Olen nyt ollut työttömänä kuukauden varran. Nyt on ollut aikaa miettiä kaikkia mahdollista.
Nyt mut varmasti lynkataan ja haukutaan lyttyyn mutta ajatukseni olis että voitaisko kerätä joku ryhmä ja vaihdettais taitoja?
Eli autettais niitä jotka apua tarvii. Varsinkin vanhuksia.
Esim. nyt alkaa pihatyöt. Miehet tekis pikku "remppoja" ja naiset tekis naisten juttuja. Eli ei mitää rahaa käytetä vaan auta sinä minua niin minä autan sinua periaatteella. Itse asun Halkokarilla mutta ei haittaa mistä on.
Eikö olis kiva auttaa ihmistä joka apua tarvii?
Tulee itsellekki hyvä mieli kun saa toisen ihmisen onnelliseksi.
Vinkkejä kuin aloitetaan.
Oliskohan mahdollista?
5
109
Vastaukset
- En halua auttaa
halkokarilaisia.
- Puutarhahullu.......
Anna tarkempia tietoja. Saat varmasti apua.
Asun itse Halkokarilla ja olen mukana vapaaehtoistyössä. - naapureita ei ole
Mutta, kun miehet Suomessa, kun on mitä nyt on. Jo tuosta sun kirjoituksestakin sai jo sen kuvan, että oot sexii vailla. :D Itte otan mieluummin ruuvimeissellin yms. käteeni. Porakonekin pysyy. Avuton jos olet, niin opettele itsenäiseksi. Muuten saat ukoista stalkerin kannoilles. Ja huonommassa tapauksessa elätettävänkin seksin vonkaajan.
- pitkästynyt
Onko Halkokarilla jo vapaaehtoistyötä??? En nyt tarkoittanut itselleni. Minä kyllä pärjään ja olen itsenäinen. Olis nyt aikaa auttaa muita. Eikä tarvi olla Halkokariltajos meitä et nyt halua auttaa. Saisko yhteystiedot jos sellanen "rinki" on jo olemassa?Jos kerran nostetaan päivärahaa niin eikö sen eteen vois jotain tehdäkkin??
- RAIVO HÄRKÄ
RESURSSI TALOUS SOPII MULLE!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956