vielä nokitusten? :)
Oletteko koskaan törmänneet viihteellä ihmiseen joka vetää puoleensa kuin magneetti. En sitte uskaltanu tulla juttelee, mutta huomasin jotain. ;)
Kuljettaako kohtalo?
21
660
Vastaukset
- läpläp
Voisi sitä törmätäkin, jos lähtisi täältä neljän seinän sisältä jonnekin viihteelle tai minne vaan, mutta tämä on ainoa paikka jossa käyn, eikä täällä ketään mulle tuttua ihmistä ole, joka vetäisi puoleensa.
- olen kyllä
ja toivoisin, etten minäkään olisi uskaltanut. voihan vittu..ni ei tarttis tuntea olevansa, se nolojen tilanteiden nainen....nyt kyllä hyppään takas sänkyyn..ja nukun läpi koko loppuelämän.
- eli lyhyesti
ei kannata kohtalon kanssa alkaa, taisiis sitä ohjailee..antaa sen vaan tehdä tehtävänsä, ihaite.
- Heheh(m)
Kuljettaa kun Kuopiolaisista puhutaan. :)
- Sanon vaan...
Kukaan itseään kunnioittava palomies ei halua sotkeutua tähän juttuun, ainakaan sille puolelle missä palaa.
- olisit tullut
Missä mitä. Luulet vaan.
- <3<3
Joo olen tavannut ns viihteellä miehen, jossa oli heti sitä jotakin :) Vauts. Kun näkis vielä.
- sinäkin siinä
Mikset pitänyt kiinni?
- <3<3
En ehtinyt kiinni .....;)) ehkä joskus vielä näemme :)
- Ettäs tiedät
Kohtalo sucks, voitais mun puolesta vähän auttaa sitä. Tulin kyllä, mutta olit ehtinyt mennä pois :-/
- jalat maassa
oikea kohtalo ei ole koskaan kenenkään ihmisen peukaloimaan, siksi en kohtaloon uskokkaan vaikka joskus tietyt sattumat pistää miettimään..
http://www.youtube.com/watch?v=qH7qzBvHFic
- jokuvaan.
Aina kohtalo ei kuljeta niitä oikeita miehiä kohdalle sen huomaa ajan kanssa.
joistakin sitä yrittää pysyä erossa, jotka ei tajua kuuluvansa menneisyyteen.- jokuvaan.
jatkoa,
Tarkoitan sitä, että jos minä jätän jonkun huonokäytöksisen miehen niin sen on turha tulla pyörimään minun talon lähelle niinkuin eräs mies näkyi tekevän muutaman vuoden ajan, mut onneks muutin pois.
Mutta sellaista jota en ole torjunut ja joka ei ole naisellinen mies, niin sellainen kiinnostaa toki teoriassa vieläkin.. - sevaan
jokuvaan. kirjoitti:
jatkoa,
Tarkoitan sitä, että jos minä jätän jonkun huonokäytöksisen miehen niin sen on turha tulla pyörimään minun talon lähelle niinkuin eräs mies näkyi tekevän muutaman vuoden ajan, mut onneks muutin pois.
Mutta sellaista jota en ole torjunut ja joka ei ole naisellinen mies, niin sellainen kiinnostaa toki teoriassa vieläkin..Se taas kelpaatko niille, joita "havittelet"... on taas aivan toinen juttu.
- toivottavasti ei kul
oon tavannut ja heti menin lähelle, liki tanssimaan....tuntu ihanalta!!!!! ja siitä seuras 5kk:den raastava suhde...hänelle jäi paikka sydämeeni lopuksi elämää, mutta parisuhdetta ei siitä syntynyt....hänkin sanoi, että meidän ei olisi pitänyt ikinä tavata-eikä toisaalta tarkoittanut pahalla
- Mitä tääkin meinasi?
Puutteiset naiset hoitavat itsensä märin sormin.
- empä usko
olen, mutta en viihteellä.
en usko kohtaloon, mutta joskus kummastuttaa niin ihmeelliset sattumat.... - Jännä juttu
Olen huomannut magneettisen vetovoiman, ja vaikuttaa siltä että se voimistuu ja voimistuu jatkuvasti. (ihastusta jatkunut jo vuoden). Miten se oletkin juuri sinä, joka sattuu oleen niin usein samassa paikassa ja mä ihan huomaamattani ajaudun väliin lähelle sua ja sä lähelle mua. Kohta me varmaan päästään paremmin ja useammin puhe-etäisyyksille:) Ja välilä satun kattoon ja vaistomaisesti katse kohdistuu suhun:)
- Kiltti avovaimo
Minä tapasin uskomattoman miehen 2 vuotta sitten baarissa eri paikkakunnalla. Mitään kummallista ei tapahtunut.. pientä flirttiä ja muutama poskipusu. Se maaginen vetovoima oli uhan uskomaton. Se oli molemminpuolista. Jäin kaipaamaan tuota miestä valtavasti.
Viime viikolla tapasin tuon saman miehen kahden vuoden tauon jälkeen. Sama huuma ja vetovoima oli tallella jo heti ensimmäisessä katseessa. Juttelimme salassa koko illan ja sovimme tapaavamme seuraavana päivänä. Tämä uskomaton seksi ja kiihko ei unohdu koskaan. Elämää täytyy jatkaa, mutta päivääkään en kadu että tein haaveistani totta ja annoin tunteiden viedä.- PAAVALI POHJOLA : )
Ei! Ei! Merju! Ei!..tai siis tarkotin, että olkaa varovaisempia sen avotulen kanssa.
- Secret
Ei kuljeta. Juoksit kohtaloasi karkuun. Kehitä itsellesi uusi kohtalo. Tilaisuutesi meni ja annetaan toiselle. Omaa syytäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770