Sä varmaan suutuit sitten. Et vastannut yhteenkään viestiin no en tiiä ootinko sitä. EI ollu tarkotus pommittaa mut oli vaan niin ikävä :LL
mun oli pakko poistaa se
8
222
Vastaukset
- Erehdys...........
olis ottaa kaikkee niin vakavasti.
- PETTYNYT!
Pettynyt. Et lähtenyt mun kaa.
- .............
Mitä olet poistanut ?
Ja jos et ole saanut mitään vastausta omiin yhteydenottoihisi niin mistä tiedät että yksikään viestisi on mennyt edes perille. ihmiset vaihtavat puhelinnumeroitaan sekä meiliosoitteitaan harvasen päivä.
Kannattaisi ottaa selvää. Ehkä vastaus on niinkin yksinkertainen kun että on vaihtanut numeroa eikä yksikään viestisi ole koskaan tavoittanut häntä.
Selvitä asia.- soriii
No mulla meni ainakin perille.
- ....................
soriii kirjoitti:
Täh.
Eihän mun nimimerkissä ole mitään tunnistetta.
Mistä päättelet tietäväsi kuka olen ja mitä sä anteeksi pyytelet ?
Eikä mulle ole viestin viestiä tullu vuoteen irl, joten ei ole tullut perille. - ?
soriii kirjoitti:
Mistä tiedät että meni perille, jos et saanut vastausta?
- Satusia tarjolla
kiva tarina oli taas. Synkkä ja vakava, ihan pelotti välillä. Mut sankari taisteli urheasti ja pääsi pakoon. Nyt se viheltelee niinku ei mitään ja lähtee sateeseen. Kastukaa muutkin kunnolla, se voi puhdistaa. Moro, hyvää viikonloppua. ;)
- sadetanssija,.
Minäkin poistin yhden jutun eilen. Täytyisi käyttää täällä nuohattu aika ja tänne tuhlatut tuntemukset paremmin, vaikka sitten kuralätäköissä hyppelyyn. Ja on kastuttu kunnolla joskus. Jopa tanssittu sateessa. Hyvää sadepäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862