Olen lähdössä kaupungille tänään pitämään hauskaa&tanssimaan. Sinä yli 32v.sinkku nainen,lähde seuraksi miehiä katselemaan! :)
(Ja jatkossakin seura kelpaa biletyksen merkeissä.Sillon tällön kun mieli tekee jorailemaan!) :) )
Baariseuraa-Hki-tänään!
3
247
Vastaukset
- Citygirl
Heips! Tääl ois 31v nainen Stadista. Toivottavasti ikä ei ole este? Asun kundikaverini kanssa, mutta omakin elämä ja omaa aikaa löytyy. Olen menevä ja vauhdikas luonne:) Tykkään käydä bilettämässä viikonloppuisin ja välillä viikollakin kiva päästä. Eiklen olinkin liikenteessä. Tänään muuten oisin lähteny, mut rahat aika finito. Heitähän meilil jos yhtään siltä tuntuu, niin lähetään joraa lähiaikoina:)
[email protected] - Pohjosentyttö
Moi, täällä olisi myös yksi menevä 31 vuotias sinkku nainen Espoosta ja lähtisin mielellään seuraksi joku viikonloppu kaupungille bilettään ja miehiä katselemaan =) Jos yöelämä kutsuu joku päivä, saa laittaa viestiä, lähden mielellään mukaan =)
[email protected] Hei, Olen 37 v-sinkkuäiti Espoosta ja tykkään käydä viikonloppuisin tanssimassa ja myöskin miehiä kattelemassa ja kunhan ilmat lämpenee niin terassille:)Yksin on vaan välillä tylsä lähtee ,joten jos kaipaat seuraa yöelämään niin laita meiliä:)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357