Saturnus

-nibiru-

Rakastan sua. Haluisin kiinni sinuun, enkä päästää irti.

21

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu-rnus

Missä päin maailmaa Saturnuksesi kiertelee?

• -nibiru-

Jossain ulkoavaruudessa luulisin.

• muuan kyselijä
        -nibiru- kirjoitti:

Jossain ulkoavaruudessa luulisin.

Voiko planeetat törmätä, seuraako siitä millaista tuhoa;)

• -nibiru-

Kaukaisella satujen galaksilla, sitä ei ole tiedemiehetkään vielä löytänyt,
        mutta mun putkeni onkin paljon tehokkaampi.

• Satu-rnus
        -nibiru- kirjoitti:

Kaukaisella satujen galaksilla, sitä ei ole tiedemiehetkään vielä löytänyt,
        mutta mun putkeni onkin paljon tehokkaampi.

Milloin reittinne ovat viimeksi kohdanneet?

• -nibiru-
        Satu-rnus kirjoitti:

Milloin reittinne ovat viimeksi kohdanneet?

Ei vaan milloin ne kohtaisi on paljon oleellisempaa. Miloinkohan, maanantaina lähietäisyydellä. Vähän lentoradat sivuutti.

• Satu-rnus
        -nibiru- kirjoitti:

Ei vaan milloin ne kohtaisi on paljon oleellisempaa. Miloinkohan, maanantaina lähietäisyydellä. Vähän lentoradat sivuutti.

Sivuuttivatko riittävästi, miten satu-rnus reagoi?

• -nibiru-
        Satu-rnus kirjoitti:

Sivuuttivatko riittävästi, miten satu-rnus reagoi?

Liian loittoolta sivuutti että olisi voinut nähdä reaktion.

• planeettomat
        -nibiru- kirjoitti:

Liian loittoolta sivuutti että olisi voinut nähdä reaktion.

Sitten ei mitään vaaraa mikä tietty on hyvä. Toisaalta huono, jos ei tiedä mitä kaikkea hyvää tuosta räjähdyksestä olisi syntynyt. Mut, asiat menee niin kuin niiden on tarkoituskin uskomma.

• -nibiru-
        planeettomat kirjoitti:

Sitten ei mitään vaaraa mikä tietty on hyvä. Toisaalta huono, jos ei tiedä mitä kaikkea hyvää tuosta räjähdyksestä olisi syntynyt. Mut, asiat menee niin kuin niiden on tarkoituskin uskomma.

Paljon energiiaa oisi ainakin muodostunut.

• saturnussimus

Hui kamalaa sillä on varmaan kiima-aika, juoksuaika, keväthuuma, pussit räjähtämäisillään silmille.

• goodmorningvietnam!

Taas meni leikiks. Niin tuttua niin totuttua.

• kamalaa laisinkaan

Mikäs siinä nyt niin kamalaa on?

• goodmorningworld!
        goodmorningvietnam! kirjoitti:

Taas meni leikiks. Niin tuttua niin totuttua.

goodmorningspace!

• Saturnussimus
        kamalaa laisinkaan kirjoitti:

Mikäs siinä nyt niin kamalaa on?

Kiimaaikana ei hetken rauhaa tiedäthän sinä mitä se naiselta vaatii, kun kaikki kiimaset kollit käy mouruamassa yötä päivää: "anna ny, anaa nyy, anaaanyy"

• Saturnussimus

Kiva kun kaipaat minua ja rakastat minua ja ihailet minua, olenkin avaruuden kaunein planeetta.

• kivinen pluto

Kaasuplaneetta kauniilla renkaalla.

• Veenus...

Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat...
      http://www.youtube.com/watch?v=mlZGYkwjM5c

Itse olin sen yhden lumoissa pitkään, kunnes huomasin sitten toisen planeetan, vaikkakin se on jo valitettavasti asutettu... Vieläkin aina silloin tällöin saattaa kiertoradat kohdata ja sivuutetaan toisemme ilman törmäystä, jota olisin toivonutkin niin kovin, mutta hän kehitti ajan myötä sellaisen kaasukehän ympärilleen, ettei lähelle päässyt, enää voin vain katsella kauempaa...

• kautta Juppiterin

Jotkut planeetat ovat asutettuja, toiset liian jäisiä, kolmansilla on liian paljon pysyviä kiertolaisia, jotta haluaisi liittyä joukkoon... :-)

• kaukainen planeetta

Vanhoissa biiseissä on sitä jotakin kaikessa yksinkertaisuudessaankin samoin kuin Saturnuksen planeetassakin. Jotkut on iättömiä ja ajattomia niin kuin Ressu ja Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat...tykkään tuosta biisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      287
      5913
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3465
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2690
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      90
      1672
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1077
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      885
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe