Ystäväni on filipiiniläinen. Olen suunetellut matkustaa hänen vieraakseen. Kolmen kuukauden viisumiin tarvitaan kutsu häneltä. Minkälainen se kutsun pitää olla ?
Riittääkö käsinkirjoitettu kirje josta käy ilmi sekä minun että ystäväni nimet ?
Pitääkö se vahvistaa jossakin virastossa ja jos niin missä. Asialliset vastaukset . Kiitos.
Kutsu.
Vierailu ?
2
223
Vastaukset
- ???????
Siis sinä suomalaisena matkustat Filippiineille ystäväsi luokse? Et sinä mitään kutsuja tarvi, saat olla maassa 21 päivää. Jos haluat olla pidempään, saat jatkoa viisumiin rahaa vastaan, mutta kutsua et tarvi.
Jos tilanne on se, että hän hakee viisumia Schengeniin, sinä kirjoitat hänelle kutsun johon ohjeet löytyy Suomen Manilan suurlähetystön nettisivuilta. - fiber
3kk viisumi paikanpäällä oli n 50e.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683