vielä nokitusten? :)
Oletteko koskaan törmänneet viihteellä ihmiseen joka vetää puoleensa kuin magneetti. En sitte uskaltanu tulla juttelee, mutta huomasin jotain. ;)
Kuljettaako kohtalo?
21
670
Vastaukset
- läpläp
Voisi sitä törmätäkin, jos lähtisi täältä neljän seinän sisältä jonnekin viihteelle tai minne vaan, mutta tämä on ainoa paikka jossa käyn, eikä täällä ketään mulle tuttua ihmistä ole, joka vetäisi puoleensa.
- olen kyllä
ja toivoisin, etten minäkään olisi uskaltanut. voihan vittu..ni ei tarttis tuntea olevansa, se nolojen tilanteiden nainen....nyt kyllä hyppään takas sänkyyn..ja nukun läpi koko loppuelämän.
- eli lyhyesti
ei kannata kohtalon kanssa alkaa, taisiis sitä ohjailee..antaa sen vaan tehdä tehtävänsä, ihaite.
- Heheh(m)
Kuljettaa kun Kuopiolaisista puhutaan. :)
- Sanon vaan...
Kukaan itseään kunnioittava palomies ei halua sotkeutua tähän juttuun, ainakaan sille puolelle missä palaa.
- olisit tullut
Missä mitä. Luulet vaan.
- <3<3
Joo olen tavannut ns viihteellä miehen, jossa oli heti sitä jotakin :) Vauts. Kun näkis vielä.
- sinäkin siinä
Mikset pitänyt kiinni?
- <3<3
En ehtinyt kiinni .....;)) ehkä joskus vielä näemme :)
- Ettäs tiedät
Kohtalo sucks, voitais mun puolesta vähän auttaa sitä. Tulin kyllä, mutta olit ehtinyt mennä pois :-/
- jalat maassa
oikea kohtalo ei ole koskaan kenenkään ihmisen peukaloimaan, siksi en kohtaloon uskokkaan vaikka joskus tietyt sattumat pistää miettimään..
http://www.youtube.com/watch?v=qH7qzBvHFic
- jokuvaan.
Aina kohtalo ei kuljeta niitä oikeita miehiä kohdalle sen huomaa ajan kanssa.
joistakin sitä yrittää pysyä erossa, jotka ei tajua kuuluvansa menneisyyteen.- jokuvaan.
jatkoa,
Tarkoitan sitä, että jos minä jätän jonkun huonokäytöksisen miehen niin sen on turha tulla pyörimään minun talon lähelle niinkuin eräs mies näkyi tekevän muutaman vuoden ajan, mut onneks muutin pois.
Mutta sellaista jota en ole torjunut ja joka ei ole naisellinen mies, niin sellainen kiinnostaa toki teoriassa vieläkin.. - sevaan
jokuvaan. kirjoitti:
jatkoa,
Tarkoitan sitä, että jos minä jätän jonkun huonokäytöksisen miehen niin sen on turha tulla pyörimään minun talon lähelle niinkuin eräs mies näkyi tekevän muutaman vuoden ajan, mut onneks muutin pois.
Mutta sellaista jota en ole torjunut ja joka ei ole naisellinen mies, niin sellainen kiinnostaa toki teoriassa vieläkin..Se taas kelpaatko niille, joita "havittelet"... on taas aivan toinen juttu.
- toivottavasti ei kul
oon tavannut ja heti menin lähelle, liki tanssimaan....tuntu ihanalta!!!!! ja siitä seuras 5kk:den raastava suhde...hänelle jäi paikka sydämeeni lopuksi elämää, mutta parisuhdetta ei siitä syntynyt....hänkin sanoi, että meidän ei olisi pitänyt ikinä tavata-eikä toisaalta tarkoittanut pahalla
- Mitä tääkin meinasi?
Puutteiset naiset hoitavat itsensä märin sormin.
- empä usko
olen, mutta en viihteellä.
en usko kohtaloon, mutta joskus kummastuttaa niin ihmeelliset sattumat.... - Jännä juttu
Olen huomannut magneettisen vetovoiman, ja vaikuttaa siltä että se voimistuu ja voimistuu jatkuvasti. (ihastusta jatkunut jo vuoden). Miten se oletkin juuri sinä, joka sattuu oleen niin usein samassa paikassa ja mä ihan huomaamattani ajaudun väliin lähelle sua ja sä lähelle mua. Kohta me varmaan päästään paremmin ja useammin puhe-etäisyyksille:) Ja välilä satun kattoon ja vaistomaisesti katse kohdistuu suhun:)
- Kiltti avovaimo
Minä tapasin uskomattoman miehen 2 vuotta sitten baarissa eri paikkakunnalla. Mitään kummallista ei tapahtunut.. pientä flirttiä ja muutama poskipusu. Se maaginen vetovoima oli uhan uskomaton. Se oli molemminpuolista. Jäin kaipaamaan tuota miestä valtavasti.
Viime viikolla tapasin tuon saman miehen kahden vuoden tauon jälkeen. Sama huuma ja vetovoima oli tallella jo heti ensimmäisessä katseessa. Juttelimme salassa koko illan ja sovimme tapaavamme seuraavana päivänä. Tämä uskomaton seksi ja kiihko ei unohdu koskaan. Elämää täytyy jatkaa, mutta päivääkään en kadu että tein haaveistani totta ja annoin tunteiden viedä.- PAAVALI POHJOLA : )
Ei! Ei! Merju! Ei!..tai siis tarkotin, että olkaa varovaisempia sen avotulen kanssa.
- Secret
Ei kuljeta. Juoksit kohtaloasi karkuun. Kehitä itsellesi uusi kohtalo. Tilaisuutesi meni ja annetaan toiselle. Omaa syytäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648