Mutta ei ihan niin kuin olin toivonut. Totuus satuttaa mutta myös vapautta. Mutta elämäähän tämä vain on. Onnea ja hyvää jatkoa( M). Älä katsele mua kieroon pliis jos jossain joskus törmäämme
Meidän molempien nimet
4
228
Vastaukset
- saksalaenehimoköörijä
Mutta ainahan se vähä karsastaa vosuja toi toinen silmä. Älä välitä. Suksikaamme nyt kuusenpersseissiin nii alkaa savu nousta latvasta. Ollaan vähä erillaissii ei haittaa minua. Paa anteeeni yöksi alas ettei havvuihi tartu. Öitä.
- Rokan Antti ; )
Elä sie sellasii aattele, kyl mie ain pärjään. No! Jo vain, näihän tää taas männöö..hihhih! Et sie sit miun rakkauttain paljon noteerat..no, kyl mie ymmärrän! Elä sie siit..Pärjäile ja Nauti elämäst..Sie oot komia nainen, kyl sie löyvät sen "ihanan" miähen, joka siuta varten on..näin tää taitaap männä..nyt mie mään.. : )
- ap. eli aloittaja.
Niin kun en mä nyt sellaista miestä ala haikailla joka haikailee toista. Öitä ja yritän sekä olla tarttumatta havuihin ja vieroittaa itseni täsät paks, öh anteeksi palstasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293253No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10989
- 152976
- 6914
- 21899
- 31890
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852