helpoimmin?. 3 mm muovimatto liimattu 14v sitten vanhan maton päälle. Kissat kynsineen reiíttäneet maton vaihtokuntoon. Onko jotain helppoa konstia irrottaa päällimmäinen matto,, vai onko "petkeli" ja lihasvoima ainoa vaihtoehto?
Tyhmä kysyy!
Muovimaton irroittaminen
3
135
Vastaukset
- Oletko laiskanpulska
On.
Makaat Sohvalla katsot Idolseja ja syöt Sipsejä.
Ihan niinkuin aina.
Ja joku Firma tulee ja sutaisee sen Maton pois.
Mutta varo ettei tule Hiki syödessä.- tyhymätaas
väärä tulkinta, itseasiassa istun tv-tuolilla ja mussutan leipää illat pitkät. Idolseja en katso, jääkiekkoa monelta kanavalta kun ovat pudotuspelit menossa siellä sun täällä, salibandyä myös, spv vei kullan.
Siinä olet oikeassa että laiskanpulska olen, joten taidan jättää mattohomman myöhemmäksi, eihän se siitä mihinkään karkaa. Mitäs sitä turhaan tressaamaan, kesä tulossa ja veneilykausi alkamassa, otin tänään pressun pois veneen päältä.
"first things first"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - remppaaja rane
tyhymätaas kirjoitti:
väärä tulkinta, itseasiassa istun tv-tuolilla ja mussutan leipää illat pitkät. Idolseja en katso, jääkiekkoa monelta kanavalta kun ovat pudotuspelit menossa siellä sun täällä, salibandyä myös, spv vei kullan.
Siinä olet oikeassa että laiskanpulska olen, joten taidan jättää mattohomman myöhemmäksi, eihän se siitä mihinkään karkaa. Mitäs sitä turhaan tressaamaan, kesä tulossa ja veneilykausi alkamassa, otin tänään pressun pois veneen päältä.
"first things first"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!iso purku rauta parempi, petkele ei niin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862