Oletko perustanut.omistat yritystä.ja Alihankinta työtä tarvitsi

yrittäjä 10v

Hei.
etsin luotettavaa Alihankkijaa. Joka voisi pieniäkin kohteita ottaa.Sekä aluksi tuurata.
Kohteet ovat. Kotisiivouksia.pieniä toimistoja.Aluksi tarve aika vähäinen.mutta mahdollisimman pian.
Alihankkijalla tulisi olla oma auto.ja normaali välineet.
Työt helsinki suurinosa.
Toivon että kerrot jotain itsestäsi.
Työtä ja tuurausta autoilevalle itsenäiseen työhön kykenevälle myös tarjolla."Työt alkaisi heti.

20

3464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjä10v
    • kielipoliisista

      No jopa otit vapauksia suomen kielen käytön suhteen! xD

      Kannattaa oikeasti panostaa tuohon kirjalliseen ilmaisuun. Joku voi vaikka kiinnostuakin. Tämä vain ystävällisenä neuvona :)

      • kiinnostunut?

        Kuinka paljon voisin veloittaa? Ja kuinka pieniä ne kohteet ovat.
        Laskutukseni on kuitenkin minimissään 2 tuntia ja tuntihintani on 32 €/tunti Alv.
        Neuvottelun kautta voisimme tietenkin päästä yhteisymmärrykseen.
        Mutta ilmoita edes suunnilleen. Vasta perustanut yrityksen. En haluaisi kuitenkaan tuhlata aikaani ihan höpöhöpö-neuvotteluun.


    • voetokkiinsa

      Voe voe,, alihankkijoille maksetaan max 20e tunti alv. Ja suhtaudun kyllä varauksella täällä ilmoitteleviin "työnantajiin". Ettei vaan jäisi taas kerran palkat saamatta..

      • Jotakin tietävä.

        Jep. Virolaista vilunkifirmaa on liikenteessä niin paljon, että tekevät 15-20 euron tuntiveloituksella. Joskus siihen sisältyy alv:kin. Joten vähiin käy hommat niiltä suomalaisilta, jotka laskuttelevat päälle 25 euron tuntiliksoja. Hä ja plös alv 23%. Ehei.


    • latianvahaukset

      Hei
      Teen alihankintana latianpesuja ja vahaukseia koko uudellemaalle. on oma työ porukka ja teeme pienet tilat ja ja suuret tilat ammattitaidolla.
      Terveisin dz zeqiri tmi 0442775023

    • Bona2

      Hei! Meillä on oma siivoustyö yritys ja teemme siivoustytötä koteihin ja laitoksiin. Olemme velaton firma ja meillä on myös laatutakuu systeemi. Asumme Pohjois Pohjan maalla ja olemme ajatteleet muuttoa Helsinkiin, koska siellä on siivoustyölle kysyntää. Emme ole perehtyneet alihankintä työhön ja se olisi uusi haaste. Sehän menee viissiin niin, että voitto menee puoliksi? Olemme kiinnostuneita asiasta ja se olisi hyvä kokeillä alihankintaa, ja pitemmän päälle se voisi tuoda hyvätkin tult. Itse olen ammattilainen siivoustyössä ja olen suorittanut asiaan kuuluvan koulutuksen. Siivous ja tekstiili huolto puolen modulit on suoritettu ja paperit on esittää. Kouluutaudumme myös ja se lisää ammatti taitoa, koska siivoustyö on muuttunut kaiken aikaa ja kilpailuttaminen on nykyään tuttua asiaa jokaiselle yritykselle. Meillä on kaikki tarvittavat laitteet suorittaa esim tekstiilien pesua ja mattojen pasukun käy näppärästi asiakkaan kotona tai konttoreissa.

      • 13+18

        Onko Bona2 täysi feikki vai muuten vain vitsikäs?

        Laatutakuu ja alihankinnassa voitto puoliksi. Täysi typerys taidat olla.

        Muuta heti Helsinkiin. Pärjäät varmasti.


    • searcher1

      Hei

      Tässä olisi ammattitaitoinen siivousteknikko (mies). Olen tehnyt kotisiivouksia alihankintana lähes 6 vuotta. Oma auto ja omat työvälineet käytössä ja talous kunnossa. Erinomainen pk-seudun tuntemus. Myös ikkunanpesut hoituu ja omat Ettoren välineet käytössä.

      Ota yhteyttä, et tule pettymään!

    • oioi

      Eikös normaalina työntekijänä kantsi samalla systeemillä teettää- Ta itsehän voi vaikka myydä hilavitkuttimien klipsuja seuduille joilla asuu komodonvaraaneja, mutta missä tahansa voi olla myös saman yrityksen (autollinenkin) työntekijä, jolla ei ole kiinteää palkkaa vaan nollasta johonkin tuntimäärään viikossa/jossain jaksossa palkka.Luotettava, jolla on firman välineet/jne sälä, että voi hoitaa asiakkaan kanssa paperiasiatkin. toimittaa vain ta:lle jossain jaksossa tuntinsa ja kuittikopiot, laskutettavat ta laskuttaa, maksaa edellisen jakson palkan työläiselle. Jos toimii hyvin pienillä, miksei muillakin paikkakunnilla?
      Alihankintana homma pissii siinä että alihankkija on yrittäjä, joka laskuttaa teettäjäänsä, ja entäs jos- entäs alvit asiakasjutuista, kumman kontolle ne jää toimittaa valtiolle?
      Entäs se tuplaten yrittäjyyden verotus tällaisessa kuviossa? En itse lähtisi alihankkijaksi, samaan tyyliin joutuu jo duunarina tekemään-

      • kkdkkdkd

        Ei ne yritykset alveja maksa vaan asiakas


    • TALCAL

      Tarjoan siivousta, kiinteistöhuolto ja rakkennusta Pohjanmaalla. 0406784981 www.talcal.net

      • Anonyymi

        Terve! Tässä olisi ammattitaitoinen siivousteknikko mies). Olen tehnyt toimistovouksia (koti) alihankintana lähes 4 vuotta. Oma auto ja omat työvälineet käytössä ja talous kunnossa. Teen kaikenlaista siivoustyötä . Esim ikkunanpesut hoituu ja omat Ettoren välineet käytössä.

        Ystävällisen Terveisin Faisal.siivous
        P 04065241414


    • Anonyymi

      Hei! Minulla on firma Sapindus. Voidan otaa alihanta siivoustyö.

      • Anonyymi

        Tässä olisi ammattitaitoinen siivousteknikko (mies). Olen tehnyt perusvouksia alihankintana lähes 4 vuotta. Oma auto ja omat työvälineet käytössä ja talous kunnossa. Teen kaikenlaista siivoustyötä . Esim ikkunanpesut hoituu ja omat Ettoren välineet käytössä.

        Ystävällisen Terveisin Faisal.siivous
        P 0406524141


    • Anonyymi

      Teen alihankintana kaikenlaista työtä. on oma auto on käytössä myös työvällinnet. esim latianpesuja ja vahaukseia ikkunapesu. koko uudellemaalle. on oma työ porukka ja teeme pienet tilat ja ja suuret tilat ammattitaidolla.
      Ystävällisen Terveisin Faisal.siivous

      P 0406524141

      • Anonyymi

        😪😪😪😪


    • Anonyymi

      Mahtaa olla alihankkijoilla siivousalalla kovat palkat kun siinä löytyy näitä välistävetäjiä,vai haettiinko tässä ihan jotain muuta

    • Anonyymi

      Hei,
      Siivousalan ammattilaisuus 24 vuotta kokemusta
      Lattioiden vahaukset, parkettiin puhdistus ja öljyäminen, ikkunanpesut....
      Omat työntekijät, työvälineet, työkoneet
      Haen alihankkijan työt puhelin: 0405504493

    • Anonyymi

      Hei mulla on oma firma ja mä voisin tehdä sulle työtä .
      Tämä on minun puhelinnumero
      0449860139
      Siivous star

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe