Huomasin juuri, että tunnen mustasukkaisuutta ihastuksestani, tarkemmin sanottuna hänen huomiostaan. Tiedän, että hän on kiinnostunut minusta, ehkä edelleen ihastunutkin, mutta hän kuitenkin keskittyy välillä täysin muihin naisiin (vitsailua, kiusoittelua ja sen sellaista). Minun seurassani hän yleensä hermoilee. (Ujous) Pelkään, että hän unohtaakin minut ja kiinnostuu toisesta. Ahdistaa, ja tiedän, että tämä on ihan typerää, mutta mitä ihmettä voin tehdä, että saan tämän olon pois? Toisaalta en usko, että hän on mikään ns. "häntäheikki", eli en tiedä onko hätä edes todellinen!
Mustasukkainen ihastuksesta
20+6
1
952
Vastaukset
- sustamukkaisuus
Minulla on aika paljon samanlaisia tuntemuksia kuin sinullakin, tosin meillä taitaa olla hommat toisinpäin, olen mustasukkainen naisestani :) Mut en tiiä, jostakin luin mustasukkaisuudesta... Mutten muista mitä :/
Mutta sehän on luonnollista, sellainen mustasukkaisuus, oletko kertonut tästä kenties miehellesi? Sillä eihän se mustasukkaisuus ihan tyhjästä synny, onhan siinä tunteita pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288248- 2342788
- 262631
- 1662058
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195