Miehelläni on vauvakuume

Vauvakuume miehellä

Mieheni haluaa lasta, mutta minä en vielä. Usein hän yrittää suostutella. Onko muilla kokemusta? Ilmeisesti miehelläkin voi olla vauvakuume. Pelkään synnytystä.

7

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalat maassa

Kyllä sinun pitää myös lasta haluta. Masentuneita äitejä ei haluta enää yhtään enempää tähän maahan. Pitää olla realistiset käsitykset lapsiperhe-elämästä. Kaikki vauvakuume hössötykset voit jättää omaan arvoonsa.

Karmea tarina masennuksesta:

http://www.studio55.fi/tositarina/artikkeli.shtml/1160725/maarit-masentui-pahasti-toivoin-vastasyntyneen-lapseni-kuolevan

Vuoden mutsi, on uusi kirja jossa ei lässytetä äitiyden onnesta, vaan puhutaan suoraan asioista niiden oikeeilla nimillä. Kirjasta kerrotaan näin: Raikas kirja antaa huutia äitimyyteille, joiden mukaan vasta lapsi tuo onnen elämään ja tekee siitä täydellistä. - Sitähän julkkikset naistenlehdissäkin toitottavat, Satu Rämö (toinen kirjan kirjoittajista) ihmettelee. Rämö sanoo, että minä ainakin olen elänyt parempiakin vuosia kuin raskaus- ja vauvavuoden. Ei se tarkoita, ettenkö pitäisi lapsestani. (Apu lehti 4.4.2012)

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/102338-vuoden-mutsi-kirjan-tekijat-on-edelleen-tabu-sanoa-aaneen-etta-imetys-on-perseesta

• Mieti tarkkaan

Jos sulla ikää se 30v ja parisuhdetta takana noin 10-vuotta, niin sitten kannattaa alkaa miettimään. Muuten voit miehellesi sanoa että etsii toisen uhrin itselleen.
        -Oletteko muuten naimisissa?

• argh

Ja ihan kuin se naimisiin meno sitä kattois voiko lasta tehdä! Ärsyttää se et papin aamenen jälkeen suhde muka jotenkin muuttuu oikeaksi suhteeksi. Sama suhde se on ilman sitä toistakin sormusta!

• Mieti tarkkaan

No ei se katsokkaan sitä, mutta älä puhu "miehestäsi" jos se ei ole miehesi.

• tyttöstä haaveileva

Olispa minunkin miehelläni! Kyllä hän lapsia haluaa, mutta hänellä ei ole samanlaista vauvakuumetta kuin minulla. Aika usein hän ohittaa vauvapuheeni. Viimeksi niin kävi eilen kaupassa, kun siellä oli ihania mekkoja tytöille. Heitin hänelle jotain "voi kun saatais tyttö" -suuntaista, eikä hän noteerrannut sanojani lainkaan. Tosin liekö edes kuullut, sanoin sen verran hiljaa tuon.

• baby2013

Minusta olisi ok vaikka vauva tulisi ilman parisuhdetta. Jos sinkkunainen olet samaa mieltä, olisi mukava jos kirjoittaisit minulle [email protected]. Lapsi olisi tosiaan toivottu ja antaisit paljon hänelle rakkautta. Vaihdetaanko siis asiallisesti ajatuksia, jos olet sinkkunainen ja haluaisit lapsen elämääsi...

• mitä vttua??
        baby2013 kirjoitti:

Minusta olisi ok vaikka vauva tulisi ilman parisuhdetta. Jos sinkkunainen olet samaa mieltä, olisi mukava jos kirjoittaisit minulle [email protected]. Lapsi olisi tosiaan toivottu ja antaisit paljon hänelle rakkautta. Vaihdetaanko siis asiallisesti ajatuksia, jos olet sinkkunainen ja haluaisit lapsen elämääsi...

Ja taas joku peräkamarin eunikki-runkku peeloilee...vittu tulen vetään kuonoon sua kohta luuseri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18234
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5122
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4767
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4680
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4490
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      74
      4397
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3963
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3605
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2894
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2599
    Aihe