Kokemuksia Primera hotellista??

elokuussa reissuun

ruoka? huoneet? siisteys? yms..

10

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Lähden hieman yli viikon kuluttua.. Kerron sitten :)

• Primeraan

Myös vailla tietoa tästä hotellista. Elokuussa reissuun :)

• arawat

elok. kans primeraan ekaa kertaa AI onkohan hyvä valinta onko kukaan käynyt tänä vuonna.

• mama78

Hyvää olen kuullut Primerasta. Suht lähellä keskustaa/rantaa ja ruokakin kuulemma ok. Huoneet siistit ja henkilökunta ystävällistä.

• just palannut

Hotelli oli ok. Näköala meillä äkkilähtöläisilla oli naapuritalon seinään, mutta huoneisto siisti. Sänky kova mutta tasainen, eli nukuttiin ok. Ilmastointi kuului hintaan, siitä plussaa.
      Ruoka oli ihan hyvää, parasta olli grillaus päivinä. Eli hotelli oli hintansa väärtti, lisäpalveluita mm hamam ei hotellilla käytetty, niistä kuultiin palautetta, että muualla parempi palvelu tai laatu.
      Pari varoituksen sanaa Alanyasta muuten. Minusta oli mainettaan parempi lomakohde, mutta jos ostatte retkiä kadulta myyjiltä, jotka tinkivät hintaa saatte luultavasti retken, mutta hiujausta on mukana. Porukka lähti päivä merellä retkelle johon kuului ruoka ja juomat, retki piti olla noin 5,5 h. Omat juomat kerättiin pois laivaan mennessä ja yllätys, juoma oli maksullista. Retkellä viivyttiin peri tuntia extraa, joten pakkohan siellä oli juomaa ostaa ja hinta oli todella suolainen. Toinen juttu on nuo osta yksi ja saa toinen ilmaiseksi drinkit jne. Saatoit saada ekan kaupan päälle ( korkeaan hintaan) mutta seuraavat juomat olikin sitten ehkä todella hintavia. Vai mitä sanotte oluesta joka maksaa lähes 10 euroa ( ei siis liiraa).
      Mutta tämä vaan siksi, että tiedätte näinkin voivan käydä. Loma oli mukava ja kivaa lomaa muillekin matkaan lähteville.

• pian matkaan

" just palannut" olisin kysynyt Primerasta seuraavia asioita:
      * oliko allasalueella ruuhkaa,eli riittikö esim. aurinkotuoleja kaikille?
      *Millaisia ruokia hotellissa tarjoiltiin, mainitsit, että grillauspäivät olivat hyviä, mitä silloin tarjoiltiin , entä muina päivinä? Oliko ruoka monipuolinen, sisälsikö hyviä salaatteja ym?
      * oliko hotellin lähellä hyviä ruokakauppoja tai missä oli lähin (suutrempi)?
      *teittekö hyviä ostoksia, jos niin, mitä...

Kiitos!

• just palannut

Buffassa oli aina erikseen salaatti pöytä ja erilaisia kylmiä kasviksia ( enimmäkseen). Samat toistuivat, mutta valinnanvaraa oli kuitenkin, kerralla monta laatua. Buffassa oli yleensä lihaa / kalaa/ kanaa kastikkeessa, eli kasvisten kanssa, olivai ihan maukkaita, mutta nirsompi ehkä vierataisi osaa niistä. Grillipäivinä oli kerra kunnon grallattua kananlihaa ( filettä ja reisipaistia), kerran jotain lihaa ja kerran vartaita ( broisku ja liha).
      Aina oli myös pastaa / ranskalaisia/ lohkoperunoita / riisiä / keitettyjä perunoita siis kaksi laatua näistä yleensä. Kasvisruokaa oli myös aina mm juustolla kuorrutettuja kasviksia. Ruoka oli maukasta, et ravintola-annoksia. Jälkkäreitä myös monta laatua.
      Altaalle mahtui, mutta pyhe kannatti viedä ennen aamupalaa tuolille, moni varasi paikkaa, vaikkei tunteihin ilmestynyt paikalle.
      Lähellä vain pikkumarketteja, halvin taisi olla hotellin oma.
      Ostettiin muutama paita paikallisesta kaupasta ( Ataturk puiston lähelklä Mikromarket, on myös isompi kauppa) ja joku feikki tuoksu. Ei paljon osteltu.

• arawat

miten tallekelokero oliko huoneessa vai aulassa? no mites alkoholitarjoilu minkälainen meininki oliko viinit juotavia saiko puloissa vai oliko hanatarjoilu

• varma tieto

hanasta tuli viinat allasalueen vesilukumäessä tarjoilevat ilmaiset kuohuviinit jos esiinnyt konfederaation univormussa

• Kuulapää2

Mites tänä päivänä Primerassa? Ollaan syyskuussa 2 2 hlö lähdössä all inclusive perhehuoneessa... Kellään viimehetken tietoa tästä hotellista ja sen palveluista? Alanya muuten kyllä tullut tutuksi. Nyt neljättä kertaa matkalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1459
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1245
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1214
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      811
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe