Yritin kolmen päivän ajan saada apua paheneviin terveys-ja mielenterveysongelmiini, täällä. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta sain pilkkaa,nimittelyä ja haukkumista. Tietenkin vastasin samoin, ja nyt ahdistaa ja paljon. Nyt en ihmettele tään maan korkeita mielialalääkkeitten käyttöä, enkä korkeita itsemurhalukuja. Toivottavasti edes joku murhaajaksi haukkuja sai hyvän mielen, minä en saanut. Enkä häiritse enää.
Yritin saada apua ongelmini tätä kautta, sain pilkkaa.
6
276
Vastaukset
- RoopeAnkkaAnkkalinnasta
Tuttua tekstiä.
Itse yritin saada ahdistukseeni Diapamia tai Xanoreita... En saanut, koska ne on kuulumma semmosia et aiheuttaa riippuvuutta! Miksi niitä sit on???!
Tilanteesta tuohtuneena tilasin vain suoraan netistä... 10pv ja postiluukusta tuli apu..
Jos ei lääkäri määrää, niin pitää kai tilata netistä.
Itse käytin mielestäni luotettavaa apteekkia, kun on suojattu yhteys, ja hyväksyy kortit. Eli jos saa jotain roskaa, voi aina perua maksun pankin kautta... Itse tilasin Xanorit ja Venlafaxinin..
Paikka löytyy osoitteesta http://www.rx-usapharmacy.com (lääkkeet lähetettiin EUn sisältä, joten meni helposti...) Kiitos sinulle roope ankka,kun yritit auttaa. Mutta mulla menee jo nyt 6mg rivtrilia. Korkein annos,mitä annetaan, ja deprakine,mutt se ei sovi. Vei unet täydellisesti. Sitten on 4 erilaista särkylääkettä. Mutta ie nää pillereillä ratkea. Pääsen ennen kesää terapiaan.
- kevään lintunen
Hyvä että pääset terapiaan. Älä ota noita kirjoituksia noin vakavasti ja henkilökohtaisesti . Nettissä kirjoitellaan kaikenlasita ja pitää napsia vain jyvät akanista. Kun saat apua ja voimia, kannattaa jakaa sitä myös toisten kanssa ja olla veraistukena. Siitä tulee sitten vastaavasti ihan hyvä mieli ja voi olla kannustamassa toisa. Luin Apu-lehdestä artikkelin nuoresta miehestä (oli maalis- tai huhtinumero) joka vammautui surffausretkellään kuusi vuotta sitten. Nyt tällä nuorella noin 30-kymppisellä miehellä on psyvä aivovamma ja jatkuvat ahkarat pääsäryt. Myös voimat ovat hyvin rajalliset.
Mies on tullut sinuksi vaivojensa ja vammasa kanssa ja kirjoittelee hitaasit kirjoja ja nauttii elämästään.
Voimia vain sinulle ja kirjoitellaan. Pysyhän näkyvillä tässä remmissä. Kiitos sinulle, kevään lintunen. Oet kun nimimerkkisi, ja näytit että on vielä hyviä ihmisiä. Kiitos.
- itku sentään
Oikeastiko netin kautta voi tilata rauhottavia?? Ettei vaan ois jotain muuta? Täytyy muuten udella, että oikeastiko Loratsepam 30 kpl maksaaa tuota kautta tilattuna 149 euroa? Suomessa toi laatikollinen maksaa 3 euroa?
Itse olen samassa tilanteessa, eikä muuta määrätä kun kalliita ja lihottavia Lyrica kapseleita.. no hintaa on niilläkin, eikä ne mulle mitään auttanut; paino vaan nousi kahdessa kuukaudessa 20kg.
Nyt olen sinnitellyt ilman lääkkeitä ja paino lähtenyt laskemaan,onneksi.
Miksiköhän Suomessa rauhottaviin suhtaudutaan kuin myrkkyyn? Tuskin kukaan huvikseen niitä syö =(- Dr. Feelgood
Netissä kaikista nettiapteekeista noi lääkkeet maksaa paljon...
Toi RX-USA siitä hyvä, että voi maksaa kortilla, eli jos on jotain roskaa, niin valitusta pankkiin...
http://www.rx-usapharmacy.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703