nyt tartteis äkkiä jotain menevää seuraa täksi illaki eli pe 13.4.... meni nimittäin suunnitelmat mönkään ja yksin ilman kavereita juon kämpillä olutta.. en nyt sitte tiiä onko maailman fiksuinta täältä sitä seuraa pyytää mutta hätä ei lue lakia :DD
baariseuraa! :D
11
557
Vastaukset
- Krokotiili rokki
tuu baariin niin katotaan tv:tuttu
- glory hole !!!!
heips! tääl olis top jannu kokkolasta pubi seuraa vailla, oisko treffit tos hakalax pubis klo 23.00 kieppeil, jatkot ok.
- Saakeli!
Oisin jo siellä. Marinoitais maksoja ja tehtäis vaikka mitä jos en olis sopinu aamuks mitään.
- James Bumerang
Olis tarkotus tulla siihen Socos hotellin liepeille tänä iltana klo 23.30.
Kierrän muutaman kiekan rundia siinä Socicsen ympärillä ja minut tunnistaa, kun tulen Tummanpunaisella metallinhohtoisella Aston Martinilla.
Kun bongaat auton, niin tule morjestamaan, niin voidaan vaikka lähteä jatkoille...- James Bumerang
Eipä näkynyt Jennyä siellä Socos hotellin liepeillä, vaikka minä sinne tulin perjantai yönä varta vasten...
Tollasii ne naiset on, ensin halutaan seuraa ja kun tulee paikalle, niin
eipä tule nainen sinne, vaikka niin lupasi...
- pitkämunanen
voidaan runkat.a kahdestaan tuletko halkokarille vaika heti
- 26 cm
minä voin tulla, mutta vain jos tod iso kelpaa
- antijew
imekää homot peukkua
- aina voi parantaa
no perjantai oli ja meni mutta toisaalta minulla hyvä Jenny oli ihana naisystäväni Kira jonka kanssa vietimme iltaa tuonne klo 22:35 asti tosin sen jälkeen olisn voinut kanssasi lähteäkin jonnekin no katsotaan jatkossa jookosta?
- naapuri...28
aika jännä mulle tuli salarakas nimeltä Kira klo 23.00 ja sanoi nukuttaneensa miehensä.niin pantiin aamuun asti...konttasi kämpästä ulos.
- glory hole 24/7
ooh, oot ihana, pumppaan kiraa ratsastus asennossa ja samalla eksyin tänne trollimaahan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381