Ikävä

Vihreät silmät

erästä ihanaa ruskeasilmäistä miestä!

13

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruskeat silmät

Ikävä on mutta tilanne on aivan umpisolmussa ja en tiedä mitenkä se voi enää ratketa. Kaikki on kiinni siitä vihreäsilmäisestä naisesta.

• ap.

Niinpä, meidänkin tilanne on aivan umpisolussa :/

• jotain jäi kesken

Meitä vihreäsilmäisiä on enemmänkin.. ja tää kaipaa erästä ruskeasilmäistä miestä vuosien takaa..

• ruskeasilmäinenmies
        jotain jäi kesken kirjoitti:

Meitä vihreäsilmäisiä on enemmänkin.. ja tää kaipaa erästä ruskeasilmäistä miestä vuosien takaa..

Töissäkö tavattiin silloin vuosia sitten?

• kysyn vaan

mitä vihreäsilmäinen voisi tehdä?

• jotain jäi kesken
        ruskeasilmäinenmies kirjoitti:

Töissäkö tavattiin silloin vuosia sitten?

kyllä, mutta eri työtehtävissä- ei siis varsinainen työkaveri.

• vihreät silmät

Bongasin tämän vasta nyt kun hakemalla hain. Miten tilanne on umpisolmussa? Itsellä olisi sama tilanne...

• ruskeat silmät
        vihreät silmät kirjoitti:

Bongasin tämän vasta nyt kun hakemalla hain. Miten tilanne on umpisolmussa? Itsellä olisi sama tilanne...

On niin solmussa että pitäisi olla se kuuluista miekka jolla tämän solmun aukaisisi.

• vihreät silmät
        ruskeat silmät kirjoitti:

On niin solmussa että pitäisi olla se kuuluista miekka jolla tämän solmun aukaisisi.

No kerro? Ota miekka rohkeasti käteen? Luulenpa, että olet siellä sun täällä vähän keskustellut mun kanssa aiemmin?

• teeeeeeeeeeeeee

Apuuuuva! Onks mulla vihreet silmät. Pahalta näyttää. Ja ruskeet silmät on huomenna tulossa käymään....

• ap.

En kaipaa ketään T.

• Sinivihreät?

Hmmm. Hänellä on kyllä ruskeat silmät, hänellä jota niin kovin viereeni kaipaan. Aloitus ei ollut kuitenkaan minun. Ovatko silmäni vihreät? Itkuisena todella, muutoin jostain sinisen ja vihreän välimaastosta.

• voxer

olen oikea mustasinivihreät silmä on kirkasta,niin on oikein.älä tee mietiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      134
      774
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe