnut kissa kausalasta D: Mitä teen?
7
173
Vastaukset
- suvikatti
Huutele vaan edelleen, eikä ilmoituksen tekeminen ole ollenkaa tyhmöö vaan VIISASTA. Moni aikuinenkaan ei älyä sitä! ja kirjoita lappuja ja pane kissan valokuva lappuun ja vie lähiseudun kioskille, tai kaupan seinöön ja laita lappu paikkaan jossa on monta postilaatikkoa. Voit panna lapun pyäs teiden risteyksiin sähköpylväisiin. Kissa voi olla noin kilometrin kahden päässä . Kannattaa myös soittaa löytöeläintaloon. Sain netistä tulokseksi iitin kunta, ja löytöeläintalo on Korialla. arkisin puh: 040-8215554 ja viikonloppuisin 040-5527951, vastaava klo 8-20. voit gooklettaa myös www.ksey.net, tai Kausala, löytöeläimet ja mennä linnien kautta. toivon että kissasi löytyy. Kissat kyllä kulkevat keväällä aika paljon, mutta jos kissa on 7 vuotias eikä ole ennen mennyt minneköön, epälen myös kettua. Huutele kissaa ja katso ylös puihin. Säikähtänyty kissa voi olla monta päivää hiljaa puun latvassa!
- Bulla-kissa
Jospa kiinnostuisit läksyjen teosta etkä viittis leikkiä trollia höpöhöpöpalstalla.
- just joo
No kissa on pikkkkkasen tärkeempi mulle ku läksyt ....
- 7+2
just joo kirjoitti:
No kissa on pikkkkkasen tärkeempi mulle ku läksyt ....
just joo....
Kysele Kokkolasta sitä kissaa.
- Surullinen D:
Kiitos
- SURULLINEEN 1000000%
AUTTAKAA! PULLA ON EDELLEEN KADOKSISSA. EI RAATOA! EI ELÄVÄNÄ! EI JÄLKIÄ! EI MITÄÄN!!!!! MISTÄ LÖYDÄN SEN D::: D:: PULLA ON PAKKO LÖYTÄÄ!! ELÄMÄ ON IHAN********* JOS MULLA EI OO ENÄÄ KISSAA! JA UUTTA KISSAA MÄ EN HANKI! sitä paitsi pullalla ei ole hirveen pitkä reviiri. noin naapurin pihalle se menee eikä muualle. MUTTA NYT! YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ): !!! )':
- ):
Auttakaa nyyyyytt! )::: ): Säälikää muaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891