M***a on ruma vanha hullu huora.
Vihaan sua M***a
31
529
Vastaukset
- plussaa itselle
Mikä jmiess on, ruma vanha skitso stalkkeri?
- me vihataan sua
Koppiin vain tuollaiset stalkkerit.
- ei selvää päivää
me vihataan sua kirjoitti:
Samaa mieltä, tiedän yhden tuollaisen jstalkerin minäkin...
- Tnainen.
joo tää potari on täys k*sipää jonne!!! EHKÄ VIEL M*LKUMPI KU JASKA.
- mt-potilas.
Tnainen. kirjoitti:
joo tää potari on täys k*sipää jonne!!! EHKÄ VIEL M*LKUMPI KU JASKA.
Olen kirjoitellut aika rankkaa tekstiä jo muutaman vuoden Suomi24:lla. Pahin seuraamus on ollut se, että viestini on poistettu.
- M***a
No voi voi. Kyllä se on parempi olla vaikka ruma vanha hullu kuin tyhmä ja vastenmielinen Jmies. Ottaako noin kovasti...
Onnea vaan valitsemallesi linjalle.- ocd
Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..
- ocd
Tämä on firman historian noloin juttu... Toi mies olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..
- 26+3
ocd kirjoitti:
Pelle kyttä.
- jmiess.
ocd kirjoitti:
Tämä on firman historian noloin juttu... Toi ämmä olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..
- jmiess
jmiess. kirjoitti:
Tämä on firman historian noloin juttu... Toi ämmä olisi pitänyt laittaa jo 5 v sitten hoitoon mutta..
Joku toinen leikkii minua, mutta oikeaan osuit. M***a olisi pitänyt sulkea pehmustettuun koppiin jo vuosia sitten. Hullu mikä hullu.
- jstalker
ocd kirjoitti:
Miksette ole saaneet häntä hoitoon tai pois?
- juoppokin on
jstalker kirjoitti:
Miksette ole saaneet häntä hoitoon tai pois?
Koska hänellä raukalla on verkkokauppa, buhahahahah.
- huonokin
jmiess kirjoitti:
Joku toinen leikkii minua, mutta oikeaan osuit. M***a olisi pitänyt sulkea pehmustettuun koppiin jo vuosia sitten. Hullu mikä hullu.
Olet häviäjä.
- sairasta
juoppokin on kirjoitti:
Koska hänellä raukalla on verkkokauppa, buhahahahah.
Myös viinan kanssa läträä päivät ja yöt.
- dco
ocd kirjoitti:
samaa mieltä
- hmmmmmm.
ocd kirjoitti:
No voi voi. Kyllä se on parempi olla vaikka ruma vanha hullu kuin tyhmä ja vastenmielinen T-NAINEN. Ottaako noin kovasti...
Onnea vaan valitsemallesi linjalle.
- 9+8
- jmiess
Ruma hullu M***a on itse stalkkeri ja vainoharhainen vanha portto, jolla on vakavia mt -ongelmia. Vihaan sitä vanhaa rumaa lahovittuista huoraa.
- 23+4
jmiess kirjoitti:
Ruma hullu M***a on itse stalkkeri ja vainoharhainen vanha portto, jolla on vakavia mt -ongelmia. Vihaan sitä vanhaa rumaa lahovittuista huoraa.
Kuka sua vanhaa juoppoa stalkkaa...sä olet vain surkea reppana..
- rikollinen olet
23+4 kirjoitti:
Kuka sua vanhaa juoppoa stalkkaa...sä olet vain surkea reppana..
Ukko kuuluisi vankilaa noista hommista..
- heh heh
rikollinen olet kirjoitti:
Ukko kuuluisi vankilaa noista hommista..
Meidän juha voi taas vähän huonosti. :-)
- ottaaks päähän
Kukaan ei pokkuroi stalkkeri miestä.
- velka rahalla
jmiess kirjoitti:
Juoppo mikä juoppo. Ei saa duunia niin sen pitää perustaa oma.
- säälin sua pöpi mies
jmiess kirjoitti:
Tunnet siis itsesi hyvin. Omat viat kun näkee aina muissa.
- Minna
Moi Jouni älä jaksa. Jos ei joku susta välitä se on sen asia.
Paskan jauhaja olet. - potutus
Ilmankos se ei sua valinnutkaan miehekseen.
- Ihana
Ei mun Minna.
- ei vaikutusta, pyh.
Taas äijällä menee huonosti, silloin se aina kirjoittaa tänne.
- olet narsisti T <
ei vaikutusta, pyh. kirjoitti:
Taas äijällä menee huonosti, silloin se aina kirjoittaa tänne.
No voi voi. Kyllä se on parempi olla vaikka ruma vanha hullu kuin tyhmä ja vastenmielinen T-NAINEN. Ottaako noin kovasti...
Onnea vaan valitsemallesi linjalle.
- ?
Asiaan liittymättä kysyn onko aloitusviestin nimimerkin onnensymbolitunnukset jossakin kulttuurissa tulkittavissa meikäläiseen T-kirjaimeen liittyviksi tai edes viittaaviksi?
Jos on, niin miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763