ensimmäinen olut, tai viideshän tuo jo nyt oli. Tästä se taas lähtee, uusi, ikäväntäyteinen viikonloppu. Joo, tiedän, tappava tapa, mutta sanokoon terveysintoilijat mitä tahansa, kyllä hetkeksi helpottaa, kun ei saa sitä, mitä haluaa.
Ihana
11
139
Vastaukset
- pitäiskö hmm
Ai siellä harrastetaan päiväkännejä.. kiitti vinkistä muuten:))
- erillaista seuraa
Jooooo
Lähetään kolmisteen, oli eilenkin niin kivaa.
- lika barn dricker
Et sä tuolla tavalla tule saamaan ketään, no ehkä toisen samanlaisen ansaitsisit.
- uuujee päiväkännit
Yhdenillan seuraa se hakee kun toista ei kiinnostanut.
...tai sitten oli provo. Harrastetaan sitä paremmissakin piireissä. - lika barn dricker
uuujee päiväkännit kirjoitti:
Yhdenillan seuraa se hakee kun toista ei kiinnostanut.
...tai sitten oli provo. Harrastetaan sitä paremmissakin piireissä.Ei kuulosta paremmalta piiriltä omaan makuuni, mutta piirinsä kullakin.
- Ap
lika barn dricker kirjoitti:
Ei kuulosta paremmalta piiriltä omaan makuuni, mutta piirinsä kullakin.
Jokainen käsitelköön ikäväänsä parhaaksi katsomallaan tavalla, itse olen tapani valinnut, "unohduksen". Ketään teistä en ole pyytänyt arkkuani kantamaan, ja veroina olen jo maksanut mahdolliset saattohoitokustannukset.
Sanotaan alkoholista sitten mitä tahansa, ainakin minulle se on antanut lohdutusta vaikeissa asioissa. Ja onko sillä väliä, milloin sen kännin ottaa. Itse en kapakoissa pörrää, menen luultavasti yöunille silloin, kun suurin osa teistä lähtee baareihin etsimään lohdutusta siihen samaan vaivaan, mihin minäkin kevyellä "päiväkännillä" - ??
Ap kirjoitti:
Jokainen käsitelköön ikäväänsä parhaaksi katsomallaan tavalla, itse olen tapani valinnut, "unohduksen". Ketään teistä en ole pyytänyt arkkuani kantamaan, ja veroina olen jo maksanut mahdolliset saattohoitokustannukset.
Sanotaan alkoholista sitten mitä tahansa, ainakin minulle se on antanut lohdutusta vaikeissa asioissa. Ja onko sillä väliä, milloin sen kännin ottaa. Itse en kapakoissa pörrää, menen luultavasti yöunille silloin, kun suurin osa teistä lähtee baareihin etsimään lohdutusta siihen samaan vaivaan, mihin minäkin kevyellä "päiväkännillä"ketä kiinnostaa sun dokailut?
- Intoilen..
terveydestä, lähden lenkille!
Tämän palstan lukeminen on todellakin yhtä typerää kuin kalsarikännäily keskellä päivää.
Huono tapa, muttei sentään epäterveellinen.- repästä kunnolla
Terveellinen ravinto ulkoilu sekstailu ja joskus päiväkännit?
- the kicks of life
repästä kunnolla kirjoitti:
Terveellinen ravinto ulkoilu sekstailu ja joskus päiväkännit?
Palstailussa on yhtä niukasti elämän laatua kuin kännissä sekstailussa. Siispä...
- so nasty
ehdottomasti, jurrit!....sitä voi niin ihanasty, nolata itsensä....suositan kaikille, mieluummin, ulos mokaileen, ku sisällä makaileen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784