Olen 14w poika, pitkät hiukset jotka ovat vaaleanruskeat. Mulla on ruskeet silmät, pikkusen alipainoo, mutta lihasta on luun ympärillä.Olen aika hauska, ja ymmärtäväinen. Haluan yleensä auttaa muita ja olla hyvä ihminen. On silti tapahtunu jotain surullista viime vuonna...
Vain asiallisia kommentteja, kiitos.
Kelpaisinko teille?
7
197
Vastaukset
- minävaan;)
kyllä muuten mut pitkät hiukset ei oo mun makuu:) ja mitä surullista on tapahtunu? :) joo no ei oo pakko kertoo.
- kelpaa kelpaa
Ihan kuulostaa hyvältä ja näyttääki, mutta vähän lyhyemmät hiukset (kuvan perusteella) ois paremmat =)
- ihana oot.
Just täydellinen tolleen! Mie tykkään siun hiuksista :))
- girlllll
mä rakastan pitkiä hiuksia pojilla
- salainen ihailiasi
Mulle kelpaat ihan luonteen takia! Onks sul mopoo? Jos on ni vie mut ajelulle mä voin ite tarjota meille kioskilla jotain... Sä oot toooooosi ihana!
Sul vissii on jo tyttis ku toi "salainen ihailiasi" laitto tollee? Kelpaisit mulle ainaki
Kuvan perusteella: Gay!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691