tarttee neuvoi!

poika yläasteelta

Oon koulukiusattu ja tarttisin neuvoi. Eli oon nyt seiskan loppupuolel ja tarttisin neuvoi. Eli siis mua alettiin kiusaan kun mun yks vanha ala-asteen kaveri kerto kavereille yhen mun kertoman salaisuuden muuteltuna sillei et ne alko kiusaan mua tosi kovasti (nimittdlemäl) jopa tunneil:'(. On kyl vähentyny huimasti mut seuraava ongelma on se ett yks mua pään verran isompi ja isokokosempi silloin tällöin tunnilla kun istun sen takana alkaa kosketella mua ja haastaa tappeluun mut en sen kaa viittis tapella ku sais vaan turpiin. Sit vielä mikä olis tehokkain ja varmin tapa saada kiusaus loppuun (en oo mikään hirveen vahva ja en mielelläni tappelis) oks mitään muuta tapaa kun turpiin veto vai riittääks se et yritän vain olla välittämättä (ei jaksais kuunnella kaikkii näit vuosi sitä ku alkaa jo siitä vähä masentuu)? Vastauksia kiitos

9

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorienosaaauttaa

No mun ainaki pitäs olla kiusaamisen välttelemisen asiantuntija. Koska oon senverran erillainen et mua on aina yritetty kiusaa, en kuitenkaan oo kiusattu koska kiusaajia ei ikinä jaksa kovinkauaa kinostaa yrittää. En tiiä mikä siin on mut voin yrittää neuvoo:
      Aikuiset sanoo aina että "älä välitä" se on tyhmää koska tietty siitä välittää, oikeesti se on että "älä näytä, että välität" ja muista että tarvii vitusti huumorintajua et kestää ees jotenki sen kaiken paskan. Pitää osata nauraa itelleen jos kiusaajat yrittää nolata sut. Ja yritä olla niille kiusaajille kiva. Ja en nyt tosiaankaan sano et rupee nuolee niitte perseitä (seki voi toimii mut on säälittävää) vaan et näytä et pelkäät/vihaat niitä vaan yritä kohella niitä niinku ketä tahansa muuta. Ja jos osaat sanoo vastaan niin sano, mut vaan jos oikeesti keksit jotain, nolaat vaa pahemmin ittes jos rupeet änkyttää jotain. Opettajille/porukoille kertominen on turhaa, ei ne voi sille mitään.

• heheh

Mene punttikselle (: eimua toi yks kaapin kokone jätkäkää uskalla kiusaa tai vittuilla :D ku tietää mihinse johtais (:

• sortdoi

heh...alkaa kosketella mua...ennen tuohon sanottiin että rakkaudestahan se hevonenkin potkii! ja nykyisin saa ilmaista tunteensa, ei ole kiellettyä poikarakkauskaan! Uskaltaisitkos alkaa räpsytellä sille silmiä ja voi että mäkin tykkään susta...käännät vitsiksi ihan koko luokan kuullen...joo ja ala tosiaan käydä punttisalilla,ei kauaa uskalla kosketella!

Ja huom! NYT se oikea neuvo, eka oli ihan vitsi!
      Opettajan kuuluu pitää luokassa järjestystä yllä, sano opelle että se häiritsee sua ja että sulla on lain mukaan oikeus olla rauhassa ja saada lainmukaista opetusta! Vaadi neuvonpito reksin ja open ja sen tyypin kanssa ja että sen häirinnän on loputtava. Ota vanhempi mukaan.
      ps. silti mene punttikselle, se on vaan hyväks ruumiille ja sielulle, varsinkin sielulle, taekwondo on hyvä ja capoeira!

• Mua kiusattiin yläasteel tosi paljon myös. Mut siit selviää vaan et jätät kiusaajat sikseen ja et välitä niistä.

Mut jos sul on lihaksia, niin voit tehdä niinkun mä tein yhdelle kiusaajalle: posautin sen takaraivon niin kovaa ikkunaan, että eipähän enää kiusannut mua tai mun kavereita.

Kiusaajat on kaappihomoja, jotka luulee olevansa "cool" kun sorsitaan heikompaa.

Vittu mitä raukkoja sanon minä!

• poika yläasteelta

joo kiitti neuvoist oon alkanu käymään salil ja varmaan alotan karaten syksyllä : ) .

• poika yläasteelta

Muuten onnistuiks se koskettelujuttu siten et kun tiien et se polttaa ja oon nähny sen tupakkaa ottamas niin et uhkaisin kertoo sen opelle ku kouluis on menos se smoke free kamppanja?

• ??????
        poika yläasteelta kirjoitti:

Muuten onnistuiks se koskettelujuttu siten et kun tiien et se polttaa ja oon nähny sen tupakkaa ottamas niin et uhkaisin kertoo sen opelle ku kouluis on menos se smoke free kamppanja?

annas ku mr kyssäri neuvoo.

Mä kerron tän niin simppelisti kun voin jotta sinäkin ja muut ymmärrätte.

Kiusaajilla on susien nokkima järjestys, eli se joka näyttää kuka määrää se syö ensin. Sama kiusaajilla , se joka alistetaan kiusaamisella niin sillä ei ole mitään sanomista takasin ellei se pistä takas. Kuules sun on pistettävä takas muuten susta tulee vaan kiusattu rääpäle jota potkitaan päähän joka välissä. Ja vanhemmat ja opet ei sit tee asialle mitään joten älä sotke niitä siihe.

• Tieoa on

Muistakaa kuitenkin, että vaikka teitä kiusataan sanallisesti, niin se ei oikeuta lyömiseen. Nykyisin kaikki keskettelu tai töniminen sekä lyöminen on pahoinpitelyä, josta saa ainakin sakot. Itsesuojelun nimikkeellä on vaikea itseään puolustaa, koska se vaatii niin hyvän näytön suojelun tarpeesta.

Ellei koulu pysty auttamaan, niin ottakaa yhteys lähinpään sovittelutoimistoon jollainen löytyy joka kunnasta. Tiedon siitä saa kunnanvirastosta. Pahoissa kiusaamisjutuissa kannattaa kääntyä suoraan poliisin puoleen.

Kenenkään ei pidä alistua kiusaajan ahdistamaksi. Laki puuttu nykyisin kyllä kovalla kädellä kiusaajiin.

• ...k.
        Tieoa on kirjoitti:

Muistakaa kuitenkin, että vaikka teitä kiusataan sanallisesti, niin se ei oikeuta lyömiseen. Nykyisin kaikki keskettelu tai töniminen sekä lyöminen on pahoinpitelyä, josta saa ainakin sakot. Itsesuojelun nimikkeellä on vaikea itseään puolustaa, koska se vaatii niin hyvän näytön suojelun tarpeesta.

Ellei koulu pysty auttamaan, niin ottakaa yhteys lähinpään sovittelutoimistoon jollainen löytyy joka kunnasta. Tiedon siitä saa kunnanvirastosta. Pahoissa kiusaamisjutuissa kannattaa kääntyä suoraan poliisin puoleen.

Kenenkään ei pidä alistua kiusaajan ahdistamaksi. Laki puuttu nykyisin kyllä kovalla kädellä kiusaajiin.

luulukko tosissas että noi asiat auttaa? No ei todellakaan! Vanhemmat ja opet eikä varsinkaan sovitteluvirastot pysty mitään sille että sua kiusataan. Sun pitää valita se itse annakko sen jatkua vai ei. Tee kiusaamisesta loppu vaikka joudukkin käyttämään väkivaltaa. Se on nimittäin usein viimeinen mutta toimivin vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe