Vihaan sua M***a

jmiess

M***a on ruma vanha hullu huora.

31

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plussaa itselle

      Mikä jmiess on, ruma vanha skitso stalkkeri?

      • me vihataan sua

        Koppiin vain tuollaiset stalkkerit.


      • ei selvää päivää
        me vihataan sua kirjoitti:

        Koppiin vain tuollaiset stalkkerit.

        Samaa mieltä, tiedän yhden tuollaisen jstalkerin minäkin...


      • Tnainen.

        joo tää potari on täys k*sipää jonne!!! EHKÄ VIEL M*LKUMPI KU JASKA.


      • mt-potilas.
        Tnainen. kirjoitti:

        joo tää potari on täys k*sipää jonne!!! EHKÄ VIEL M*LKUMPI KU JASKA.

        Olen kirjoitellut aika rankkaa tekstiä jo muutaman vuoden Suomi24:lla. Pahin seuraamus on ollut se, että viestini on poistettu.


    • M***a

      No voi voi. Kyllä se on parempi olla vaikka ruma vanha hullu kuin tyhmä ja vastenmielinen Jmies. Ottaako noin kovasti...
      Onnea vaan valitsemallesi linjalle.

      • ocd

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..


      • ocd

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..


      • 26+3
        ocd kirjoitti:

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..

        Pelle kyttä.


      • jmiess.
        ocd kirjoitti:

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi ämmä olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..


      • jmiess
        jmiess. kirjoitti:

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi ämmä olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..

        Joku toinen leikkii minua, mutta oikeaan osuit. M***a olisi pitänyt sulkea pehmustettuun koppiin jo vuosia sitten. Hullu mikä hullu.


      • jstalker
        ocd kirjoitti:

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..

        Miksette ole saaneet häntä hoitoon tai pois?


      • juoppokin on
        jstalker kirjoitti:

        Miksette ole saaneet häntä hoitoon tai pois?

        Koska hänellä raukalla on verkkokauppa, buhahahahah.


      • huonokin
        jmiess kirjoitti:

        Joku toinen leikkii minua, mutta oikeaan osuit. M***a olisi pitänyt sulkea pehmustettuun koppiin jo vuosia sitten. Hullu mikä hullu.

        Olet häviäjä.


      • sairasta
        juoppokin on kirjoitti:

        Koska hänellä raukalla on verkkokauppa, buhahahahah.

        Myös viinan kanssa läträä päivät ja yöt.


      • dco
        ocd kirjoitti:

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..

        samaa mieltä


      • hmmmmmm.
        ocd kirjoitti:

        Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..

        No voi voi. Kyllä se on parempi olla vaikka ruma vanha hullu kuin tyhmä ja vastenmielinen T-NAINEN. Ottaako noin kovasti...
        Onnea vaan valitsemallesi linjalle.


    • 9+8

      Koppiin vain tuollaiset stalkkerit.

      • jmiess

        Ruma hullu M***a on itse stalkkeri ja vainoharhainen vanha portto, jolla on vakavia mt -ongelmia. Vihaan sitä vanhaa rumaa lahovittuista huoraa.


      • 23+4
        jmiess kirjoitti:

        Ruma hullu M***a on itse stalkkeri ja vainoharhainen vanha portto, jolla on vakavia mt -ongelmia. Vihaan sitä vanhaa rumaa lahovittuista huoraa.

        Kuka sua vanhaa juoppoa stalkkaa...sä olet vain surkea reppana..


      • rikollinen olet
        23+4 kirjoitti:

        Kuka sua vanhaa juoppoa stalkkaa...sä olet vain surkea reppana..

        Ukko kuuluisi vankilaa noista hommista..


      • heh heh
        rikollinen olet kirjoitti:

        Ukko kuuluisi vankilaa noista hommista..

        Meidän juha voi taas vähän huonosti. :-)


      • ottaaks päähän

        Kukaan ei pokkuroi stalkkeri miestä.


      • velka rahalla
        jmiess kirjoitti:

        Ruma hullu M***a on itse stalkkeri ja vainoharhainen vanha portto, jolla on vakavia mt -ongelmia. Vihaan sitä vanhaa rumaa lahovittuista huoraa.

        Juoppo mikä juoppo. Ei saa duunia niin sen pitää perustaa oma.


      • säälin sua pöpi mies
        jmiess kirjoitti:

        Ruma hullu M***a on itse stalkkeri ja vainoharhainen vanha portto, jolla on vakavia mt -ongelmia. Vihaan sitä vanhaa rumaa lahovittuista huoraa.

        Tunnet siis itsesi hyvin. Omat viat kun näkee aina muissa.


    • Minna

      Moi Jouni älä jaksa. Jos ei joku susta välitä se on sen asia.


      Paskan jauhaja olet.

    • potutus

      Ilmankos se ei sua valinnutkaan miehekseen.

    • Ihana

      Ei mun Minna.

      • ei vaikutusta, pyh.

        Taas äijällä menee huonosti, silloin se aina kirjoittaa tänne.


      • olet narsisti T <
        ei vaikutusta, pyh. kirjoitti:

        Taas äijällä menee huonosti, silloin se aina kirjoittaa tänne.

        No voi voi. Kyllä se on parempi olla vaikka ruma vanha hullu kuin tyhmä ja vastenmielinen T-NAINEN. Ottaako noin kovasti...
        Onnea vaan valitsemallesi linjalle.


    • ?

      Asiaan liittymättä kysyn onko aloitusviestin nimimerkin onnensymbolitunnukset jossakin kulttuurissa tulkittavissa meikäläiseen T-kirjaimeen liittyviksi tai edes viittaaviksi?
      Jos on, niin miten?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe