Ihana

aamu,

ensimmäinen olut, tai viideshän tuo jo nyt oli. Tästä se taas lähtee, uusi, ikäväntäyteinen viikonloppu. Joo, tiedän, tappava tapa, mutta sanokoon terveysintoilijat mitä tahansa, kyllä hetkeksi helpottaa, kun ei saa sitä, mitä haluaa.

11

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäiskö hmm

Ai siellä harrastetaan päiväkännejä.. kiitti vinkistä muuten:))

• erillaista seuraa

Jooooo

Lähetään kolmisteen, oli eilenkin niin kivaa.

• lika barn dricker

Et sä tuolla tavalla tule saamaan ketään, no ehkä toisen samanlaisen ansaitsisit.

• uuujee päiväkännit

Yhdenillan seuraa se hakee kun toista ei kiinnostanut.

...tai sitten oli provo. Harrastetaan sitä paremmissakin piireissä.

• lika barn dricker
        uuujee päiväkännit kirjoitti:

Yhdenillan seuraa se hakee kun toista ei kiinnostanut.

...tai sitten oli provo. Harrastetaan sitä paremmissakin piireissä.

Ei kuulosta paremmalta piiriltä omaan makuuni, mutta piirinsä kullakin.

• Ap
        lika barn dricker kirjoitti:

Ei kuulosta paremmalta piiriltä omaan makuuni, mutta piirinsä kullakin.

Jokainen käsitelköön ikäväänsä parhaaksi katsomallaan tavalla, itse olen tapani valinnut, "unohduksen". Ketään teistä en ole pyytänyt arkkuani kantamaan, ja veroina olen jo maksanut mahdolliset saattohoitokustannukset.

Sanotaan alkoholista sitten mitä tahansa, ainakin minulle se on antanut lohdutusta vaikeissa asioissa. Ja onko sillä väliä, milloin sen kännin ottaa. Itse en kapakoissa pörrää, menen luultavasti yöunille silloin, kun suurin osa teistä lähtee baareihin etsimään lohdutusta siihen samaan vaivaan, mihin minäkin kevyellä "päiväkännillä"

• ??
        Ap kirjoitti:

Jokainen käsitelköön ikäväänsä parhaaksi katsomallaan tavalla, itse olen tapani valinnut, "unohduksen". Ketään teistä en ole pyytänyt arkkuani kantamaan, ja veroina olen jo maksanut mahdolliset saattohoitokustannukset.

Sanotaan alkoholista sitten mitä tahansa, ainakin minulle se on antanut lohdutusta vaikeissa asioissa. Ja onko sillä väliä, milloin sen kännin ottaa. Itse en kapakoissa pörrää, menen luultavasti yöunille silloin, kun suurin osa teistä lähtee baareihin etsimään lohdutusta siihen samaan vaivaan, mihin minäkin kevyellä "päiväkännillä"

ketä kiinnostaa sun dokailut?

• Intoilen..

terveydestä, lähden lenkille!

Tämän palstan lukeminen on todellakin yhtä typerää kuin kalsarikännäily keskellä päivää.

Huono tapa, muttei sentään epäterveellinen.

• repästä kunnolla

Terveellinen ravinto ulkoilu sekstailu ja joskus päiväkännit?

• the kicks of life
        repästä kunnolla kirjoitti:

Terveellinen ravinto ulkoilu sekstailu ja joskus päiväkännit?

Palstailussa on yhtä niukasti elämän laatua kuin kännissä sekstailussa. Siispä...

• so nasty

ehdottomasti, jurrit!....sitä voi niin ihanasty, nolata itsensä....suositan kaikille, mieluummin, ulos mokaileen, ku sisällä makaileen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe