74kw Passat -02 TDI AVB nykii ajoittain. Täyskaasutus ei nykimistä aiheuta, vaan se ilmenee yleensä suuremmissa nopeuksissa ja jopa tasakaasulla. Autossa ei ole ESP:tä. Mistä tämä voisi johtua? Syitä voi olla varmasti monia, mutta jos jollakulla ollut samoja ongelmia, olis kiva tietää kuinka vika korjattu. Kiitos jo etukäteen!
Passatin nykimisongelma
12
340
Vastaukset
- 3232523556
Varmaankin polttoaineensyötössä on joku probleema..
- vagen
oiskohan tuo vaan ominaisuus..............
- vw kuski
Lisäystä: nykiminen esiintyy yleensä muutaman sekunnin ajan jatkuvana, mutta loppuu sitten ykskaks...sen jälkeen toimii jopa satoja kilometrejä ilman ongelmaa. vikakoodeja ei löytynyt. autolla ajettu 340tkm. vika esiintyi ekankerran kk sitten ja siitä ehkä pahentunut jonkiverran. egr-letkun tulppaus ei auttanut...
- vie korjaamolle...
...siellä ne laittaa sen kuntoon
- älä huoli
Harvoin noissa koneissa ongelmia, luultavasti kyse pikkuviasta...
Terve, Minulla sama auto, mutta varustettu ESP:llä. Pari viikkoa sitten alkoi nykimis ongelma ja eilen tultiin siihen pisteeseen, että autossa palaa jatkuvasti ESP-valo ja kulkee kuin traktori. Tehot lähtee koneesta ja nykiminen on jatkuvaa. Vikakoodi näyttää vikaa polttoainesuutin ykkösestä. Todellinen vika on johtosarja (90€) ,joka vaihtamalla vika lähtee pois.
- elektroniikka pettää
Kyseessä oli siis sittenkin se ominaisuus. Volkkareiden kanssa on ollut lukuisia ongelmia juuri noiden johdinsarjojen kanssa, sillä ne ovat liian heppoisia.
Useisiin autoihin vaihdettu niitäkin konehuoneeseen ja varsinkin kuskin oveen, minkä johdinsarjat ovat oikein murheen kryyni. Sähkölaitteet volkkarissa eivät vaan ole tarkoitettu yli 10 vuoden käyttöön eli tekninen käyttöikä on lopussa.
- vw kuski
Joo, siinä pumppusuuttimien johosarjassa se vika oli. Korjasin sen jo kesällä, helppo homma. Tosin johtosarjaa ei tarvinnut uusia, puhdistelin vaan hiukan liittimiä ja eikun takas paikalleen..eipä oo sen jälkeen nykinyt. Myös mulla auton kuskinoven johtosarja ilmeisesti vioittunut-oven mikrokytkin ei toimi. muita sähköongelmia ei ole ilmennyt.
- Vikaa vikaa vikaa vi
No, nyt on päivä mennyt, jokos vikoja tuli? Vai kehtaatko kertoa? Arvaan että uusia vikoja tullut eilisestä roppakaupalla. Mutta te vwkuskithan olette tilanteeseen tottuneet.
- vw kuski
Vikaa vikaa vikaa vi kirjoitti:
No, nyt on päivä mennyt, jokos vikoja tuli? Vai kehtaatko kertoa? Arvaan että uusia vikoja tullut eilisestä roppakaupalla. Mutta te vwkuskithan olette tilanteeseen tottuneet.
No en nyt kehtais vioista puhua,ominaisuuksiahan nuo.Sähköpuoli pelannut suht ok paitsi keskuslukko pätkii joskus.Vettä tullut myös tavaratilan pohjalle,liekö tarttunut tauti naapurin passatista.Vaihtoon laitettava ennenkun hajoo käsiin.
- kannattaa kiertää ka
täältä löytyy ongelmia enemmänkin,ja oikeiden käyttäjien kertomana
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/varo tata kaytettya laatuautoa ndash taysi pommi/a800521 - Vw kuski
Viestiketjun aloittajana täytyy kertoa, että luotettava ja laadukas peli on kyseinen auto ollut. Mitään muita huoltotoimenpiteitä kuin öljyn ja suodattimien vaihtoja. Nyt mittarissa 400000. Voin suositella kaikille, jotka varmaa automobiiliä vailla. PS. Myynnissä ois..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828