Mulla pääsi kohtalaisen pitkä pieru. Oli muuten melkoinen yllätys kun sieltä pulahti kiinteämpää tavaraakin samalla ulos.
Aikamoinen yllätys
11
239
Vastaukset
- sen siitä saat!
Ei oo normaalia, että pulahtelee!! Sulla on löystynyt peräaukon sulkijalihas, sen siitä sait kun annat nus*** perseesees!! Taidat olla h**o???
- :DDD
Oot vaan kateellinen kun itse et saa parrua.
- Kaipaatko...
raitista ilmaa?
- kummia juttuja
Kerran yks pieras suorastaan törkeästi suoraan nenäni alla, lojuessaan sohvalla..kohteliaisuus-syistä sanoin ei se haittaa..ymmärsin poistua aika pian..olihan se hajullinen epäsuora käsky painua hevon kuuseen..no, enää moikkaillaan.
- Kysmys vain
Ja mitä ap ikävöi? Moitteettomasti toimivaa sulkijalihastaan?
- suomeksi käännetty
Ei jaksa naurattaa. Mutta, jos tuota analysoi, niin ilmiselvästi aloittaja haluaa viestillään kertoa mitä tuntee HÄNTÄ kohtaan ja mitä hän HÄNESTÄ ajattelee. Viestin sanoma on selvä: "et ole paskankaan arvoinen minulle".
- kummia juttuja
No, johan minä tuossa aiemmassa viestissä sen kerroin..pellenä vaan pidettiin ja leikittiin tunteilla.
- hulahula!
kummia juttuja kirjoitti:
No, johan minä tuossa aiemmassa viestissä sen kerroin..pellenä vaan pidettiin ja leikittiin tunteilla.
Jokaisen sisällä asuu pieni pelle.
- tiedossa on
Näköjään.
- haisee tänne asti
Paska huumori kuikoistaa.
- kun paska noin lentä
Nyt alko jotain selvästi vituttaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671