voi nainen minkä sait aikaan

mitä tämä on?

Pitikö pilata taas hyvä unohtamisprosessi? Ruumis väräjää vieläkin. Mitä sä oikein säteilet muhun?

32

2296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Joo sama prosessi meni poikki täälläkin. Aina vaan uudelleen tulee samat fiilikset.

• voi elämä

Samat vaikutukset eräällä miehellä muhun.. Toistuu aina vaan, ei ne tuntemukset mihinkään häviä vaan tulee joka kerta takas samanlaisina. Sentään aikaakin jo kulunut ja yhtäkkiä taas sama homma kun näkee toisen.

• ei onnistu

Sama juttu aina kun erään miehen näen. En vaan pysty neutralisoimaan tunteitani ja itseäni.

• Green eyes ♥

Haluatko unohtaa? Minä en.. vielä vuosienkaan jälkeen. Aina jostain tulet mieleeni ja hakeudun paikkaan missä toivon väkeväni sinut ♥

• M**** green eyes

Jos olisit soittanut, olisimme vielä yhdessä.

• *-*-*

Missäs hän säteili suhun jotain? :)

• mitä tämä on?

siellä missä ihminen elantonsa hankkii

• nappisnaa
        mitä tämä on? kirjoitti:

Ok eli työpaikkaromanssi? Arvatenkin jossain pk-seudulla eli ei missään missä nämä kaikki tämän lukeneet naiset asuu. :)

• Juuri sitä
        mitä tämä on? kirjoitti:

Yritin piiloutua mutten ehtinyt. Näkemisesi sai minut taas ihan sekaisin, kiitos vaan

• mitä tämä on?
        nappisnaa kirjoitti:

Ok eli työpaikkaromanssi? Arvatenkin jossain pk-seudulla eli ei missään missä nämä kaikki tämän lukeneet naiset asuu. :)

sielläpä siellä, eli ei missään :)

• Oivoi...

Näinpä juuri.
      Unelmoin eräästä päivittäin, eikä unohtamisesta tietoakaan. Satuin näkemään hänet taas pitkästä aikaa ja kehon valtasi kamala tyhjyyden tunne. Olo oli kuin milläkin hömelöllä ja hengittäminenkin vaikeutui. Ajatukset vain hänessä... kuinka piinaavaa! Unohtamisprosessi on nyt vieläkin hankalampaa käynnistää.

• No, hei, eikö pitäisi vain rohkaista itsensä ja mennä juttusille vai mikä siinä on niin vaikeeta!

• antiollah
        poncho-lie kirjoitti:

No, hei, eikö pitäisi vain rohkaista itsensä ja mennä juttusille vai mikä siinä on niin vaikeeta!

ei enää

• Mies Täältä ...

Kirjoitit unohtamisprosessista. Miksi sinun pitäisi unohtaa hänet?

• mitä tämä on?
        Mies Täältä ... kirjoitti:

Kirjoitit unohtamisprosessista. Miksi sinun pitäisi unohtaa hänet?

merkit viittavat siihen

• s <3 m

samoja tuntoja herätti minussa eräs mieshenkilö, aina kadulla liikkuessani toivoin hänen kävelevän vastaan, kuitenkin yhteisestä sopimuksesta, koska sovittiin lukuisten iltateehetkien jälkeen tein valintani, sovimme ettemme muutoin ole yhteydessä toisiimme..

hän herätti minussa täydellisen tunteen sielujen kohtaamisesta.. sai minut tuntemaan itseni hänen kauttaan, näkemään itseni kuten hän minut näki. samoin taisi hänellekin käydä..

yhä vielä kaipaan häntä, haluaisin nähdä hänestä edes vilauksen.. mutta se on mahdotonta.. muutin pois paikkakunnalta, sillä olin jo päätökseni tehnyt

päätin jatkaa aiemmin katkennutta matkaa toisen kanssa, ihmisen, jolle olin jo vuosia sitten luvannut itseni. hänen rinnallaan olin vannonut kulkevani.. vaikka hän otti harha-askeleita, huomasi hän viimein minun olevan hänen valittunsa.. sitä olin toivonut, odottanut ja rukoillut..

ihastuin, äärettömän vahvasti, unohtumattomasti ja ainutlaatuisesti.. päätin kuitenkin muistaa, että ihastuminen ja siitä seuraava rakastuminen on aivan eri asia kuin RAKASTAMINEN.. sen voi vain tietää eläessään vuosia toisen kanssa ollen onnellinen

minä olen onnellinen, tiedän ja tunnen tehneeni oikean valinnan, valinnan, jota en oikeastaan edes tehnyt, sillä tämä mies, jonka kanssa olen elänyt ja elän yhä on minun suuri rakkauteni, hänen kanssaan haluan kulkea tämän matkan

rakkaudella ja lämmöllä muistan kaikkia elämässäni käyneitä ja siihen jääneitä ihmisiä, valoa heidän jokaisen tielle toivon

• lyhyt vastaus :)

rakkautta suhun säteilen,ei sen kummmempaa

• vaaleanainen

mä vaan oon niin hulluna suhun! :) toivottavasti susta kuuluu pian

• walter222

no milloin hänestä on viimeksi kuulunut?

• en unohda minäkään

Sama juttu työpaikalla. Vaikea välttää, mutta ei voi mitään. Niin käy, kun nainen on liian ihana.

• unhappy?

Miksi täytyy unohtaa ja mitä? Exä? Etkö voi vain kertoa tuota samaa hänelle? Mä ainakin antaisin mitä tahansa kuullakseni jotain samanlaista erään miehen suusta. Itsellä kun sama tilanne, mutta epäilen toisen menneen jo reilusti elämässä eteenpäin.

• Tunne-energiaa

Erikoisia energioita tosiaan... Nykyisin mä kuulen ja näen mun ihastuksen nimiä joka puolella. Niin kuin maailmassa ei muun nimisiä ihmisiä oliskaan:)) Jännä juttu!! Ja tämä ei ole mikään hetken juttu, jatkunut jo useita kuukausia.

• Sekaisin

=) Mä taas näen vain tietyn merkkisiä ja värisiä autoja... Kylläpä niitä riittääkin...

• laskutulos

Elämä vaatii meidät kaksi yhdeksi.

• vaaleanainen

Huomenna nähdään,odotan niin kovin! Oot ajatuksissa kokoajan! :)

• Vaaleanainen

Voi luoja,oli niin ihana nähdä sua! Kiitos, että sulta liikeni pikkasen aikaa mulle sun kiireistä huolimatta. :) Kiitos ihanasta hetkestä,en unohda sitä.

Toivottavasti nädään pian uudestaan!

• vaalea vois kertoo

lisää tästä ihastuksestaan.

• mitä tämä on?

Noniin, on taas aika unohtaa. Toivottavasti ei vähään aikaan törmäillä. Nyt onnistun.

• Olit vapaalla

Whaat happened???

• ei vielä

:(

• toinen vaalea

En ole nimimerkki Vaaleanainen, mutta hänen tekstinsä on kuin minun kirjoittamaani.
      Itsekin näen töissä aika ajoin erittäin puoleensa vetävää miestä, harmillisin lyhyitä vaan on nuo näkemiset... :/

• vaalea työmatkustaa

sturenkadun bussipysäkilläkin on ihastusta ilmassa :) luulen, että tunne molemminpuolinen, nähdään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe