täytän kohta 15 ja mua kiinnostais tietää mikä mussa on vikana. oon 164cm ja painan 45 kg sekä omistan vaaleanruskeat puolipitkät hiukset (hiukset siin rintojen kohal) sit mul on siniset silmät. oon hyvä koulussa. ja sit lisäks kertokaa millaset hiukset on teijän mielestä ihanat tytöillä? :)
Mihin tytöissä POJAT ihastuu? POJAT VASTAILKAA!!
48
1577
Vastaukset
- Jk
Brunette
- __
No ei sussa tarvii olla mitään vikana. Kuvaukses mukaan kuulostat ihan mukavan näköseltä, mut ei sillä oo oikeesti kauheesti välii et painatko 45 kg, 65 kg vai 105 kg. Luonne se ratkasee. Ei monilla sun ikäsillä oo ollu tai ees tuu olemaankaan vielä muutamaan vuoteen mitään vakavia suhteita, joten don't worry, eikä se tarkota että sussa olis mikään vikana vaikka pojat ei suhun ois ihastunutkaa. Ja mistä tiedät etteikö joku olis. ;)
- jhjg511§§§§§
" luonne ratkaisee": rumien ihmisten yritys saada seurustelukumppani. kyllähän kaikki ny sen tajuaa että 95% tapauksista kumppanin valintaan vaikuttaa ulkonäkö
- -.-
jhjg511§§§§§ kirjoitti:
" luonne ratkaisee": rumien ihmisten yritys saada seurustelukumppani. kyllähän kaikki ny sen tajuaa että 95% tapauksista kumppanin valintaan vaikuttaa ulkonäkö
Vaan kusipäät ajattelee noin. Yli puolet siin 11-17 vuotiaist pojista on täysii pellei. Miettii vaan onko isot bosat, timmi perse. Nämä pojat saivat itsetuntoni niin matalalle kuin olla ja voi ja nyt poden anoreksiaa. Mutta nyt tullaan niihin poikiin jotka eivät välitä ulkonäöstä. Nykyisin minullakin on poikaystävä joka auttaa minua hoitamaan painoni kuntoon.
- Poika:)
jhjg511§§§§§ kirjoitti:
Must se menee näi ulkonäköö ihastutaan
- nbvjvd
-.- kirjoitti:
Vaan kusipäät ajattelee noin. Yli puolet siin 11-17 vuotiaist pojista on täysii pellei. Miettii vaan onko isot bosat, timmi perse. Nämä pojat saivat itsetuntoni niin matalalle kuin olla ja voi ja nyt poden anoreksiaa. Mutta nyt tullaan niihin poikiin jotka eivät välitä ulkonäöstä. Nykyisin minullakin on poikaystävä joka auttaa minua hoitamaan painoni kuntoon.
Ja tuo, ihastutaanko ulkonäköön, ei se vaikuta mitään, periaatteessa. Sillä kaikilla on niin erillainen näkemys siitä "ihanne-henkilöstä" ettei voi tietää, onko oikeasti hyvännäköinen jonkun toisen mielestä vai ei. Itse olen ihastunut minua lyhyempiin poikiin, pitempiin, laihempiin ja sirompiin, isokokoisempiin, urheilullisiin, ja näihin jotka eivät niin kovasti urheile, etc. eikä ihastus ole välttämättä ollut edes poika. Mutta jos joku alkaa valittamaan ulkonäöstäsi, niin on sillä valittajalla päässä jotain vikaa. Tottakai ymmärrän, jos ei pidä toisen vaatteista tai hiusten väristä, mutta ei toisten tyyliä saa mennä suoraan paskaksi haukkumaan. Monesti olen meinannut ihan kavereiltani lyödä hampaat kurkkuun kun on valitettu jonku ohikulkevan nenän/leuan muodosta, pukeutumis/musiikkimausta, hiusten/silmien väristä... Ja erityisesti suutun siitä, jos haukutaan jotain mihin ihminen ei itse voi vaikuttaa, esim nenän muoto tai silmien väri (joo kauneuskirurgia aisa erikseen ja värilliset piilolinssit mutta itse en alkais vaan muiden mielipiteiden takia leikkauttaan itteeni..)
Joten jos joku haukkuu ulkomuotoas, niin se on haukkujalta iteltä pois. Voi vaan naurahtaa, ja miettiä että "tuo ei pötki pitkälle tuolla taktiikalla" - nero oot
jhjg511§§§§§ kirjoitti:
Juu, kyllähän se __Vaikuttaa__ , mutta hyvännäköset paskatkin on vaan kakkaa.... mutta jos sä tunnet toisen sä alat nähä sen ulkonäön "läpi" ja näät siitä henkilötä uusia puolia ja sen ulkonäöstäkin. Jos se ei aikasemmin näyttäny miltään susta, sit sä ihastut ja huomaat kuin hienot silmäripset sillä onkaan jne...
Ite en oo todellakaan mikään Miss Suomi, en naamalta enkä kropalta. Silti muutama jätkä on kertonu että on musta kiinnostunu ja kolmisen kertaa oon seurustellu, kerran yli vuoden ja kaks muuta vähän lyhyempää. Kai se sitten on vaa se luonne.
- bughe
useimmiten pojat kattoo ensin ulkonäköä mutta tilanne yleensä muuttuu. Mut jos poikaystävää haet ni tässä olis 14v poika lounais-suomesta. Vastaa jos kiinnostaa. Kuulostat oikein nätiltä ja kivalta. Itse olen herkkä ja rehellinen...
- bughe
useimmiten pojat kattoo ensin ulkonäköä mutta tilanne yleensä muuttuu. Mut jos poikaystävää haet ni tässä olis 14v poika lounais-suomesta. Vastaa jos kiinnostaa. Kuulostat oikein nätiltä ja kivalta. Itse olen herkkä ja rehellinen...
- texa77
bughe kirjoitti:
Bughe painu vituun täältä
- dfae46ge56cwe5
Et kertonut edes oikeaa ongelmaas, AP...
- ( :
vaaleen ruskeet.
- xmlcmxkcmxcmkxc
Mistä päin suomea olet? :D
- Raunos
http://j.gs/1374848/rakkaudenammattilaiset apu kaikkeen löytyy tuolta sivulta :) pistä linkki jakoon että kaikki löytäisivät elämänsä rakkauden!
- epätietoinen:S
Itä-Suomesta olen ja siis ongelmahan oli se että jopa meidän koulun hiljaisimmilla ja ei niin näteillä on poikaystävä, ja se hieman häiritsee. joo tiiän oon outo. :)
- sorimuakiinnostaaa
Mist päi Itä-Suomee oot ? (;
- niinffffffffff
minä ainaki tykkään ilosista tytöistä jotka ei kerjää huomiota esimerkiksi viiltelyllä, se on syvältä :Djos on huolii nii vaikka itkee tai on hiljaa ja sanoo että haluisin jutella..
- Ölspark
Mä olen heikkona mustiin hiuksiin..
- nhiiiin
emomaiset hiukset on kivat. ja jos pukeudut emomaisesti seki on kiva.
- Henskigrrr
No tuotanoin, sussa ei ole mitään vikaa aikaakaan! Pojista jotka ajattelevat vain persettä ja ulkonäköä muutenkin, ovat myös yleensä suosittuja ulkonäönsä takia. Mutta, näillä pojilla ei ole minkäänlaisia tunteita.
Kyllä se oikea löytyy sullekkin! Ei kannata miettiä heti ulkonäköä ja mistä pojat tykkää. - ....
laihalta vaikutat..
vanhemmat yllätti!
Olin kotona ja vanhempani lähtivät laivalle olin yksin kaksi päivää ja olin 15 .
kuitenkin toisena päivänä kyllästyin ja soitin tyttöystävälleni. tyttöystäväni ilmestyi ovelleni ja päästin sisään. Juttelimme sohvalla 15 minuuttia noin kunnes pussasimme. Kaaduimme sohvalle makoilemaan ja pussailemaan. Tyttöystäväni riisui päällistakin pois ja minä paidan siinä sohvalla hieroessa ja pussailemassa ja kun menimme huoneeseeni niin riisuin housuni ja niin tyttöystäväni. Kun kaaduimme sängylle niin menin noloksi kun tyttö ystäväni kysyi miksi minulla seisoo???? Mutta häntä se ei näyttänyt ainakaan haittaavan, Vedimme peiton päällemme juuri kun pääsimme alkuun niin vanhempani aukaisivat oven,,,
nousimme samantien ja puimme vaatteet päällemme, Mutta kuitenkin myöhemmin vanhempani huomasivat rintaliivit sänkyni alla!!!!!!!- NeaGirl
APUA!!!
oon musiikki luokalla ja tykkään yhestä pojasta meidän luokalla
tykätään samoista asiosta ollaan joskus samoissa kaveri porukoissa
mutta yritän vihjata sille että tykkään siitä mutta se ei tunnu huomaavan mitään
mä luulen tietääväni että se tykkää musta mutta se ei oikee anna sellasta kuvaa mulle.
miten voisin sanoo sille?
auttakaa pliis- *huokaus*
Ite oon 14v poika ja oon ihan h*levetin ihastunu yhteen 2 vuotta nuorempaan tyttöön mun koulust. Se on ihan älyttömän kaunis ja muutenkin "kehittyny". Mut tuskin mul on mitään mahiksii...
- chjjkhgvbj
Sitte ku ootte kahestaa puhu hänelle suoraan.
- nuorinaikkonen
Tissit tiskiin, sillä saa jätkän ku jätkän iästä riippumatta.
- tyttö1995
ulkonäkös kuulostaa hyvältä mut hmm, alottaja muista et se pelkkä ulkonäkö ei saa kiinnostumaa vaan myös se minkälainen persoona sä oot! jos sä kiusaat kaikkia ja oot omahyvänen niin pojat ei välttämättä tykkää sellasista ihmisistä.
- onnen onkija
Ootko vapaa? Ja mispäin asut?
- tyttö1995
onnen onkija kirjoitti:
Ootko vapaa? Ja mispäin asut?
joo, ja asustelen etelä-suomessa.
sä?
- JJV
Ei sinussa Ole ainakaan kuvauksen perusteella mitään vikana, mutta mielestäni luonne on tärkein
- -TUNTEMATON-
mun mielest ei saa olla sellanen hivittävä vtun noob pissis ja sitte pitää olla söpö ja pehmee :D Kai tajusit..
- ei maistu salami
en tajunnu
- ツンデレ
Itse kiinnostun kiinnostaviin tyttöihin, yleensä niihin ei niin suosituhin tyttöihin. Massateinit ei oikeastaan kiinnosta. Myös se, että joku tyttö osoittaa kiinnostusta minuun saa mut helposti ihastumaan.
- ei uskois
oikeestiko? musta on aina tuntunu, et jos osottaa kiinnostusta jotain kohtaan, ni se vaan hämmästelee ja vetäytyy ja ihmettelee ja..... se on iso syy miksi tuntuu, ettei ainakaan sun täydy osottaa kiinnostusta :( (siis mun :D )
- enddre
ei uskois kirjoitti:
oikeestiko? musta on aina tuntunu, et jos osottaa kiinnostusta jotain kohtaan, ni se vaan hämmästelee ja vetäytyy ja ihmettelee ja..... se on iso syy miksi tuntuu, ettei ainakaan sun täydy osottaa kiinnostusta :( (siis mun :D )
Esimerkki. Pitäs valita tyttö. toinen hyvä vartaloinen, kaunis jne ulkonäkö mahtava. Toinen normaali ei mitään niin sanotusti erikoista. Ottaisin ns. "normaalin". Ulkonäkö ei loppuen lopuksi vaikuta paljoa. Itsellä oli mahdollisuus valita kahdesta toinen kummatkin olivat minuun ihastuneita. Valitsin sen "vähemmän hyvännäköisen" sillä hän on vain mun tyyppiäni. Hänen kanssa on mukava viettää aikaa ja ja puhua kaikkea mahdollista:) saa mut hyvälle tuulelle toisinku hankala mutta "hyvännäköinen" tyttö.
- kdzk
enddre kirjoitti:
Esimerkki. Pitäs valita tyttö. toinen hyvä vartaloinen, kaunis jne ulkonäkö mahtava. Toinen normaali ei mitään niin sanotusti erikoista. Ottaisin ns. "normaalin". Ulkonäkö ei loppuen lopuksi vaikuta paljoa. Itsellä oli mahdollisuus valita kahdesta toinen kummatkin olivat minuun ihastuneita. Valitsin sen "vähemmän hyvännäköisen" sillä hän on vain mun tyyppiäni. Hänen kanssa on mukava viettää aikaa ja ja puhua kaikkea mahdollista:) saa mut hyvälle tuulelle toisinku hankala mutta "hyvännäköinen" tyttö.
mää ite ainakin hyvän näköseen jolla on iso perse mutta treenattu ja sellane joka tykkää panna ottaa suihin jne kun on niin maukasta yheniin tytön persettä läpsäytellä millon ja haluu ja hieroo
- jokurandommloapina
kdzk kirjoitti:
mää ite ainakin hyvän näköseen jolla on iso perse mutta treenattu ja sellane joka tykkää panna ottaa suihin jne kun on niin maukasta yheniin tytön persettä läpsäytellä millon ja haluu ja hieroo
ööok
- Nimimerkki96
Voi tytöille paljastaa että ei se perse ja tissit oo se tärkein, ainaskin itellä vetoo siniset silmät, ja kauniit kasvon piirteet, sit vasta sen jälkeen alan kattelee Bosia ja perseitä ;), mut joo, nilläkään ei oo ni väliä :)
- the_galaxy_pegasus
Ulkonäköön ihastun ja rakastun taas korviani myöten koko muuhun tyttöön. Eli ulkonäkö ratkaisee ensin ja sitten kun olet tutustunut niin sitten tulee luonne peliin.
- avustaja1
No, sama ongelma. -.- Vaik oonkin näin nuori, oon kohta 13. Nii. Oon 158cm pitkä. 40.6kg painava. Sinivihreet silmät.. ja nooo... en ehkä läskikään, mut en laiha.
TYTÖT! HUOM!
Vaikka onkin muutama makkara, niin älkää niiden takia laihduttako! Jos tulee SYÖPÄ niin selviätte paremmin elossa, jos on vähä ylimääräistä. Nii mullaki.
POJAT! HUOM!
Vaikka on kiva tyttö ja TYKKÄÄTTE oikeesti siitä niin älkää tuijottako ulkonäköä! Pyytäkää esim. treffeille. Ei sillee: Läheks treffeil! tyttö saattaa säikähtää. Vaan lähtisiks leffaan tai kaakaolle. :) - höpsöttytötrulex
itse ainaskin ihastun siihen söpöön ulkonäköön ja puheliaisuuteen, koska itse olen vähän hiljaisempi ja tykkään enemmän kuunnella... mutta kyllä sitten itseltänikin alkaa juttua tulemaan jos se tyttö on semmonen puhelias, ja höpsö vähäsen myös, esimerkiks nytten mulla on jo semmonen ihana söpö tyttöystävä
- tytöt uuh
mä rakastuin tyttöön joka on söpöin luokas mut se tahtoo vaan panoa :c
- poika uuh
tytöt uuh kirjoitti:
mä rakastuin tyttöön joka on söpöin luokas mut se tahtoo vaan panoa :c
nähääks huomem taas sängys samppa ? :)
- salonboeka
Itse ihastuin tytöissö siihen että jotkut eivät ajattele ulkonäköään rumana ja ovat lempeitä ja hauskuja hyvällä tavalla
- swergfedsgdetg
https://youtu.be/7gphiFVVtUI?t=293 Tuommonen käytös vaa on nii epämiehistä ettei siihen voi olla ihastumatta, ja nättejäkihä nuo o
- KokonaisuusMerkitsee
Ei "pojat" ole mikään yksi ryhmä jossa kaikki ajattelevat samalla tavalla, eikä mihinkään yhteen asiaan ihastuta vaan siihen kokonaisuuteen. Se että on kaunis on hyvä alku mutta jos se on ainoa hyvä asia itsessä ni sillä ei kerry muuta kuin Fuckboilta numeroita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875