Julkisesti nöyryytit ja kiusasit

ei enää sinua

anteeksi olen antanut ja jatkanut matkaa

23

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöyränä kysyn

Kaiken kansan nähdenkö hän sinulle tuon teki?

• itsetunto

Huonolla itsetunnolla ja pienellä varustettu...noin toimii

• surkea ihminen30

Ei ollut tarkoitus, se vain jostain syystä meni päinvastaiseksi, kuin mitä piti. Olen kovin pahoillani. Muuttaisin kaiksen, jos voisin.

• hyi stana

mikä kuspää ja luuseri, hyi.

• ?

Mitä asiaa tämä koskee?

• ................

Kyllä asiat pitää ensin selvittää, että tietää mitä pitäisi antaa anteeksi ja antaakokaan.

• surkea ihminen30

Kun sitä on olosuhteiden vuoksi vankina tietyssä paikassa ja ottaa tyhmästi yhteyttä aivan muualle, tietämättä, mitä saa aikaiseksi, ei tiedä, kenen kanssa on tekemisissä ja mitä se vaikuttaa muualla oleviin. Soppa on valmis! Voiko mitään enää pelastaa???

• ....................
        surkea ihminen30 kirjoitti:

Kun sitä on olosuhteiden vuoksi vankina tietyssä paikassa ja ottaa tyhmästi yhteyttä aivan muualle, tietämättä, mitä saa aikaiseksi, ei tiedä, kenen kanssa on tekemisissä ja mitä se vaikuttaa muualla oleviin. Soppa on valmis! Voiko mitään enää pelastaa???

Selvä on että "yhteydenotot" on hakuammuntaa niin kauan kun voi kunnolla alkaa selvittämään. Näin tulee olemaan jatkossakin. Tiedät kyllä mitä tarvin.

• hauska ))
        .................... kirjoitti:

Selvä on että "yhteydenotot" on hakuammuntaa niin kauan kun voi kunnolla alkaa selvittämään. Näin tulee olemaan jatkossakin. Tiedät kyllä mitä tarvin.

mistäs hän tietää mitä tarviit kun hän ei ees tiiä kuka oot ))

• vaikeita suhteita
        .................... kirjoitti:

Kuka tarvii ja keneltä mitä? Jos ei ole mahdollisuutta viestiä henkilön kanssa, kuinka voisi mitään selvittää??? Vajaa kuusi vuotta sitten olin tyhmän rohkea, valmis yrittämään kaikkea, mutta huomasin, etten ollutkaan tekemisissä tietyn henkilön kanssa vaan tuntemattoman massan, sain kokea julk.kiroja, yksit.meni, en saanut olla enää minä vaan olin kaikkien hampaissa. Tätä pelkään, että hänkin joutui sen kokemaan, enkä tuolloin sitä ymmärtänyt. Hyvää tästä oli se, että samassa tilanteessa olevat ehkä saivat ymmärrystä siitä, kun en kaikkeen suostunut.

• pilkkoo porkkanaa

Voi se vaan luullakin, että sitä on kiusattu ja nöyryytetty.

• kuka toiselle kuoppa

Katso pitkään ensi kerran tyyppiä joka kiusasi, mitä näet? Näetkö hänessä mitään ainutlaatuista? Tuskin, hän on itse nolla

• ?????

Ai niinkö epäilet.

• kysyn?

Millä tavalla?

• siilittää, ei silitä

Tuskinpa. Enpä tiedä nöyryyttäneeni, ei kuulu tapoihin.

• ljkhdsjödhsj

Ei pidä ottaa vakavasti. Oma on häpeänsä jos niin tekee.

• kukajaksaa

minua myös
      mutta kuka sitä jaksaa aina olla ilkeä

• jokuvaan.

Ei kannata antaa kaikkea anteeksi, eikä tarvitsekkaan. Kannattaa vaan etsiä semmoinen joka oikeasti rakastaa ja sen huomaa siitä että teot puhuu puolestaan ei vain pelkät lupailut. Matkaa kannattaa jatkaa kokemusta viisaampana.

• sou true

kaikkea ei tarvitse antaa anteeksi eikä hyväksyä. Kannattaa sen verran aina arvostaa itseään, ettei sellaisten kanssa vietä aikaansa, joille pitäisi olla anteeksi esim. nöyryyttämistä ja kiusaamista antaa.

mutta eteenpäin pääsee siitä huolimatta.

• vilkut välkkyy

Julkaisin sen mitä sinulta yksityisesti sain itse osakseni. Ei ilmeisesti kestänyt päivänvaloa, toimintamalli...

Ei enää sinua..

*vilkuttaa*

• :D

Julkaisit? Oletko joku raukkamainen juorukello-narsisti-piru? Eikö tullut ristiä seinään?

• vilkut välkkyy
        :D kirjoitti:

Julkaisit? Oletko joku raukkamainen juorukello-narsisti-piru? Eikö tullut ristiä seinään?

Julkisesti julkaisin ja mulkisesti mulkaisin samalla mitalla millä minua salaa sammioitiin ja pahana pidettiin.

Itse saat kääntää toki toisenkin poskesi, jos se ei tee sinusta juorukello-narsisti-pirua, sellainen, omassa elämässäsi niin moneen kertaan kuin pää kääntyy...

Ei ole minulta pois.

• Osoitit kykysi

jäädyttää tunteet jos tarve niin vaatii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe