Voi p....

toivoton tapaus..

Ikävä ehti juuri hieman helpottaa kun ole nähyt sinua vähään aikaan, niin eikö ja mitä.. Käänsin päätä ja siinä sinä olit, sydän meinasi pakahtua, enkä tiennyt mihin päin katsoa.. :/ Olisin niin tahtonut katsoa ja hymyillä, jutella, mut.. Olit hieman vakavampi kuin yleensä, etkä katsonutkaan minua niinkuin ennen, niin iski ahistus.. voih :( miksi en löydä yhteystietojasi mistään?

Tässä mä sit taas oon, ikävöin ja odotan milloin näen sut uudelleen.. Josko eksyisit asioille, laittaisit sähköpostia.. Kuvittelin nähneeni sinun viestejä täällä, luulottelin että tuntisit mua kohtaan jotain, mut taisin olla väärässä.. Hölmö minä.. En saisi tuntea näin, mutkun, mutkun.. sydän ei tottele :(

8

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistä tuulemaan

Haittaakse, että tunnet niin? Minusta on turha kiusata itseään, jos sydän ei tottele niin silloin se tietää mikä on oikein ja mikä väärin. Sydän ei koskaan valehtele. Jos minulla olisi moiset tunteet jotakuta kohtaan, niin varmasti laittaisin hänelle söpön viestin ja kysyisin herttisesti, että lähdetkö kahville...siitä sitten leffaan, niin helppoa se on.

Hölmö on se, joka pakenee todellisia tunteita.

• Daadaadaa

Oli eilen vähän samanlainen tilanne, mutta olin yllättynyt kun itse en kuitenkaan ihan paniikkiin mennyt. Olin ajatellut, että jos näen hänet niin menen ihan paniikkiin. En kuitenkaan saanut suustani tervehdystä enempää enkä usko, että toinen enempää olisi halunnut kuullakkaan.

• Höh... :P

Oletkos jo kokeillut kaikki numeropalvelut sun muut niiden yhteystietojen löytämiseksi, niinku 020202 tai 16400? Miehelle vai naiselleko menee aloitus?

• p 6 34 2

hänellä on siis sähköpostiosoitteesi, mutta sinulla ei ole hänen yhteystietojansa? Ymmäsinkö oikein?

• Laittaisitko

faceen privaa?

• YhteinenTulevaisuus?

Haluan ottaa sinuun yhteyden IRL! Onko se mahdollista? En halua, että hämmennyt, kiusaannut tai rupeat itkemään hysteerisesti..hihhih! Tiedän! Tiedän! Luulen itsestäni liikoja, mutta jos kuitenkin..Mitäs Sanot?

• kwinttura

anna mennä vaan! ei oo tulta ilman kipinää

• U.Turhapuro ; )

Oletko varma? Kyllä vastaus voi aloittaa "Vuosisadan Rakkaustarinan" tai vuosia kestävän "Putkinotko Draaman"..hihhih! : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      96
      2365
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      22
      1844
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      127
      1613
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      88
      1326
    5. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      17
      1301
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      127
      1179
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      936
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      918
    9. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      846
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      837
    Aihe