Hei! Katsoisitko mitä näkyy rakkauselämääni? Olen jo keski-ikäinen nainen ja nyt yksin jo muutaman vuoden ajan ja sitä ennen ei niin onnellisessa suhteessa. Olen kuitenkin mielestäni ns. parisuhdeihminen, enkä viihdy sinkkuna. Miehiä kyllä vielä tässäkin iässä tuntuisi riittävän jopa minulle, mutta rakkaus on toinen juttu. Ilman sitä ei jaksaisi elämäänsä kenenkään kanssa jakaa. Kiitos sinulle!
Kuvankatsoja Mahorkka
2
<50
Vastaukset
Mies tulee vastaan paikassa jossa on mäntyjä. Puut tulivat kuvaani ja niitä oli kolme. Se saattaa olla enne että jonkin kolmen kuluttua tämä tapahtuu. Mies on luonteeltaan toimelias ja nauravainen hyväntuulinen menijä. Hän pitää liikunnasta ja luonnosta. Kohtaamiset näyttävät jotakin ristiriitaa, ikään kuin mies haluaisi enemmän ja sinä taas et olisi valmis liikkeeseen eteenpäin. Ehkä teidän aika ei vielä ole siinä, mies on tumma ja harmaantumaan päin. Näen myös ristiverisen miehen, mutta hänellä on mielessä muut kuin sydämenasiat. Vahvat leukaperät ja melko pitkä mies tämä ristiverinen. Hän käy istumassa sohvallasi mutta annat hänen mennä. Rakkaudessa on sinulla paljon mahdollisuuksia, vaalea ujo pyrkii kuvaan. Todella tunkua on! Taloudessa sinulla näyttää menevän hyvin. Rahaa jää säästöön ja jokin hankintakin on suunnitteilla. Matka onnistuu, en tiedä oletko edes vielä tietoinen siitä, tai suunnitellut sitä itse. Hyvä loma. Luonteeltasi olet perhekeskeinen, rakkaudenkaipuinen, sisimmässäsi hyvin herkkä nainen. Ulospäin annat melko värikkään ja rempseähkön vaikutelman. Olet erittäin pidetty ihminen. Olet reilu apua pyytäviä kohtaan ja mielelläsi kuuntelet ystäviäsi. SInulla on yksi luottoihminen, jota voisi sanoa parhaaksi ystäväksi. Mielesi on avoin uusille haasteille ja ihmissuhteille, Mutta varot tarkkaan, ettei sinua käytetä hyväksi. Teet väistöliikkeet tahdikkasti. Kuluva vuosi tuo sinulle kultaa, kysymyksessä saattaa olla merkkipäivät tai palkitset itse itsesi. Hemmottelu ei koskaan mene hukkaan! Olet yksi tasapainoisimmista katsottavistani, sinussa on harmoniaa, luontaista rauhaa. Kuluvalla vuodella on vielä paljon kerrottavaa sinulle, mutta tila alkaa loppua kesken.Tästä tulikin tällainen pienimuotoinen "laaja katsanto", mutta ei varmaankaan haittaa
Ystävällisin terveisin: Kuvankatsoja Mahorkka- ap
Kiitos valtavasti kaikesta, mitä kirjoitit! Tuli tosi hyvä mieli. Toivon todella, että kohtaan miehen, jonka kanssa voisin taivaltaa yhdessä. Minulla on useita aika vaikeita vuosia takana ja toivoisin tuulen kääntyvän. Tunnistan voimavaroja itsessäni, mutta en ole kaikitellen saanut niitä käyttöön.
Kiitos vielä, kirjoituksesi on kuin lempeä, raikas myötätuuli. Onnellista vuoden jatkoa sinulle! Aurinkoista kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612