Miten Susanna viitsii katsoa Mattia

Ei ymmärrä ei

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1528654/matin-ja-susannan-rakkaus-hehkuu-uusissa-kuvissa

Jo ulkoisesti, Susanna on tyylikäs aikuinen nainen, Matti näyttää lähinnä epäsiistiltä kasarityyliin juuttuneelta juntilta, nuo vaatteet, tuo tukka, lisäksi alkoholi ja muut jättäneet jälkensä kasvoihin...
Ja tuntuu olevan täysin riippuvainen naisestaan. En kestäisi naisena olla jonkun miehen pelastusrengas! Kyllä miehen pitää olla itsenäinen. Aivan kuin joutuisi olemaan äiti lapselle. Susanna itsekin sanoo, on huolehtimassa ettei kukaan hyväksikäytä Mattia! HALOO, hän on aikuinen keski-ikäinen mies!
Valitettavasti tuntien Matin menneisyyden, on varmaa, ettei alkoholittomuus kestä ikuisuuksia, ei edes sen avulla, että riippuu naisessaan.

33

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle seuraavaksi

Matti on nam... voi kun sais sen

• silläonsyöpä

Tuolla Susannalla on se syöpä, oli joskus uutisissa, onkin aika riutuneen oloinen, laihtunut paljon..

• Älä ole hölmö

Joopa joo.

• K70 ja K90m

susanna ja matti upea euro pari tsemppiä teille!

• skkfsölklfkslk

Alkoholinkäyttö on jättänyt jälkensä ja Matti on hieman ikäistään vanhemman näköinen, silti olisin enemmän huolissan muista kuin ulkoisista runsaan alkoholinkäytön seurauksista.
      Alkoholismiin taipuvaiset ihmiset ovat usein luonteeltaan liian kilttejä, joten sellainen mies sopii hyvin dominoivalle naiselle.

• Masahiirirules

Voisiko olla niinkin simppeli vastaus kuin rakkaus. Mattihan vaikuttaa ihan symppikseltä kaverilta.

• skkfsölklfkslk
        Masahiirirules kirjoitti:

Voisiko olla niinkin simppeli vastaus kuin rakkaus. Mattihan vaikuttaa ihan symppikseltä kaverilta.

Kiltit ovat usein myös symppiksiä. :)

• UO_mies

Matti se vaan ajelee uuden karhealla Bemarilla... siitä oon kyllä kade.

• 312f23t23g234

Olen nähnyt Matin eräässä baarissa juomassa kaljaa isänsä kanssa Jyväskylän keskustassa :)

• hyvä Matti

Mitä sitten, jos nähty kaljalla ?, mieshän on ilmoittanut, ettei nykyelämässään sylje lasiin, mutta tietää juomisensa rajat, ei vedä enää perseitä olalle.

• totuuden torvi

Sen uskon että Matti juo kaljaa mutta hänen isänsä on kyllä ollut jo vuosikymmeniä täysin raitis. Aikoinaan oli kyllä kova happo ja humalassa ihan samanlainen rähisijä kuin Mattikin.

• onnea heille

Ihminen voi näes muuttua. Jospa tämä on sitä tosi rakkautta, siltä vaikuttaa. Täytyy olla tyytyväinen että sai elämälleen uuden suunnan eikä mitään lapsellista mara-stefu touhua.

• fakta tämä

Lyön vetoa että yksi tai korkeintaan kaksi vuotta tästä etiäpäin, eivät ole enää yhdessä ja Matti pullon kimpussa. Alkkis, joka ollut aina alkkis, ei sitä pelasta nainenkaan.Muutama vuosi voi mennä, sitten taas repsss.

• jk

enntiedä

• pullonhenki...

Joo ei tuu kestämään toi. Ei yks ämmä alkoholistia pidättele.

• Onnetonilmanrakkautta

Ei voi tietää miten käy. Mutta ainakin ovat onnellisia ja rakastuneita juuri nyt. Ja se on jo paljon.

• Liki Arvo

Pidättelee, kun on se OIKEA :)

• onko se sinulta pois

Minä ainakin olen onnellinen molempien puolesta. Ovat todella rakastuneita. Vaikuttaa vakaalta pariskunnalta kun Matti on päässyt Mervistä eroon. Mervillä ei ihan hyvin nyt kuuleman mukaan mene. Mikset osaa iloita toisten onnesta vaan väen vängällä haluat näille surullista loppua!??

• kateus on kamalaa!

Oletpa idiootti! Onko asiasi pahastikin pielessä ettet pysty iloitsemaan siitä että ovat toisensa löytäneet ja sen myötä terveellisen ja rakkaudentäyteisen parisuhteen? Kuulostaa siltä että olet aika pahasti jälkeenjäänyt pissis. Jo tämä lauseesi:

"Jo ulkoisesti, Susanna on tyylikäs aikuinen nainen, Matti näyttää lähinnä epäsiistiltä kasarityyliin juuttuneelta juntilta, nuo vaatteet, tuo tukka, lisäksi alkoholi ja muut jättäneet jälkensä kasvoihin..."
      Olisit kai onnellinen jos Matti jatkaisi elämäänsä alkkis-Mervin kanssa eikä elämällään olisi mitään suuntaa. Nyt on ja olen onnellinen heidän puolestaan!

• 8296

Voi luoja, onnellista loppua ei valitettavasti ole. Tyhmä pitää olla jos muuta ajattelee.
      Ja kyllä, ihmettelen miten nainen viitsii olla miehelleen kuin äiti. Käsittämätöntä.

• Bänd Äri

Julkisuuden toivossa.

• Bon voyage ensiapuun

Tuo täti oli koittanut julkisuuteen jokaisessa tv-ohjelmassa, joihin vain kykeni. Nyt tuli kultainen oksa julkisuudessa Masan rinnalla. WIn-WIn -tilanne. Sitten Masa tiputtaa harakan maan pinnalle Luu5sella. Turpaansa saa.

• arvaaaa

Mä luulen kanssa että ratkee ryyppään sikäli kun noi alkoholistit tietää
      ja voi hyvinkin mennä takaisin mustamakkaraporukkaan siellä on hilloa.

• Olen ihana

Puliukkoihin kohdistuva hoivavietti?

• En ihmettele

Voihan Matti olla hyvinkin symppis ja rakastettava selvin päin.

• hhhmmmm nuoli

Makuasioista ei sovi kiistellä, sanoi koira kun....

• Toivotan pitkää iloa

Elävät hetkessä ja se on hyvä, jos heillä menee hyvin.

• vain hetkellistä

Alkoholistit elävät aina hetkessä. Nyt ei maistu, mutta tunnin päästä kyllä!

• Holistin ex-vaimo
        vain hetkellistä kirjoitti:

Alkoholistit elävät aina hetkessä. Nyt ei maistu, mutta tunnin päästä kyllä!

Valitettavasti noinhan se menee...

• Hyvin tiedät
        Holistin ex-vaimo kirjoitti:

Valitettavasti noinhan se menee...

Holisti on mervi ja väkivaltainen. Olette pilanneet monen miehen elämän ja kateellisisia, kun Matti löytänyt kunnollisen.

• ja lehmät lentää
        Hyvin tiedät kirjoitti:

Holisti on mervi ja väkivaltainen. Olette pilanneet monen miehen elämän ja kateellisisia, kun Matti löytänyt kunnollisen.

Mervikö sen vekin puukolla omaan otsaansa viilsi? Taitaa olla Matti se holisti ja väkivaltainen! Ei auta millaisen julkisuuspyrkyrin tahansa löytää, ei se holistin luonnetta muuta.....

• Elämänsä elänyt

Minä olen todella iloinen tästä rakkaudesta, joka on tullut Matin elämään. Olisi saanut tulla jo monta aikaa sitten.

Ja totta se on, olen kateellinen. Minulle viini maistuu liian hyvin. Minulla ei ole sisua eikä ihmistä, joka veisi minut viinilasini ääreltä raikkaanpaan ilmaan. Olen säälittävä. Tällaisena en tunne olevani toisen ihmisen arvoinen, siksi turvaudun pulloon.

Rakkaus tekee ihmeitä. Uskon Matin ja Susannan tulevaisuuteen. On hyvä nähdä miten mies osaa arvostaa tasoistaan naista.

• totuus koskee

Rakkaus ei tee ihmeitä, eikä alkoholistia paranna. Se rakkaus pulloon säilyy aina vahvempana ja muutaman vuoden kuluttua tuokin pari on puukkohippasilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32