Mitä vanhempi sen kovempi melu, asun kalliossa vanhassa talossa ja tuntuu kuin tamburiini soisi, välipohja kantaa askeleet ja seinät puheen, sekä pierun. Harmittaa kun uuteen ei varaa ja uuissa taloissa ei ole näin pieniä huoneistoja alle 20 neliötä, tämän sain alle sadan tonnin, mutta kun ennen ei ollut mitään määräyksiä, niin näin on rakennettu eli asun yhteiskolhoosissa naapureiden kanssa ja hajutkin kiusaavvat, kuoriaisista en välitä.. Olen kuitenkin tähänkin tyyytväinen, vain miestä kaipaan, vaikka olen itsekin jonkinlainen mies.
Vanhat kitalot meluisia
4
101
Vastaukset
- Agrikolank.
Rane-hildahan se siellä luuraa heh, kallion kummajainen...
- Dipl, ekonom.
Hilda Rane on Hilda ja on aivan totta, että vanhoissa asunnoissa on kelvoton äänieristys, tietysti kallion pervo nauttii äänistä, mutta tervejärkinen ihminen kärsii vanhassa kivitalossa
- Agrikolank
Erikoinen tapaus tämä hilda-rane, kallion perverssi, esiintyy naishahmoissa ja eri ammateissa ja kadehtii uusissa asunnoissa asuvia, purkaa pahaa oloaan ja kärsimyksiään palstalla.
- Entinen Kallion As.
Vanhoissa taloissa ja tuolla alueella etenkin on ongelmia, talot on rakennettu aikana, jolloin ei ollut mitään määräyksiä ja työväen asunnoiksi vuokra-käyttöön.
Asuin monessakin Kivi/betonitalossa 20-40 luvun ja kaikissa kuului niin puhe, kuin pierukin, välipohjta oli noin 10 cm ja huoneistojen väliset seinät samaa luokkaa. Muutin uuteen hyvin rakennettuun kerrostaloon ja eipä ole tarvinnut naapureiden ääniä kuulla, tässä on välipohja paikalla valettu 32 cm ja huoneistojen väliset seinät ovat 20 cm betonia, ilmanvaihtokanavat ovat omat, joten ei puheputkea naapuriin, kuten oli 60-90 luvun asunnoissa, sitä vanhemmissa taas seinät seiitn ohuet(lähinnä näkösuoja) ja ohut välipohjalaatta oli osittain ontto, sisään oli työnnetty, sammalta ja jätettä. Minulle riitti elämä ilman omaa elämää vanhassa jykeväsä kivitalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750