Rakastan sua. Haluisin kiinni sinuun, enkä päästää irti.
Saturnus
21
160
Vastaukset
- Satu-rnus
Missä päin maailmaa Saturnuksesi kiertelee?
- -nibiru-
Jossain ulkoavaruudessa luulisin.
- muuan kyselijä
-nibiru- kirjoitti:
Jossain ulkoavaruudessa luulisin.
Voiko planeetat törmätä, seuraako siitä millaista tuhoa;)
- -nibiru-
Kaukaisella satujen galaksilla, sitä ei ole tiedemiehetkään vielä löytänyt,
mutta mun putkeni onkin paljon tehokkaampi. - Satu-rnus
-nibiru- kirjoitti:
Kaukaisella satujen galaksilla, sitä ei ole tiedemiehetkään vielä löytänyt,
mutta mun putkeni onkin paljon tehokkaampi.Milloin reittinne ovat viimeksi kohdanneet?
- -nibiru-
Satu-rnus kirjoitti:
Milloin reittinne ovat viimeksi kohdanneet?
Ei vaan milloin ne kohtaisi on paljon oleellisempaa. Miloinkohan, maanantaina lähietäisyydellä. Vähän lentoradat sivuutti.
- Satu-rnus
-nibiru- kirjoitti:
Ei vaan milloin ne kohtaisi on paljon oleellisempaa. Miloinkohan, maanantaina lähietäisyydellä. Vähän lentoradat sivuutti.
Sivuuttivatko riittävästi, miten satu-rnus reagoi?
- -nibiru-
Satu-rnus kirjoitti:
Sivuuttivatko riittävästi, miten satu-rnus reagoi?
Liian loittoolta sivuutti että olisi voinut nähdä reaktion.
- planeettomat
-nibiru- kirjoitti:
Liian loittoolta sivuutti että olisi voinut nähdä reaktion.
Sitten ei mitään vaaraa mikä tietty on hyvä. Toisaalta huono, jos ei tiedä mitä kaikkea hyvää tuosta räjähdyksestä olisi syntynyt. Mut, asiat menee niin kuin niiden on tarkoituskin uskomma.
- -nibiru-
planeettomat kirjoitti:
Sitten ei mitään vaaraa mikä tietty on hyvä. Toisaalta huono, jos ei tiedä mitä kaikkea hyvää tuosta räjähdyksestä olisi syntynyt. Mut, asiat menee niin kuin niiden on tarkoituskin uskomma.
Paljon energiiaa oisi ainakin muodostunut.
- saturnussimus
Hui kamalaa sillä on varmaan kiima-aika, juoksuaika, keväthuuma, pussit räjähtämäisillään silmille.
- goodmorningvietnam!
Taas meni leikiks. Niin tuttua niin totuttua.
- kamalaa laisinkaan
Mikäs siinä nyt niin kamalaa on?
- goodmorningworld!
goodmorningvietnam! kirjoitti:
Taas meni leikiks. Niin tuttua niin totuttua.
goodmorningspace!
- Saturnussimus
kamalaa laisinkaan kirjoitti:
Mikäs siinä nyt niin kamalaa on?
Kiimaaikana ei hetken rauhaa tiedäthän sinä mitä se naiselta vaatii, kun kaikki kiimaset kollit käy mouruamassa yötä päivää: "anna ny, anaa nyy, anaaanyy"
- Saturnussimus
Kiva kun kaipaat minua ja rakastat minua ja ihailet minua, olenkin avaruuden kaunein planeetta.
- kivinen pluto
Kaasuplaneetta kauniilla renkaalla.
- Veenus...
Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat...
http://www.youtube.com/watch?v=mlZGYkwjM5c
Itse olin sen yhden lumoissa pitkään, kunnes huomasin sitten toisen planeetan, vaikkakin se on jo valitettavasti asutettu... Vieläkin aina silloin tällöin saattaa kiertoradat kohdata ja sivuutetaan toisemme ilman törmäystä, jota olisin toivonutkin niin kovin, mutta hän kehitti ajan myötä sellaisen kaasukehän ympärilleen, ettei lähelle päässyt, enää voin vain katsella kauempaa...- kautta Juppiterin
Jotkut planeetat ovat asutettuja, toiset liian jäisiä, kolmansilla on liian paljon pysyviä kiertolaisia, jotta haluaisi liittyä joukkoon... :-)
- kaukainen planeetta
Vanhoissa biiseissä on sitä jotakin kaikessa yksinkertaisuudessaankin samoin kuin Saturnuksen planeetassakin. Jotkut on iättömiä ja ajattomia niin kuin Ressu ja Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat...tykkään tuosta biisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948