Lukemista....

Jeps.....

Nyt kannattaa lukea Väinö Pertamon uusin blogiteksti koskien tuota Mitä tuli tehtyä-hömppäsarjaa. Tiukkaa ja asiallista tekstiä vakavasta asiasta...
Tuo löytyy Googlesta nimen perusteella, ja sinne voi laittaa myös omia kommentteja!

TÄMÄ EI OLE MAINOS, vaan kuluttaja neuvontaa!

27

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herramies.

      Kannattaa myös lukea tämä informatiivinen teos, joka koskee omaa psyykeä, nimellä: isoimmat virheeni mitä tein elämässä ja mitä elämä oikeasti on?

      Olenko hypnotisoija vai vain tyttöjen kanssa seksiä harrastava höpisijä...

      toisaalta tämäkin on mielenkiintoinen teos: herra jeps, jolla on kananheltat, vaikka kovasti tekisi mieli heittää pannulle isäntä ;)

    • hypnofani

      Ajatelkaas miten tylsää täällä foorumilla oli ennen "Mitä Tuli Tehtyä" -ohjelmaa.

      On se hyvä, että hypnoosia tuodaan esiin, niin saadaan mekin keskustelua aikaiseksi.

    • blokki

      Väinö Pertamo on blogissaan käsitellyt kansanparantajan 2010 saamaa hyväksikäyttötuomiota, mutta ei ole millään tavalla kommentoinut sitä, että käräjäoikeuden tuomio on kumottu. On turha silloin pohtia kulttimuotoisia koulutusyhteisöjä jne, jos niitä ei ole ja hakea niistä tukea jollekin muulle asialle.

      Pertamo etsii kaikenlaisia mahdollisia väärinkäytöksiä hypnoosin tai sen koulutuksen saralta, mikä ehkä on ihan hyväkin, kunhan pysytään hyvän maun ja asiallisuuden rajoissa, mutta olisi myös aiheellista oikaista asioita, ettei jää vääriä luuloja ja käsityksiä. Sellainen ei palvele mitään.

      • "faktat" ja faktat

        Muuten: Eikö alaikäiseen kohdistuneesta toiminnasta hovioikeuden tuomitsema siis ollutkaan vaihtoehtohoitaja ja vaihtoehtohoidon kouluttaja? Eikö mitään vaihtoehtohoitoalan koulutusyhteisöä olekaan Pohjanmaalla, johon alaikäisen kohtelu liittyy? Käräjäoikeuden tuomioselosteesta voi jokainen lukea otteita.

        http://tinyurl.com/vaihtoehtohoitoyhteiso

        Muuten: Kommenttisi oli aika erikoisesti asioita vääntelevä ja venkoileva. Kun yleisesti tiedetään, että juuri Väinö Pertamo on kantanut huolta maallikkohypnoosin tulevaisuudesta, jota mm. kytkyt vaihtoehtohoitoiluun haittaavat. Ei kai sinulla ole mitään sidoksia tähän koulutus- ja vaihtoehtohoitoyhteisöön...


      • Fakta homma
        "faktat" ja faktat kirjoitti:

        Muuten: Eikö alaikäiseen kohdistuneesta toiminnasta hovioikeuden tuomitsema siis ollutkaan vaihtoehtohoitaja ja vaihtoehtohoidon kouluttaja? Eikö mitään vaihtoehtohoitoalan koulutusyhteisöä olekaan Pohjanmaalla, johon alaikäisen kohtelu liittyy? Käräjäoikeuden tuomioselosteesta voi jokainen lukea otteita.

        http://tinyurl.com/vaihtoehtohoitoyhteiso

        Muuten: Kommenttisi oli aika erikoisesti asioita vääntelevä ja venkoileva. Kun yleisesti tiedetään, että juuri Väinö Pertamo on kantanut huolta maallikkohypnoosin tulevaisuudesta, jota mm. kytkyt vaihtoehtohoitoiluun haittaavat. Ei kai sinulla ole mitään sidoksia tähän koulutus- ja vaihtoehtohoitoyhteisöön...

        Vastasin jo tuonne toiseen ketjuun, johon laitoti saman kmmentin.

        En ole vaihtoehtohoitaja. En ole hypnoosin kanssa tekemisissä. Olen vain törmännyt tähän palstaan ja Pertamon kirjoituksiin tämän käräjäoikeuden tuomion myötä ja huomannut, että teillä on ihan oma tmotiivinne täällä käyttää näitä juttuja hyväksenne.

        Voitte kantaa huolta koulutusyhteisöistä, mutta ei sillä verukkeella, että joku kansanparantaja on tuomittu hypnoosin käytöstä. Etsikää verukkeenne muualta. Kukaan muu ei ole huomannut kirjoituksista päätellen mitään kulttia myöskään hypnoosiyhdistyksissä, vain Pertamo ja Lauerma kirjoittavat tällaisia. Tämä täysin ulkopuolisen huomiona. En tunne yhtään liikettä enkä ry:tä eikä minulla ole sidoksia niihin. Minua ihmetytti se, että samankaltaisuus tähän tapaukseen oli imeinen vain Lauerman kautta.

        Mutta huomasin kyllä, että Tietellisen hypnoosin edustaja Lauerma vastusti jyrkästi vaihtoehtohoitajia ja hypnoosia maallikkojärjestöissä ja halusi rajata hypnoosin käyttöä vain lääkäreille ja psykologeille.

        Tämän gradun tekijä on tutkinut asiaa https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/23382/URN:NBN:fi:jyu-201005071707.pdf?sequence=1

        Gradun tekijä muuten kertoo seisseensä Keskipohjalainen jäsenkorjaus ry:n standillä keräämässä haastateltavia. Tuo on juuri se väitetty kultti.


      • Kuksugare
        Fakta homma kirjoitti:

        Vastasin jo tuonne toiseen ketjuun, johon laitoti saman kmmentin.

        En ole vaihtoehtohoitaja. En ole hypnoosin kanssa tekemisissä. Olen vain törmännyt tähän palstaan ja Pertamon kirjoituksiin tämän käräjäoikeuden tuomion myötä ja huomannut, että teillä on ihan oma tmotiivinne täällä käyttää näitä juttuja hyväksenne.

        Voitte kantaa huolta koulutusyhteisöistä, mutta ei sillä verukkeella, että joku kansanparantaja on tuomittu hypnoosin käytöstä. Etsikää verukkeenne muualta. Kukaan muu ei ole huomannut kirjoituksista päätellen mitään kulttia myöskään hypnoosiyhdistyksissä, vain Pertamo ja Lauerma kirjoittavat tällaisia. Tämä täysin ulkopuolisen huomiona. En tunne yhtään liikettä enkä ry:tä eikä minulla ole sidoksia niihin. Minua ihmetytti se, että samankaltaisuus tähän tapaukseen oli imeinen vain Lauerman kautta.

        Mutta huomasin kyllä, että Tietellisen hypnoosin edustaja Lauerma vastusti jyrkästi vaihtoehtohoitajia ja hypnoosia maallikkojärjestöissä ja halusi rajata hypnoosin käyttöä vain lääkäreille ja psykologeille.

        Tämän gradun tekijä on tutkinut asiaa https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/23382/URN:NBN:fi:jyu-201005071707.pdf?sequence=1

        Gradun tekijä muuten kertoo seisseensä Keskipohjalainen jäsenkorjaus ry:n standillä keräämässä haastateltavia. Tuo on juuri se väitetty kultti.

        Kun kerran tulet juttelemaan pehmeitä ja linkkaat tähän asiayhteyteen jonkin puolivillaisen kristalliterapiagradun juttujesi vahvistukseksi, voisit nyt edes kertoa mistä kohtaa gradua löytyy maininta hypnoosista. Siinä varmaankin on jotakin sellaista aiheeseen liittyvää mitä löydät jollakin metatasolla kuuntelemalla valaiden laulua mutta acrobat readerin hakutoiminto ei.


      • Fakta homma
        Kuksugare kirjoitti:

        Kun kerran tulet juttelemaan pehmeitä ja linkkaat tähän asiayhteyteen jonkin puolivillaisen kristalliterapiagradun juttujesi vahvistukseksi, voisit nyt edes kertoa mistä kohtaa gradua löytyy maininta hypnoosista. Siinä varmaankin on jotakin sellaista aiheeseen liittyvää mitä löydät jollakin metatasolla kuuntelemalla valaiden laulua mutta acrobat readerin hakutoiminto ei.

        No hitto, eihän siinä ole mitään hypnoosia, otsikkokin sen kertoo: Kamppailu luontaishoidoista. Gradussa on kyse diskurssianalyysistä ja yhtenä tutkittavana on ollut Lauerma.

        "Itse päivystin messujen
        ajan Keskipohjalainen jäsenkorjaus ry:n osastolla, mistä johtuen kaikki haastateltavani ovat
        kokeilleet kyseistä hoitoa."

        Tuota ry:tä väitettiin kultiksi.

        Viittauksesi valaiden lauluun ja muuhun höpötykseen on vain yritys kääntää asia pois asiasta.

        Asia on niin, että ei ole kukaan missään viitannut hypnoosiin, paitsi Lauerma ja tämä liittyi Pertamoon sikäli, että hän on esitellyt asiaa omassa blogissaan. Nyt kun hovioikeuden päätös on tullut, olisi asiallista mainita edes siitä, että koko höpötys oli turhaa. On turha miettiä pitääkö tällaiset koulutusyhteisöt kieltää, jos niissä ei olekaan hypnoosia ja jos hypnoosialan koulutusyhteisöissä ei myöskään ole kulttimaisuutta, kuten ei tässäkään.

        Missä minä puhun pehmeitä?


      • Kuksugare
        Fakta homma kirjoitti:

        No hitto, eihän siinä ole mitään hypnoosia, otsikkokin sen kertoo: Kamppailu luontaishoidoista. Gradussa on kyse diskurssianalyysistä ja yhtenä tutkittavana on ollut Lauerma.

        "Itse päivystin messujen
        ajan Keskipohjalainen jäsenkorjaus ry:n osastolla, mistä johtuen kaikki haastateltavani ovat
        kokeilleet kyseistä hoitoa."

        Tuota ry:tä väitettiin kultiksi.

        Viittauksesi valaiden lauluun ja muuhun höpötykseen on vain yritys kääntää asia pois asiasta.

        Asia on niin, että ei ole kukaan missään viitannut hypnoosiin, paitsi Lauerma ja tämä liittyi Pertamoon sikäli, että hän on esitellyt asiaa omassa blogissaan. Nyt kun hovioikeuden päätös on tullut, olisi asiallista mainita edes siitä, että koko höpötys oli turhaa. On turha miettiä pitääkö tällaiset koulutusyhteisöt kieltää, jos niissä ei olekaan hypnoosia ja jos hypnoosialan koulutusyhteisöissä ei myöskään ole kulttimaisuutta, kuten ei tässäkään.

        Missä minä puhun pehmeitä?

        Aikamoista arveluttavuuden puolustuspuhetta. Olisiko aika vaihtaa kristalleihisi paristot?


      • Fakta homma
        Kuksugare kirjoitti:

        Aikamoista arveluttavuuden puolustuspuhetta. Olisiko aika vaihtaa kristalleihisi paristot?

        Kuulepa, hovioikeuden seloste on vapauttanut kansanparantajan kolmen naisen syytteistä kokonaan, yhden kohdalla on katsottu ollen hyväksikäyttöä, mutta seloste ei puhu enää mitään kenenkään kohdalla kultista eikä suggestiosta. Eikö silloin ole asiallista olettaa, että niitä ei ole käytetty? Onko ymmärryksessäsi vikaa vai selostanko asian niin huonosti?

        Entäpä se fakta, että kukaan muu ei ole suggestiosta tai kultista puhunutkaan, kuin käräjäoikeuden julkisen selosteen mukaan naiset ja Lauerma. Ja tuota julkista selostetta on aikoinaan ruotinut mm. Pertamo, nimenomaan hypnoosia, kulttia jne. Tämä nyt on ihan selvää, lue itse. Hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden, sekin on kai sinulle selvää?

        Mikä sinua riepoo?


      • faktoja
        Fakta homma kirjoitti:

        No hitto, eihän siinä ole mitään hypnoosia, otsikkokin sen kertoo: Kamppailu luontaishoidoista. Gradussa on kyse diskurssianalyysistä ja yhtenä tutkittavana on ollut Lauerma.

        "Itse päivystin messujen
        ajan Keskipohjalainen jäsenkorjaus ry:n osastolla, mistä johtuen kaikki haastateltavani ovat
        kokeilleet kyseistä hoitoa."

        Tuota ry:tä väitettiin kultiksi.

        Viittauksesi valaiden lauluun ja muuhun höpötykseen on vain yritys kääntää asia pois asiasta.

        Asia on niin, että ei ole kukaan missään viitannut hypnoosiin, paitsi Lauerma ja tämä liittyi Pertamoon sikäli, että hän on esitellyt asiaa omassa blogissaan. Nyt kun hovioikeuden päätös on tullut, olisi asiallista mainita edes siitä, että koko höpötys oli turhaa. On turha miettiä pitääkö tällaiset koulutusyhteisöt kieltää, jos niissä ei olekaan hypnoosia ja jos hypnoosialan koulutusyhteisöissä ei myöskään ole kulttimaisuutta, kuten ei tässäkään.

        Missä minä puhun pehmeitä?

        > "Nyt kun hovioikeuden päätös on tullut, olisi asiallista mainita edes siitä, että koko höpötys oli turhaa."

        Tämä koulutusyhteisö on olemassa. Parantaja-kouluttaja on olemassa. Siihen liittyvistä teoista on langettu rangaistus alaikäisen osalta. Yhteisön aikuisten naisten osalta näyttö ei riittänyt. Käräjäoikeuden asiantuntijan lausuntoa ja kuvausta EI ole kumottu.

        http://tinyurl.com/6n5qde3


      • faktoja
        Fakta homma kirjoitti:

        Kuulepa, hovioikeuden seloste on vapauttanut kansanparantajan kolmen naisen syytteistä kokonaan, yhden kohdalla on katsottu ollen hyväksikäyttöä, mutta seloste ei puhu enää mitään kenenkään kohdalla kultista eikä suggestiosta. Eikö silloin ole asiallista olettaa, että niitä ei ole käytetty? Onko ymmärryksessäsi vikaa vai selostanko asian niin huonosti?

        Entäpä se fakta, että kukaan muu ei ole suggestiosta tai kultista puhunutkaan, kuin käräjäoikeuden julkisen selosteen mukaan naiset ja Lauerma. Ja tuota julkista selostetta on aikoinaan ruotinut mm. Pertamo, nimenomaan hypnoosia, kulttia jne. Tämä nyt on ihan selvää, lue itse. Hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden, sekin on kai sinulle selvää?

        Mikä sinua riepoo?

        Fakta homma: "Kuulepa, hovioikeuden seloste on vapauttanut kansanparantajan kolmen naisen syytteistä kokonaan, yhden kohdalla on katsottu ollen hyväksikäyttöä, mutta seloste ei puhu enää mitään kenenkään kohdalla kultista eikä suggestiosta."

        - Seloste on suppea koska käsittely tapahtui suljetuin ovin. Parantajan nimeä kantava koulutusyhteisö ON OLEMASSA eikä hovioikeus kiistänyt parantaja-kouluttajan yhteisön olemassa oloa.

        http://tinyurl.com/6n5qde3

        >" Hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden, sekin on kai sinulle selvää?"

        - Hovioikeus ei kumoa käräjäoikeutta, vaan näyttö ei parannus- ja kurssiyhteisön johtajan aikuisten naiskohteiden osalta riittänyt. Suppea tuomioseloste EI kumoa käräjäoikeuden asiantuntijan lausuntoa, vaan sisältää rangastuksen kouluttajalle alaikäisen yhteisön opiskelijan kohtelusta.


        http://tinyurl.com/6n5qde3


      • Fakta homma
        faktoja kirjoitti:

        > "Nyt kun hovioikeuden päätös on tullut, olisi asiallista mainita edes siitä, että koko höpötys oli turhaa."

        Tämä koulutusyhteisö on olemassa. Parantaja-kouluttaja on olemassa. Siihen liittyvistä teoista on langettu rangaistus alaikäisen osalta. Yhteisön aikuisten naisten osalta näyttö ei riittänyt. Käräjäoikeuden asiantuntijan lausuntoa ja kuvausta EI ole kumottu.

        http://tinyurl.com/6n5qde3

        Miten niin käräjäoikeuden asiantuntijan lausuntoa ja kuvausta EI ole kumottu? Hovioikeushan ei uskonut hänen väitteitään kulttimaisuudesta ja muusta, sillä sen perusteellahan tuomio viimeksi tuli. Eihän mitenkään käräjäoikeuden asiantuntijatodistaja voi sitä asiaa tietääkään, hän voi vain arvella jotain tai olevan mahdollista. Asiantuntijatodistaja ei ole tavannut syytettyä tai asianosaisia henkilökohtaisesti lausuntoa antaessaan, koko lausunto annetaan vain esitutkinnan pohjalta.

        Rangaistus on annettu alaikäisen osalta, vaikka kursseilla ei ole yhtään alaikäistä koskaan ollut. Oikeus ei ilmeisesti halunnut kävellä kokonaan käräjäoikeuden yli ja käräjäoikeudessa taas ei kansanparantajalla ollut ainoatakaan todistajaa... Kun ihmiset ovat astuneet esiin, on totuuskin tullut esiin.

        No, olen varma, että joskus tämäkin koko totuus vielä tulee ilmi...
        Ihmisten karmaiseva kaksinasimoralismi ja kivitysvalmius ovat kyllä järkyttäneet minua pahasti. Omia intressejä ajetaan tämän varjolla härskisti!

        Naiset ovat lukeneet Lauerman kirjan ja tehneet sen mukaan "toimintasuunnitelman". Naiset väittivät käräjäoikeuden selosteessa katsoneensa itseään "ulkoa päin". Onko se mielestäsi hypnoositilan kuvaus? Yleensä kai tarvitaan kehotus katsoa itseään kuin ulkoa päin? Useimmat ovat hypnoosissa "itsensä sisällä".

        Naiset ovat valehdelleet myös minulle ja monelle muulle tai monesta muusta ja jääneet kiinni siitä tai myöhemmin on valhe tuotu julki. Miksi tarvitsee valehdella? Jotta kansanparantaja jäisi yksin ja alkuperäinen tarkoitus on ollut tuhoaminen. Tai ensin sillä kiristäminen.

        Sinä et tietysti näistä asioista voi tietää, mutta minäpä tiedän. Miten sinä taas voit tietää ehdottoman varmasti sen, mitä väität? Et voikaan. Et ole puhunut kenenkään asianosaisen tai tuomitun kanssa, et voi tietää juuri mitään, sillä kaikki on salaista. Miten minä voin tietää? Ennen kuin asia oli salainen se oli julkinen. Kurssilaiset eivät ole vakuuttuneita naisten puheista.


      • faktoja???
        Fakta homma kirjoitti:

        Miten niin käräjäoikeuden asiantuntijan lausuntoa ja kuvausta EI ole kumottu? Hovioikeushan ei uskonut hänen väitteitään kulttimaisuudesta ja muusta, sillä sen perusteellahan tuomio viimeksi tuli. Eihän mitenkään käräjäoikeuden asiantuntijatodistaja voi sitä asiaa tietääkään, hän voi vain arvella jotain tai olevan mahdollista. Asiantuntijatodistaja ei ole tavannut syytettyä tai asianosaisia henkilökohtaisesti lausuntoa antaessaan, koko lausunto annetaan vain esitutkinnan pohjalta.

        Rangaistus on annettu alaikäisen osalta, vaikka kursseilla ei ole yhtään alaikäistä koskaan ollut. Oikeus ei ilmeisesti halunnut kävellä kokonaan käräjäoikeuden yli ja käräjäoikeudessa taas ei kansanparantajalla ollut ainoatakaan todistajaa... Kun ihmiset ovat astuneet esiin, on totuuskin tullut esiin.

        No, olen varma, että joskus tämäkin koko totuus vielä tulee ilmi...
        Ihmisten karmaiseva kaksinasimoralismi ja kivitysvalmius ovat kyllä järkyttäneet minua pahasti. Omia intressejä ajetaan tämän varjolla härskisti!

        Naiset ovat lukeneet Lauerman kirjan ja tehneet sen mukaan "toimintasuunnitelman". Naiset väittivät käräjäoikeuden selosteessa katsoneensa itseään "ulkoa päin". Onko se mielestäsi hypnoositilan kuvaus? Yleensä kai tarvitaan kehotus katsoa itseään kuin ulkoa päin? Useimmat ovat hypnoosissa "itsensä sisällä".

        Naiset ovat valehdelleet myös minulle ja monelle muulle tai monesta muusta ja jääneet kiinni siitä tai myöhemmin on valhe tuotu julki. Miksi tarvitsee valehdella? Jotta kansanparantaja jäisi yksin ja alkuperäinen tarkoitus on ollut tuhoaminen. Tai ensin sillä kiristäminen.

        Sinä et tietysti näistä asioista voi tietää, mutta minäpä tiedän. Miten sinä taas voit tietää ehdottoman varmasti sen, mitä väität? Et voikaan. Et ole puhunut kenenkään asianosaisen tai tuomitun kanssa, et voi tietää juuri mitään, sillä kaikki on salaista. Miten minä voin tietää? Ennen kuin asia oli salainen se oli julkinen. Kurssilaiset eivät ole vakuuttuneita naisten puheista.

        Fakta homma: "Sinä et tietysti näistä asioista voi tietää, mutta minäpä tiedän. Miten sinä taas voit tietää ehdottoman varmasti sen, mitä väität? Et voikaan. Et ole puhunut kenenkään asianosaisen tai tuomitun kanssa, et voi tietää juuri mitään, sillä kaikki on salaista. Miten minä voin tietää? Ennen kuin asia oli salainen se oli julkinen. Kurssilaiset eivät ole vakuuttuneita naisten puheista."

        - Sinäpä sen sanoit. Sinäkö siis tiedät ko. koulutusyhteisön kursseista, hoidoista ja näistä tapahtumista. Ehkä on syytä päättää avoin keskustelu tähän, ainakin meidän ulkopuolisten.


      • Fakta homma
        faktoja??? kirjoitti:

        Fakta homma: "Sinä et tietysti näistä asioista voi tietää, mutta minäpä tiedän. Miten sinä taas voit tietää ehdottoman varmasti sen, mitä väität? Et voikaan. Et ole puhunut kenenkään asianosaisen tai tuomitun kanssa, et voi tietää juuri mitään, sillä kaikki on salaista. Miten minä voin tietää? Ennen kuin asia oli salainen se oli julkinen. Kurssilaiset eivät ole vakuuttuneita naisten puheista."

        - Sinäpä sen sanoit. Sinäkö siis tiedät ko. koulutusyhteisön kursseista, hoidoista ja näistä tapahtumista. Ehkä on syytä päättää avoin keskustelu tähän, ainakin meidän ulkopuolisten.

        Kyllä, minä tiedän paljonkin kursseista, vaikka en olekaan ollut itse paikalla. Olen ottanut selvää kysymällä kurssilaisilta itseltään. Olen myös haastatellut kansanparantajaa ja asiat täsmäävät. Selvitystyöhöni on mennyt runsaasti myös aikaa.

        Ulkopuolisten tosiaankin olisi syytä päättää keskustelu ja valheiden levittäminen. Hypnoosia ei ole käytetty, piste. Kulttia ei ole, piste. Tätä tapausta on turha pitää esimerkkinä sellaisissa yhteyksissä, joissa yritetään todistaa kulttimaisten yhteisöjen vaarallisuudesta jotain tai niiden yleisyydestä Suomessa.


    • Vanha pieru

      Tuonne Pertamon sivulla on tullut paljon todella kiintoisia kommentteja, kannattaa käydä tsekkaamassa!

      • ei-koivuslainen

        Vanha pieru, aletaanko nyt purkaa myös ns. koivuslaisuutta?


      • kllklkjj
        ei-koivuslainen kirjoitti:

        Vanha pieru, aletaanko nyt purkaa myös ns. koivuslaisuutta?

        Koivuslaisyhteisön perkaus olisi tosi tarpeen.


      • kerro, kerro
        kllklkjj kirjoitti:

        Koivuslaisyhteisön perkaus olisi tosi tarpeen.

        Onko joka ikisellä pj:llä aina joku -laisuus? Niinku Lauremalaisuus? Kerropa siitä!


      • ei-lahkolainen

        Pertamo on taas julkaissut puhuttelevan blogin. Nyt se käsittelee ilmaisunvapautta ja kritiikin sietoa sekä SHY:n jotenkin kipeää suhdetta mediaan.

        "Vainon" kokemukset, sensuurihenki ja mielipidepuhdistukset ovat Pertamon esimerkkien kohteena.

        Salaliittoteorioinnin luulisi kuuluvan lahkoihin. Lahkoutuuko ns. "maallikkkohypnoosi" siis tosiaan?


    • Voi venäjä

      Mikäs itkupilli tämä tällä palstalla jatkuvasti trollaava kansanparantajan oikeudenkäynnistä psykoosinsa saanut pelle on? Viitsisikö joku kliinisen psykiatrian ammattilainen hiljalleen auttaa sitä heppuliparkaa niin tämän palstan paskanjauhantakerroin saataisiin aisoihin. Tai laittakaa sille todella pitkähihainen paita päälle ja pehmustettu huone ympärille, ihan sama.

      • Fakta homma

        Kumpaa tarkoitat, blogistia, joka jatkuvasti trollaa tuomiolla vai minua, joka jatkuvasti toitotan totuuden perään?!

        Jos sinua ei asia kiinnosta, niin voisitko kuitenkin lakata jakelemasta diagnoosejasi?

        Tämän palstan paskanjauhantakerroin oli jo valmiiksi 100 ja minun juttuni lähinnä herättivät tämän henkiin.

        Toteutat joka lauseessasi kliseitä.


    • Kuksugare

      Ottaako kulttipelleä noin paljon pattiin kun munanimeskelyterapia on paljastunut? Ota vaan rohkeasti se askel mitä toivot ja ala sujauttelemaan Rohypnolia tyttöjen juomiin, niin muutkin raiskaajapervot kuulemma tekevät.

      • Juksugare

        Rähinäviinaako olet juonut vai muija jättänyt ?? Kuksugare...


      • Kuksugare
        Juksugare kirjoitti:

        Rähinäviinaako olet juonut vai muija jättänyt ?? Kuksugare...

        Opetuslasta ottaa näemmä päähän ihan tosissaan, vietä vähän lisää vappua homeopaattisten paukkujen parissa ja kokeile omia ihmekristallejasi niin siitä se suttaantuu. Kulttisi ja oppi-isäsi voivat kannustaa sinua henkilökohtaiseen ratkaisuun ja värvätä uuden trollin treffiraiskaushuumeiden kokeiluihinne nyt kun olet ihan tolaltasi.


    • Juksugare

      Eli muija jätti...
      Otan osaa..

      • Kuksugare

        Odotinkin että saat ihan hirveän paskahalvauksen kansanparannuskulttisi rikosten esilletuomisesta, mutta että jäät raivoissasi päivystämään ja kertomaan elämäsi surkutarinaa projektiona. Vetäisit sitten huikat vahingossa uhrisi lasista ja on vähän tajuste päällä tällä kertaa, vai onko se vain uskonnollista henkilökulttihurmosta?


    • Kuksugare

      Ai Venäjänmafian mies ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe