erästä ihanaa ruskeasilmäistä miestä!
Ikävä
13
313
Vastaukset
- ruskeat silmät
Ikävä on mutta tilanne on aivan umpisolmussa ja en tiedä mitenkä se voi enää ratketa. Kaikki on kiinni siitä vihreäsilmäisestä naisesta.
- ap.
Niinpä, meidänkin tilanne on aivan umpisolussa :/
- jotain jäi kesken
Meitä vihreäsilmäisiä on enemmänkin.. ja tää kaipaa erästä ruskeasilmäistä miestä vuosien takaa..
- ruskeasilmäinenmies
jotain jäi kesken kirjoitti:
Meitä vihreäsilmäisiä on enemmänkin.. ja tää kaipaa erästä ruskeasilmäistä miestä vuosien takaa..
Töissäkö tavattiin silloin vuosia sitten?
- kysyn vaan
mitä vihreäsilmäinen voisi tehdä?
- jotain jäi kesken
ruskeasilmäinenmies kirjoitti:
Töissäkö tavattiin silloin vuosia sitten?
kyllä, mutta eri työtehtävissä- ei siis varsinainen työkaveri.
- vihreät silmät
Bongasin tämän vasta nyt kun hakemalla hain. Miten tilanne on umpisolmussa? Itsellä olisi sama tilanne...
- ruskeat silmät
vihreät silmät kirjoitti:
Bongasin tämän vasta nyt kun hakemalla hain. Miten tilanne on umpisolmussa? Itsellä olisi sama tilanne...
On niin solmussa että pitäisi olla se kuuluista miekka jolla tämän solmun aukaisisi.
- vihreät silmät
ruskeat silmät kirjoitti:
On niin solmussa että pitäisi olla se kuuluista miekka jolla tämän solmun aukaisisi.
No kerro? Ota miekka rohkeasti käteen? Luulenpa, että olet siellä sun täällä vähän keskustellut mun kanssa aiemmin?
- teeeeeeeeeeeeee
Apuuuuva! Onks mulla vihreet silmät. Pahalta näyttää. Ja ruskeet silmät on huomenna tulossa käymään....
- ap.
En kaipaa ketään T.
- Sinivihreät?
Hmmm. Hänellä on kyllä ruskeat silmät, hänellä jota niin kovin viereeni kaipaan. Aloitus ei ollut kuitenkaan minun. Ovatko silmäni vihreät? Itkuisena todella, muutoin jostain sinisen ja vihreän välimaastosta.
- voxer
olen oikea mustasinivihreät silmä on kirkasta,niin on oikein.älä tee mietiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691